![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dat Thuleander, zijn niet onze westerse waarden; maar dat zijn wel de uitspattingen indien wij onze westerse waarden niet in ere houden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt Marie..spannende tijden vooral voor vrouwen!
Het zal toch niet zijn dat nadat onze grootmoeders het juk van het Katholicisme kon afschudden, onze kleindochters moeten leven met een nieuw juk, dat van islam? Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik ken genoeg vrouwen, moslima of niet die met dat juk al te maken kregen! Weg dus met die guillotines van vrouwenrechten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een juk dat bovendien nog veel honderden malen vrouwonterender is dan wat wij hier gewend waren... Als je, al was het maar een tipje van de levensgevangenis van moslimvrouwen leert kennen, waar heel wat vrouwen gewoonweg gedegradeerd worden tot mannelijke eigendom..., hele uitgebreide families samenleven onder één dak, afhangende van de goedwil van de schoonfamilie met schoonmoeders, die hun eigen frustraties van een dikwijls onmenselijk en/of nutteloos leven moet afwerken... Vandaar ook dat ik al die moslima die hier hun vrijheidsleugens komen vertellen heel erg minacht... Oké als alles goed verloopt kan het in de ene of andere familie, zelfs moslimfamilie wel goed gaan; maar de regel moet gebouwd worden op de die toestanden waar het verkeerd gaat en waar een vrouw dikwijls het slachtoffer van is en dan compleet rechteloos staat... Wat maakt het mijn vrijheid, mijn welvaren, mijn geloof en mijn godsdienstigheid, zelfs als gehoorzame moslimvrouw dat, wanneer er misbruik van een van mijn zusters gemaakt wordt dat die dan rechten heeft en naar de rechtbank kan stappen??? Maar neen; in het koor roepen ze dan schande... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer niet, doen wij meer dan eigen sociale omgeving, waarom denk je dat vluchthuizen vol moslima's zitten? Waarvan een groot gedeelte onder sociale druk van gemeenschap en familie die klerelijer weer terug pakt? Klererlijers omdat ze vaak eerste generatie zijn en eerder de weg vonden naar uitkering, drugs, huiselijk geweld, criminaliteit dan naar ambitie, kansen grijpen en vooruit komen in je bestaan? Of hier opgegroeid en een bruid uit de thuislanden die de reputatie hebben " handelbaarder" te zijn dan wat hier opgroeit aan meiden. Er is zoveel werk aan de winkel bij die mannen, dat je ze al uit hun omgeving zou moeten halen en depgrogrammeren. Willen we zo een samenleving? Natuurlijk zijn die klerelijers ook slachtoffers, van hun opvoeding, patriarchale structuren, levensovertuiging en culturele achtergrond. Maar dus niet van deze samenleving die nondedomme veel meer geeft dan thuis ooit te rapen viel en daarom komen ze, massaal. Daar moeten we het over hebben maar de deskundigen daarover, waaronder de hele hulp en dienstverlening zwijgt zedig. Het hele debat is politiek gekaapt, en burgers moeten zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() (Genesis 3:16) Tot de vrouw zeide Hij: Ik zal zeer vermenigvuldigen uw smart, namelijk uwer dracht; met smart zult gij kinderen baren; en tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben.
(Efeziers 5:22-23) Gij vrouwen, weest aan uw eigen mannen onderdanig, gelijk aan den Heere; ... Want de man is de heerlijkheid Gods en de vrouw is de heerlijkheid van de man. (1 Korinthiers 11:3-9) Want de man is uit de vrouw niet, maar de vrouw is uit den man. Want ook is de man niet geschapen om de vrouw, maar de vrouw om den man. Kunnen we niet tot daar terugkeren? }-) Ik ontwikkel hoe langer hoe religieuzer. Ik ga een verzoening met de Here tewerkstellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 augustus 2016 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die " teveel vreemdelingen" moet je glashelder maken waar ze in leven. West Europa met een Franse revolutie in hun cultuur. Die gaan we niet opnieuw doen, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke belangen en wat houden ze voor ons verborgen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Er is teveel Islam in onze contreien , dat loopt verkeerd af ;is al goe bezig trouwens.................. Turkije bijvoorbeeld komt bij Europa , we zijn eraan met onze Westerse cult. Ik huiver nu al ervan. Gisteren nog bijna aangevallen geweest van een ouder Marokkaan omdat ik een minirok aanhad wegens te warm weder die oude gek was boos op mij in het park !! fuck hé Jan ?? ik loop in mijn eigen Westerse land mag ik ?? dit was een regelrechte bedreiging !!! ik pik dat niet meer!!! beste correcte politiekers en groeperingen die vreemde culturen beschermen!!
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 augustus 2016 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot dan hadden de vrouwen het voor het zeggen en de mannen zijn nu nog, zoveel eeuwen na hun greep naar de macht, totaal bevreesd voor het vrouwelijke; want ondanks hun grote mond, weten zij in hart en ziel dat het de vrouw en haar moederfunctie is die het hart en de ziel en ook het verstand van de schepping uitmaakt... Als zij als mannelijke al enige waarde hadden en hebben is en was het als beschermer van dat vrouwelijke; maar zij hebben hun taak verkracht en lopen nu in plaats van als de beschermers van het vrouwelijke als de grote verkrachters van datzelfde vrouwelijke en dus van de hele schepping rond... En de schepping zal het geweten hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vrouwen dienen zich te onderwerpen aan hun man als aan de Heer. Want de man is geschapen om God te behagen en de vrouw om haar man te behagen. Het feminisme heeft ons opgezadeld met allerlei culturen terwijl we beter af waren met Katholieke normen en waarden. Vinden ze cultuurrelativisme uit en maken ze de Westerse mannen hun cultuur kapot. De vrouw hoort waar ze thuishoort, onder de man. Dat geeft ons niet het recht vrouwen af te rossen, maar ze moeten wel gehoorzamen als wij ons verheven Goddelijk ego laten spreken. De man heeft ons welvaart gebracht en technologie, de vrouw heeft ons de islam gebracht. |
|
![]() |
![]() |