![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren ze niet giftig de mosseltjes dit jaar zo in de zin van: De slijkmossel op een bedje van?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik zal er eens aan beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet graag de mosselen rauw. Opensteken met het mes, spier lossnijden en in de mond laten zakken, puur natuur heerlijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn heksie perfeksie ergens mosselen gaat eten, dan neem ik altijd een alternatieve menu. Gebakken schaamlip bijvoorbeeld.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ze waren lekker
![]() Vandaag eet ik terug mosselen haha lekker goekoop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag maar aan Demper.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus voor mij zeker geen wortelen (zoet!), prei onnodig. Simpel en het lekkerst voor mij: bosje peterselie met takken en al, veel peper, wat gehakte selder en een hoop gesneden ajuin. Scheut droge witte wijn. Veel opschudden en eens ze beginnen te openen nogmaals schudden en opdienen. PS vergeet de huisgemaakte mosselsaus niet. Voor het ultieme recept hiervan wordt betaald, dus F.U. All ! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik heb gisteren wat dragon en peper bij de mosselsaus gedaan.
Dat was lekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Gene zever bij mosselen : veel peper, selder en ajuin en wat witte wijn. Al de rest is overbodig. Op restaurant doen ze er systematisch te weinig peper bij wat jammer is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Schepen
|
![]() Mosselen: Prestige voer, voor . . . Rijke lui!
20 € voor een portie van 1 kg. (schelpen en waters inbegrepen) met wat frietjes . . . Sorry, maar dat kan den bruine van (HEEL) veel mensen niet aan! Mensen met schulden (ten overstaan van derden), zouden er beter aan doen, hun lei eerst glad te strijken, alvorens zich te voldoen aan slijmerig 'Oceaan' afval!!! Deze die hierachter staan, beseffen maar pas hun opluchting! Deze laatste groep, genieten van zich schoon te voelen, ten opzichte van gebeurlijke schuldeisers!!! - Mosselen, kunnen daar zelfs niet eens aan rieken!!! De inmiddels afgestorven Vlaams/Franse geëngageerde-zanger 'Jaak Brel', noemde deze dure 'mosselen-vreters': 'Bourgeois'.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik betaal €4 voor 2kg. Geef nu toe, daar kunt ge anders niet voor koken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt zo ook kopen en andere mensen gerust laten. Maar ja, dat kopen moet ge wel zelf doen, he!
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |