![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() yep yep... FF is dik in orde!
ben het nu ook al een tijdje aan het gebruiken, maar soms krijg ik de vraag of ik de default-instellingen wil gebruiken of mijn custom-instellingen? dat is nu al een keer of drie gebeurt, en het resultaat is dat ik al een paar bookmarks naar enkele hele mooie sites kwijt ben ![]() is dat een auto-update ofzo? want in dat venstertje zijn ze zéér karig met info.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik heb versie 0.10.0.0
het is nog maar drie keer voorgevallen ofzo, en ik kan blijkbaar zelf het venstertje niet oproepen.
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 28 november 2004 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hi hi... ik krijg hier net de mededeling dat er "critical update(s)" zijn
"FF 1.0 is available. we strongly recommend that you install this upgrade as soon as possible" iemand enig idee hierover?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kan best upgraden naar FF 1.0 Ik heb de upgrade functie weliswaar nooit gebruikt dus het is misschien niet onverstandig eens een backup te maken van je data dir. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een vraagje; ik heb onlangs Firefox geînstalleerd en er terug afgesmeten. Telkens als ik nu bvb op msn een profiel wil bekijken of een link wil openen zegt het 'kan firefox.exe niet vinden'. Wat moet ik doen om dat terug met IE te laten werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In internet explorer ga je naar Internet opties > Programma's
Daar kan je selecteren 'checken of IE de standaard browser is'. IE herstarten en hij zou moeten vragen of hij IE als standaar browser moet zetten. Dat zou het moeten oplossen. Daarnaast keur ik je keuze uiteraard wel erg af ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedankt...hoeweel ik het heb opgelost door op 'webinstellingen herstellen' te drukken, 'checken' was al aangeduid. Maar het was wel héél dicht in de buurt!
Bwa, Firefox ging gewoon te traag voor mij en sommige sites blokkeerden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Tabbed Browsing Ownz, ik switch een beetje tussen vuurvos en avant browser.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
no problem met de upgrade functie ervaren... thanks for the info! ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() kan iemand mij helpen met iets anders dan firefox?
Ik heb sinds een dag of twee (nee niet allemaal mee gaan zingen nu) een debug manager popup van microsoft als ik mijn outlook opstart. Zo'n 'send rapport tot MS' pop-up. En dan begint mijn zandlopertje als een dolle te trillen (of hoe zeg je dat). Wat zou dit kunnen zijn en natuurlijk, hoe kom ik er weer vanaf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() mag ik hieruit concluderen dat niemand een oplossing weet??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geneigd te zeggen dat je best OE herinstalleert, als het OE moet zijn...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Downloaden van http://www.mozilla.org Als je even in de online documentatie kijkt ga je vast ook terugvinden hoe je al je Outlook adresboekerij en mails kan importeren in MTh... Ik vind Thunderbird trouwens nog steeds HET onmisbare Mozilla product. Firefox nemen we er gewoon met plezier bij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik gebruik met veel tevredenheid Thunderbird 0.8 (wacht vol ongeduld op de 1.0 die nog in december uitkomt) & Firefox 1.0.
Wil niet meer terug naar mijn outlook xp & internet explorer 6. Alleen in noodgevallen wordt die IE nog gebruikt. Outlook is zelfs al gedeïnstalleerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb zojuist ook Thunderbirds geinstalleerd en alleen al voor de naam is het een aanrader. ![]() Ziet er waanzinnig uit, mooier dan al de andere mailprogramma's die ik tot op heden heb gezien en gebruikt. Ik kan alleen met geen mogelijkheid mijn mails en berichten van Outlook importeren want daar steekt MS een stokkie voor. Smeerlapkes. ![]() Anyway, ook ik heb een virus, of eigenlijk, ik heb er 23 en als iemand me kan vertellen waar ik een betrouwbare en gratis virsuscanner + virusreparateur kan vinden op t internet, krijgt de van mij een goede mop die ik nu ga verzinnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() aja, nog een vraag: weet iemand die thunderbird heeft, hoe ik in kan stellen dat hij wat vaker de mail checkt? Oftewel: bij Outlook had ik de instellingen zo dat hij om de minuut post controleerde, waardoor ik nooit zelf hoefde te checken. Bij Thunderbird kan ik die instelling niet vinden en ik weet niet hoe vaak hij uit zichzelf checkt of dat ie dat uberhaupt doet. Gevolg is dat ik om de paar minuten ga kijken of er al mail is (ik wacht op iets belangrijks) en dat is best wel afleidend.
Tweede vraag: als ik reply zet hij het bericht van de afzender bovenaan. De geadresseerde krijgt ik dat geval eerst zijn eigen mail nog eens te lezen en daarna pas mijn reactie. Is een kleine moeite het weg te halen, maar soms wil je het bericht laten staan. Ik zelf heb graag het originele bericht onder staan ipv boven... kan dat ook anders? Veeleisend he? Ik weet t, maar ik heb t graag helder en duidelijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |