![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn geen grotere lafaarden dan dat zootje mislukte inteeltigen. Sommigen vinden dat zelfs iets om trots op te zijn of wensen dat dat stelletje bloeddorstige lafaarden 'n autochtoon "wat klappen tegen z'n hoofd geeft". Na al de recente bloeddorstige aanslagen met zoveel slachtoffers...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Never leave the house without them.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoorde ze zeggen: "Zie je hoe bang ze van ons zijn?" Nooit meer, muilekoek. Ik sterf nog liever.
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, om te vechten, nog nooit een enkeling tegengekomen. Het minimum was drie tegen een tot nog toe voor mij.
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 27 juli 2016 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 27 juli 2016 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens ik vind dat men een geradicaliseerde asielzoeker ook niet moet binnenlaten. U wel?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zegt u zelf hier maar wat deze 'oplossingen' van de NVA zijn. Ik surf niet naar de website van de NVA omdat ik geen Wevervirus op mijn computer wil. ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() We luisteren eerst naar een mooi lied en dan praaaten we verder.
https://www.youtube.com/watch?v=II7cEClkpeY Weg met die asielklootzakken.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een asielzoeker is iemand die nog niet erkend is als vluchteling (of als persoon die in aanmerking komt voor subsidiaire bescherming), maar waarvan de aanvraag dus nog in verwerking is. Hoe zou iemand die als vluchteling erkend werd opeens terug asielzoeker moeten worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de uiteindelijke kern van de zaak is om geen radicale zotten binnen te laten. Daar gaat het om. Francken kent ze, hij weet ze zitten. Dat hij ze dan buiten gooit. In Frankrijk moest een priester op een gruwelijke wijze sterven. De radicale islamiet had een belachelijk enkelbandje. Wees er maar zeker van dat er hier ook zo'n schandalige toestanden zijn. Medewerkers van asielcentra hebben zwijgplicht, zelfs als (vrouwelijke) medewerkers gemolesteerd of verkracht worden. Gewoon uit schrik dat rechts hierdoor meer stemmen zou kunnen halen. Hallucinant.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Liefst =4 tegen 1, omsingelen en, in de rug aanvallen. Geloof mij of niet: Ik heb het meermaals beleefd!!! ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze die financieel steunen, moeten er zijn en hebben zelf evenveel verdienste dan deze op het 'terrein'. Indien menens: dient het aangemoedigd te worden! ![]()
![]() |