Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2016, 13:55   #21
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee helemaal niet.
Normaal gezien zet Michel ze gewoon in hun bloodje en kan men zo even door de stad lopen.
De Michel is een brave jongen, gewoon wat groot voor zijne leeftijd.
Het kan ook zijn dat als hij een broeksriem draagt dat hij dan de persoon in kwestie een meterke van de grond tilt, totdat de ballen van de spanning wat blauw beginnen zien.
OK, my bad. Gewoon folklore van bij den Tobback dus. Sorry zoon.
Oud 27 juli 2016, 13:55   #22
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Het zijn geen lafaarden. Wij zijn de lafaarden. Daarom haten ze ons.

In Dortmund keek iemand angstig om zich heen terwijl hij op de bus zat te wachten.
Hij werd door makakken in elkaar getrapt. Omdat hij bang was.
Als ze met 'n bele bende zijn hebben ze geen reden, noch aanleiding nodig om 'n zwakkere in mekaar te trappen.
Er zijn geen grotere lafaarden dan dat zootje mislukte inteeltigen.

Sommigen vinden dat zelfs iets om trots op te zijn of wensen dat dat stelletje bloeddorstige lafaarden 'n autochtoon "wat klappen tegen z'n hoofd geeft".

Na al de recente bloeddorstige aanslagen met zoveel slachtoffers...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:57   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ik ga schoenen lanceren met ijzeren punten ...
Gewoon bottines met stalen tippen, 'shitkickers' zoals ik ze noem.

Never leave the house without them.
Oud 27 juli 2016, 14:01   #24
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ga schoenen lanceren met ijzeren punten ...
Er is een ding waar ik spijt van heb. Dat is die keer toen twee makakken een vuurtje vroegen. Dat gaf ik.
Ik hoorde ze zeggen: "Zie je hoe bang ze van ons zijn?"

Nooit meer, muilekoek. Ik sterf nog liever.
Oud 27 juli 2016, 14:07   #25
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Gewoon bottines met stalen tippen, 'shitkickers' zoals ik ze noem.

Never leave the house without them.
Er is een markt voor zulke zaken... ik zie plots het licht ! tools for your safety ...O yes ..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:11   #26
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
1 Moslim?
Ene, alleen?

Gij denkt dat die broekschijtende lafaarden daar 't lef voor hebben als ze alleen zijn?

Nog niet misschien!
Pas op, als het ene is durven ze nog net wel schoppen en/of spuwen en snel weglopen.

Maar inderdaad, om te vechten, nog nooit een enkeling tegengekomen.

Het minimum was drie tegen een tot nog toe voor mij.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 27 juli 2016 om 14:29.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:13   #27
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat een grove misleidende uitleg in de openingsdraad.

Het is wettelijk mogelijk om asielzoekers hun bescherming af te pakken,
maar de mensen die we in deze draad met dit onderwerp viseren, zijn geen vluchtelingen.

Handige woorden dus, waarmee domoren misleid worden.
Met zulke mensen is het dus kwaad kersen eten. Laat ze maar zagen in hun cordonneke.

Wat dan met apen die de b. nationaliteit hebben (dank zijn de oude machtspartijen en hun snelbelgwet ...) die naar Syrië willen gaan ?
Op het eerste zicht, zou je zeggen van ze te laten gaan.
Van de 20 zullen er wellicht maar vijf terugkomen. Dat zijn er 15 'gespaard'.
Maar die 5 die wel terugkomen, zijn handig genoeg om grenscontroles te omzeilen, en geradicaliseerd en crimineel genoeg geschoold geraakt ginder, om hier nog veel lelijker zaken te doen dan wat we tot nu toe gezien hebben.

Wat moet je bovendien zeggen aan de moeder, de vader, de zus, van zo'n kandidaat-strijder ? Sorry madammeke, dat uw zoon zijn plan trekt om op het verkeerde pad te geraken. Buiten onze grenzen trekken we ons niets aan van het begrip 'jeugdbescherming of publieke mentale gezondheidszorg. ?

Citaat:
Er is maar één goede weg die we kunnen bewandelen, en dat is een strenge weg, die maar één limiet kent: de oplossing mag niet erger zijn dan de kwaal.
Details kan je vinden in het nva-programma en de parlementair goedgekeurde beleidsopties van uw staatssecretaris.
.
Ten eersten de kwaal is erger dan de rest , ten tweede in tijden van oorlogsverklaringen vervallen alle goedgekeurde beleidsopties ..alles vervalt dan....t'is oorlog de IS verklaren "ons het Westen" de oorlog remmember Schoof .. of zijn jullie van de Nva en co doof en blind of wat ? of hebben jullie geen gevoel met de werkelijkheid misschien?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:28   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
levend de vleesmolen in, voeten eerst, en dan de akkers ermee bemesten

hoe klinkt dat?
Ongelooflijk stoer ! Jammer genoeg voor jou beperkt onze vriend Porsche zich liever tot "financieel steunen".
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:32   #29
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
levend de vleesmolen in, voeten eerst, en dan de akkers ermee bemesten

hoe klinkt dat?
Zoveel woorden in èèn keer, dat moet een record zijn.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:41   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is een markt voor zulke zaken... ik zie plots het licht ! tools for your safety ...O yes ..
Bestaat al lang hoor, zelfs modellen voor vrouwen.

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:42   #31
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ongelooflijk stoer ! Jammer genoeg voor jou beperkt onze vriend Porsche zich liever tot "financieel steunen".
Een vleesmolen en een akker kan toch de kost niet zijn ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:48   #32
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Porsche concentreert zich op het echte leven: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160727_02401073

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 27 juli 2016 om 14:48.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 14:49   #33
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat een grove misleidende uitleg in de openingsdraad.

Het is wettelijk mogelijk om asielzoekers hun bescherming af te pakken,
maar de mensen die we in deze draad met dit onderwerp viseren, zijn geen vluchtelingen.

Handige woorden dus, waarmee domoren misleid worden.
Met zulke mensen is het dus kwaad kersen eten. Laat ze maar zagen in hun cordonneke.

Wat dan met apen die de b. nationaliteit hebben (dank zijn de oude machtspartijen en hun snelbelgwet ...) die naar Syrië willen gaan ?
Maar die 5 die wel terugkomen, zijn handig genoeg om grenscontroles te omzeilen, en geradicaliseerd en crimineel genoeg geschoold geraakt ginder, om hier nog veel lelijker zaken te doen dan wat we tot nu toe gezien hebben.

Wat moet je bovendien zeggen aan de moeder, de vader, de zus, van zo'n kandidaat-strijder ? Sorry madammeke, dat uw zoon zijn plan trekt om op het verkeerde pad te geraken. Buiten onze grenzen trekken we ons niets aan van het begrip 'jeugdbescherming of publieke mentale gezondheidszorg. ?

Er is maar één goede weg die we kunnen bewandelen, en dat is een strenge weg, die maar één limiet kent: de oplossing mag niet erger zijn dan de kwaal.
Details kan je vinden in het nva-programma en de parlementair goedgekeurde beleidsopties van uw staatssecretaris.

.
Dat is nu net het probleem in de media en bij de NVA: men haalt zelf steeds de termen 'vluchtelingen' en 'asielzoekers' door elkaar. Ik neem aan dat een oorlogsvluchteling hier slechts tijdelijk is, totdat de rust is teruggekeerd in hun regio. Daarom moet men een oorlogsvluchteling niet proberen aan werk helpen of te integreren. Dat is zinloos. Tenzij zij opeens als asielzoeker worden beschouwd. Wat zijn het dan eigenlijk?

Trouwens ik vind dat men een geradicaliseerde asielzoeker ook niet moet binnenlaten. U wel?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 14:51.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 15:09   #34
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

.
Wel, mogen zij niet vertrekken als dat hun geloofsovertuiging is? Zij dromen van de islamitische staat en willen bij de elite van de islam behoren. Wat is het probleem dan, Jambon heeft toch gezegd dat er niets mis is met de islam. Trouwens wanneer zij terug komen krijgen zij van de NVA als bonus de rest van hun leven een leefloon en/of een invaliditeitsuitkering. De kracht van verandering noemen zij dat. Ondertussen persen zij de autochtone bevolking als citroenen uit om de enorme kosten van de immigratie te dekken.

Zegt u zelf hier maar wat deze 'oplossingen' van de NVA zijn. Ik surf niet naar de website van de NVA omdat ik geen Wevervirus op mijn computer wil.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 15:14.
Oud 27 juli 2016, 15:11   #35
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

We luisteren eerst naar een mooi lied en dan praaaten we verder.

https://www.youtube.com/watch?v=II7cEClkpeY

Weg met die asielklootzakken.
Oud 27 juli 2016, 15:15   #36
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is nu net het probleem in de media en bij de NVA: men haalt zelf steeds de termen 'vluchtelingen' en 'asielzoekers' door elkaar. Ik neem aan dat een oorlogsvluchteling hier slechts tijdelijk is, totdat de rust is teruggekeerd in hun regio. Daarom moet men een oorlogsvluchteling niet proberen aan werk helpen of te integreren. Dat is zinloos. Tenzij zij opeens als asielzoeker worden beschouwd. Wat zijn het dan eigenlijk?

Trouwens ik vind dat men een geradicaliseerde asielzoeker ook niet moet binnenlaten. U wel?
'Tenzij zij opeens als asielzoeker worden beschouwd'

Een asielzoeker is iemand die nog niet erkend is als vluchteling (of als persoon die in aanmerking komt voor subsidiaire bescherming), maar waarvan de aanvraag dus nog in verwerking is.

Hoe zou iemand die als vluchteling erkend werd opeens terug asielzoeker moeten worden?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 15:29   #37
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
'Tenzij zij opeens als asielzoeker worden beschouwd'

Een asielzoeker is iemand die nog niet erkend is als vluchteling (of als persoon die in aanmerking komt voor subsidiaire bescherming), maar waarvan de aanvraag dus nog in verwerking is.

Hoe zou iemand die als vluchteling erkend werd opeens terug asielzoeker moeten worden?
Men haalt steeds zelf beide termen door elkaar. Men spreekt reeds van vluchtelingen, zelfs als zij nog niet erkend zijn als vluchteling. Trouwens iemand die heel Europa doorkruist om bij de vetpotten te geraken, kan men bezwaarlijk vluchteling noemen.

Maar de uiteindelijke kern van de zaak is om geen radicale zotten binnen te laten. Daar gaat het om. Francken kent ze, hij weet ze zitten. Dat hij ze dan buiten gooit. In Frankrijk moest een priester op een gruwelijke wijze sterven. De radicale islamiet had een belachelijk enkelbandje. Wees er maar zeker van dat er hier ook zo'n schandalige toestanden zijn. Medewerkers van asielcentra hebben zwijgplicht, zelfs als (vrouwelijke) medewerkers gemolesteerd of verkracht worden. Gewoon uit schrik dat rechts hierdoor meer stemmen zou kunnen halen. Hallucinant.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 15:48.
Oud 27 juli 2016, 15:49   #38
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
1 Moslim?
Ene, alleen?

Gij denkt dat die broekschijtende lafaarden daar 't lef voor hebben als ze alleen zijn?

Nog niet misschien!
Eerder het: 'Raptor' systeem!

Liefst =4 tegen 1, omsingelen en, in de rug aanvallen.

Geloof mij of niet: Ik heb het meermaals beleefd!!! De laffe 'smeerlappen.

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 15:56   #39
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Pas op, als het ene is durven ze nog net wel schoppen en/of spuwen en snel weglopen.

Maar inderdaad, om te vechten, nog nooit een enkeling tegengekomen.

Het minimum was drie tegen een tot nog toe voor mij.
Een kenner! dan is zeker

Oud 27 juli 2016, 16:09   #40
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
So what? : denkt U nu echt, dat slechts DE HEREN VAN DE N V A , Voldoend kapitaal krachtig zijn, om een politieke beweging uit de grond te stampen. Laat staan: repressie projecten op te starten.

Deze die financieel steunen, moeten er zijn en hebben zelf evenveel verdienste dan deze op het 'terrein'.

Indien menens: dient het aangemoedigd te worden!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be