![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u stop met Watteeuw te steunen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik wel weet is dat deze regering door het verhogen van de electriciteitsprijzen, BTW en accijnzen allerhande erin geslaagd is om een inflatie op te bouwen die 8 x hoger ligt dan in de rest van Europa.
Maw de indexsprong is al teniet gedaan. Wat een oen is onze minister van financien Van Overtveld wel niet. En dan verschieten die onbenullen ervan dat heel wat Belgen huin aankopen in het buitenland doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oppersos Johan Vandenlanotte:
Thesissos Freya Van den Bossche:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijzen kan niet want Di Rupo II kwam er niet. Jammer, want ik had wreed graag gezien dat hij de vluchtelingencrisis op zijn bord had gekregen.
Ik had écht graag geweten hoe Di Rupo die had aan gepakt. Zoals Merkel? Nous réglerons cela?
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vorige bevlogene was Ingrid Pira in Mortsel, daar moest ook "de auto een stap terug doen", dus: de drukst gebruikte hoofdstraat en enige doorgangsweg van 2 x 2 naar 1 x 1 rijstroken. Gevolg: 24/7 file, en voetgangers moeten 500 meter omlopen om de straat over te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stevaert maakte Hasselt autovrij en versmalde de kleine ring van 2X2 rijstroken naar 1X1. De Innovation vertrok als eerste uit de demerstraat. De GB volgde. De Meurop, een meubelzaak verdween eveneens. Wie naar de supermarkt wilde moest voortaan naar de Kuringersteenweg. Er kwamen en gingen kleine winkeltjes en boetiekjes. Daarna volgde er leegstand en verloedering. Het gratis vervoer waarmee Stevaert furore maakte werd afgeschaft en met de wagen kan men de stad niet meer in. Ik heb de Hasseltse binnenstad voorgoed links laten liggen, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 augustus 2016 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste hoef ik niet alle winkels te vermelden die uit Hasselt werden weggepast door een rode verkrachter die zich verzoop om een proces te ontlopen. En ten tweede heb ik noch voorman noch idool. Niet in Beringen en ook niet ergens anders.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALLE partijen tekenen overeenkomsten die door de regerende meerderheid worden goedgekeurd. Ook als ze het er niet mee eens zijn.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 15 augustus 2016 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Ofwel heb je baanwinkels langs een drukke baan waar mensen met de auto tot voor de winkel kunnen rijden. Ofwel heb je een autovrije winkelstraat. Er is geen haalbaar tussenin. Het komt er dus op aan juist in te schatten wat waar haalbaar is en de andere omgevingen andere bestemmingen te geven. De tijden van Triumf des Willes zijn voorbij. God is dood en Nietzsche is ook dood. De mens is niet grotendeels maakbaar. Wanneer men toch winkelstraten probeert te maken waar veel autoverkeer is komen daar alleen mensen die zich gevoelloos zuipen, drogeren of medicineren. Alcoholici, weedrokers, pijnstiller- en antidepressiva-slikkers, binge-eaters. Dat is vermoedelijk meer dan de helft van de bevolking maar niet de meest renderende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgisch establishment moet zich geen zorgen maken, de deathwish van de N-VA is overheersend.
Citaat:
En toen kwam Agalev of Groen, vanaf toen waren de mensen die met de wagen naar Mortsel kwamen niet meer welkom. Alle dagen file, van in Mortsel tot in Wilrijk. Voor mij niet gelaten, winkels zijn er overal, niet alleen in De Stad of Mortsel.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |