![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het klopt wel dat een nuke smijten daar weinig bij te zien heeft. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is sensatiezoekerij van mensen die aandacht nodig hebben. (Zoals kinderen). |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig kunnen ze taktische kernwapens inzetten die helemaal niet de apocalyptische "blast" veroorzaken die indertijd werden vertoond door de traditionele atoombom of (nog veel erger) waterstofbom.
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een atoombom smijten is inderdaad niet echt noodzakelijk maar het zou wel een sterk signaal van het westen zijn naar al wie hier onrust komt zaaien. Mocht men met een nucleaire of andere aanval de top van Daesh en hun propagandamachine kunnen uitschakelen dan zou dit toch een grote klap zijn voor het moslimextremisme. Men slaagt er tegenwoordig in om moslim klaplopers in onze contreien op ultra korte termijn te radicaliseren en klaar te stomen voor zelfmoordaanslagen.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vijanden van IS kunnen dit ook doen... Ik denk niet dat ze in Pakistan een kans maken. De VS hebben daar een vaste voet aan de grond. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na de aanslagen mocht men stenen naar de pers smijten. Men gaat aan de problematiek voorbij hoeveel steun Abdelasem ontvangen heeft van medebewoners. Men blijft die uitkeringen geven en dergelijke. Wij dienen alles intern te hervormen, terug naar onze oude normen en waarden. Voor we opzij gingen staan. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Al wie zich Europeaan voelt.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Normaliter bepaald een meerderheid in het volk de democratie.
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Oh maar die heeft zichzelf altijd hersteld hoor, ieder tijdperk zijn moment.
Nu staan we voor een kanker zoals nazisme, dat we als geen andere kanker zullen overwinnen. Always have, always will. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik het... |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen ze die nucleaire aanval opzetten dan worden er misschien uiteindelijk eens wat Politici wakker.
Mensen vragen zich dan af, kunnen ze dat? Natuurlijk kunnen ze dat in de zin van diegene te pakken zien te krijgen die de 'onderdelen' voor véél geld aan hen wil verkopen. Was dat eigenlijk al niet altijd zo? Falkland oorlog: test van de seawolf en de exocet raket, test goed bevonden ... oorlog gedaan. Men make een bom/chemisch wapen maar tevens maakt men de 'oplossing' ervoor als men er met gaat 'zwieren'. Was dat niet allemaal ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |