Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2016, 12:26   #21
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, iemand beschuldigen van een misdaad, ook al heeft een rechter de betrokken persoon vrijgesproken is voor jou "nonsens" !
Dat gaat in tegen elk democratisch principe, maar dat zal jou waarschijnlijk wel worst wezen, want ENKEL de plaatselijke toog spreekt voor jouw recht.

De plaatselijke toog of de anti-NVa media want die staan steeds meer en meer op hetzelfde niveau...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2016, 13:36   #22
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De plaatselijke toog of de anti-NVa media want die staan steeds meer en meer op hetzelfde niveau...
Nu spreek jij jezelf tegen Marieke, want aan de plaatselijke toog kan je de wonderbaarlijkste Nieuwe Vreemdelingen Alliantie verhalen horen, en....dat alles wat er verkeerd loopt in Vlaanderen en Belgie in de eerste plaats de schuld is van "de sossen", "de vreemdelingen", "de Walen", alle "anderen" en natuurlijk "Angela Merkel", en die beschuldigingen heb ik nog in geen enkele anti-Nieuwe Vreemdelingen Alliantie media gelezen
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2016, 13:40   #23
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Irritante manier van argumenteren, argument verliezen en dan direct afkomen met de hyperbolen.

Edit, bijna vergeten dat we hier met zeer slechte lezers zitten, een hyperbool is dit:

http://jan.liebregts.eu/stijlfiguren/hyperbool
Zoals ik eerder reeds schreef, pogingen om je zelfverklaarde intelligentie hier aan te tonen hebben net het omgekeerd effect. Want intelligente mensen lopen niet te koop met die eigenschap, wat in jou geval duidelijk niet het geval is
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2016, 14:12   #24
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Zoals ik eerder reeds schreef, pogingen om je zelfverklaarde intelligentie hier aan te tonen hebben net het omgekeerd effect. Want intelligente mensen lopen niet te koop met die eigenschap, wat in jou geval duidelijk niet het geval is
Doe ik ook helemaal niet, moet zijn dat jouw maatstaaf voor intelligentie heel erg laag ligt als je meteen zo redeneert.

Maar kom, het is niet erg om eens te verliezen hoor, het maakt je sterker. Altijd positief denken.

Laatst gewijzigd door fallen_angel : 30 augustus 2016 om 14:12.
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2016, 14:19   #25
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Landgoed in Toscane, Appartement met zicht op zee in Knokke, en god weet wat nog allemaal. Ik zou zeggen dat hij bijzonder goed geslaagd is in het rijk worden door de antiblanke agenda van globalisten te dienen.
Niet "zomaar" een landgoed, eh. Het is een authentieke villa uit de17de Eeuw, die verhuurd wordt �* 930€/dag, en tussen 6.000 en de 11.000€ per week (afhankelijk vh seizoen). Ik ben nooit jaloers als iemand "slaagt" in het leven, maar dat soort rijkdom kan nooit op een legale manier verworven worden, zelfs niet na 30jaar minister te zijn. Kijk en aanschouw het buitenverblijf van Kareltje. Ik denk trouwens, dat daar niet echt veel islamieten in de buurt zijn.

http://www.easyreserve.com/vacation-rentals/33782/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2016, 14:27   #26
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Niet "zomaar" een landgoed, eh. Het is een authentieke villa uit de17de Eeuw, die verhuurd wordt �* 930€/dag, en tussen 6.000 en de 11.000€ per week (afhankelijk vh seizoen). Ik ben nooit jaloers als iemand "slaagt" in het leven, maar dat soort rijkdom kan nooit op een legale manier verworven worden, zelfs niet na 30jaar minister te zijn. Kijk en aanschouw het buitenverblijf van Kareltje. Ik denk trouwens, dat daar niet echt veel islamieten in de buurt zijn.

Tja, hij is nooit veroordeeld. Dus volgens sommigen heeft hij niets misdaan en heeft hij dit allemaal op een normale manier vergaard. Geen probleem toch?

Tenzij je natuurlijk bedenkt dat zijn vrouw rechter is en hij jaren heeft geholpen de wetten te maken. Dat kan je natuurlijk wel een mooi plaatje maken hoe hij dit voor elkaar gekregen heeft.
fallen_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2016, 15:28   #27
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht

Er was eens een bedrijfje, dat bedrijfje kocht overheidsgebouwen voor een habbekrats en verhuurde de aangekochte gebouwen terug aan de overheid voor meer dan een woekerhuur.
Het is altijd interessant te weten wie er toen in de regering zat en wie de grote aandeelhouders waren van dat bedrijfje.

1+1= volkomen legaal 2

Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 augustus 2016 om 15:29.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 08:15   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Er was eens een bedrijfje, dat bedrijfje kocht overheidsgebouwen voor een habbekrats en verhuurde de aangekochte gebouwen terug aan de overheid voor meer dan een woekerhuur.
Het is altijd interessant te weten wie er toen in de regering zat en wie de grote aandeelhouders waren van dat bedrijfje.

1+1= volkomen legaal 2
Was 1 + 1 niet 3?

Ach nee, ik vergis mij, dat was reclame voor witterwasproducten.
Oud 31 augustus 2016, 09:34   #29
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maw, jullie willen NIET meer in een rechtstaat leven, maar verkiezen de werkwijze van Erdogan !
Als ik me nog goed herinner werden niet alleen zijn eigen aandelen van Fortis netjes op tijd verkocht maar ook die van zijn schoonmoeder.
Alles kan natuurlijk. Ik kan ook de lotto winnen terwijl ik nooit meespeel d.m.v. een administratieve vergissing.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2016, 12:12   #30
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu spreek jij jezelf tegen Marieke, want aan de plaatselijke toog kan je de wonderbaarlijkste Nieuwe Vreemdelingen Alliantie verhalen horen, en....dat alles wat er verkeerd loopt in Vlaanderen en Belgie in de eerste plaats de schuld is van "de sossen", "de vreemdelingen", "de Walen", alle "anderen" en natuurlijk "Angela Merkel", en die beschuldigingen heb ik nog in geen enkele anti-Nieuwe Vreemdelingen Alliantie media gelezen
Tuurlijk niet, daar lees je alleen maar dat alles de fout is van die Nieuwe Vreemdelingen Alliantie... en als je dat niet gelooft ben je een vuile Vlamingen en/of een vieze extremistische racist...
Dus welke cafépraat de grootste cafépraat is dat laat ik aan jouw oordeel over; maar cafépraat is het in ieder geval... en dat voor een officiële instelling die de bevolking zou moeten inlichten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be