![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De plaatselijke toog of de anti-NVa media want die staan steeds meer en meer op hetzelfde niveau... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar kom, het is niet erg om eens te verliezen hoor, het maakt je sterker. Altijd positief denken. Laatst gewijzigd door fallen_angel : 30 augustus 2016 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.easyreserve.com/vacation-rentals/33782/
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tenzij je natuurlijk bedenkt dat zijn vrouw rechter is en hij jaren heeft geholpen de wetten te maken. Dat kan je natuurlijk wel een mooi plaatje maken hoe hij dit voor elkaar gekregen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is altijd interessant te weten wie er toen in de regering zat en wie de grote aandeelhouders waren van dat bedrijfje. 1+1= volkomen legaal 2 ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 augustus 2016 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach nee, ik vergis mij, dat was reclame voor witterwasproducten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles kan natuurlijk. Ik kan ook de lotto winnen terwijl ik nooit meespeel d.m.v. een administratieve vergissing. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus welke cafépraat de grootste cafépraat is dat laat ik aan jouw oordeel over; maar cafépraat is het in ieder geval... en dat voor een officiële instelling die de bevolking zou moeten inlichten... |
|
![]() |
![]() |