Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2016, 21:59   #21
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ik respecteer Hoogleraar Vuye ook en lees zijn epistels ook en waardeer die in hoge mate.
Hoort U De Wever opscheppen over zijn spaargeld, immobiliën, aantal bankrekeningen, ...?
Dat is ongezien in de politiek!
Die mens heeft de omerta gebroken!
U kunt niet ontkennen dat zijn uitspraken in De Tijd betreffende zijn rijkdom in verkeerde keelgaten kunnen vallen van mensen die hun hoop in de handen gelegd hebben van deze mens en diens partij.
Ja, ik heb het over de "hard werkende Vlaming" die wel weet wat hij betaald heeft voor zijn huis en die zich geen tweede verblijf en al zeker niet aan de zee, kan veroorloven, en al zeker niet om rustig te kunnen schrijven.
Dit is onkies tav uw kiezers waarvan die grote-veranderingen-partij verwacht tot ze tot hun 67ste moeten werken voor het laagste pensioen vd Westerse aan een laag loon en die als ze ziek worden ook moeten werken.
Met zulke "naïeve" (ik durf "bluf" niet gebruiken) zou de kiezer wel eens kunnen denken dat hij deze opofferingen niet moet doen voor het welzijn van Vlaanderen maar voor de weelde van de nieuw gearriveerde populisten.
Bij mijn weten heeft Vuye er een goed gevulde academische loopbaan op zitten. Alvast geen "nieuw gearriveerde populist" zoals u onterecht beweert.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 22:03   #22
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En hoe oordeelt u dan over die houding van Vuye?
Het is weinig christelijk om iemand te vragen een oordeel te vellen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 22:06   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is weinig christelijk om iemand te vragen een oordeel te vellen.
Ik vraag dan ook geen oordeel over een persoon. Altijd goed lezen wat er staat!

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 19 september 2016 om 22:06.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2016, 01:12   #24
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Hebben ze hem uit de partij gezet, misschien?
Ze hebben hem zo vernederd, in verschillende fasen, dat hij wel moet weggaan als hij nog wat zelfrespect wil overhouden.
Oud 20 september 2016, 02:08   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik respecteer Hoogleraar Vuye ook en lees zijn epistels ook en waardeer die in hoge mate.
Maar met dit interview begeeft hij zich op glad eis!
Hoort U De Wever opscheppen over zijn spaargeld, immobiliën, aantal bankrekeningen, ...?
Dat is ongezien in de politiek!
Die mens heeft de omerta gebroken!
U kunt niet ontkennen dat zijn uitspraken in De Tijd betreffende zijn rijkdom in verkeerde keelgaten kunnen vallen van mensen die hun hoop in de handen gelegd hebben van deze mens en diens partij.
Ja, ik heb het over de "hard werkende Vlaming" die wel weet wat hij betaald heeft voor zijn huis en die zich geen tweede verblijf en al zeker niet aan de zee, kan veroorloven, en al zeker niet om rustig te kunnen schrijven.
Dit is onkies tav uw kiezers waarvan die grote-veranderingen-partij verwacht dat ze tot hun 67ste werken voor het laagste pensioen vd Westerse wereld aan een laag netto-loon en die als ze ziek worden ook moeten werken.
Met zulke "naïeve" (ik durf "bluf" niet gebruiken) interviews zou de kiezer wel eens kunnen denken dat hij deze opofferingen niet moet doen voor het welzijn van Vlaanderen maar voor de weelde van de nieuw gearriveerde populisten.
Wat een oeverloos, afgunstig en jaloers gezeik.
We hadden al eerder door dat je stikjaloers bent op mensen die meer hebben dan jij, demonen. Dodelijk jaloers. Ik heb een gruwelijke hekel aan afgunstige en jaloerse mensen.

Ik lees nergens dat Vuye opschept over zijn rijkdom maar wel dat hij de geldzaken aan zijn vrouw overlaat. Dat wijst op alles behalve opschepperij. Als Vuye de vragen niet beantwoordde die hem gesteld werden zou jij hem evengoed bekritiseren. Hij is een N-VA-er. Dat volstaat voor jou om er geen goed woord over kwijt te kunnen.

Ik ben jouw vals en achterbaks gezeur zo zat als koude pap. Het wordt hoog tijd dat je inziet dat de N-VA niet alléén over de pensioenleeftijd besliste. Daar was Van Quickenborne al mee bezig, en die is allang burgemeester van Kortrijk.

Ik weet dat Belgique van de laagste pensioenen heeft maar dat was j�*ren voor de N-VA meespeelde ook al het geval. En welke partij leverde een kwart eeuw onafgebroken de minister van pensioenen? De rooien! De laatste was zatte Daerden. Zeik d�*�*r op in plaats van op de N-VA.

Deze regering heeft een hoop lijken geërfd maar geen rooie duit. Vandaag moeten wel de pensioenen betaald worden van de mensen wiens pensioenfonds werd ingepikt door Verhofstadt om zijn begroting te doen kloppen. Hij heeft de schulden die daaruit voortvloeiden doorgeschoven naar de volgende regering. Waarom zeik je d�*�*r nooit over? NOOIT!

Het was de N-VA die het initiatief nam om het zilverfonds van Vande Lanotte op te doeken. Daar zat geen rooie cent in, maar de beheerraad werd wel al die tijd doorbetaald. Zoek eens op wie daar deel van uitmaakte en kom dan terug om van je teut te maken.
Oud 20 september 2016, 02:13   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Bij mijn weten heeft Vuye er een goed gevulde academische loopbaan op zitten. Alvast geen "nieuw gearriveerde populist" zoals u onterecht beweert.
Het gejengel over de N-VA die voor alles de schuld krijgt hangt mij al langer grondig de keel uit. Het is gewoon walgelijk hoe demonen alles verdraait om toch maar op mensen te kunnen kakken die hem niks misdaan hebben. BAH!
Oud 20 september 2016, 08:01   #27
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gejengel over de N-VA die voor alles de schuld krijgt hangt mij al langer grondig de keel uit.
De N-Va heeft zowat alle burgers van dit land geschoffeerd incl zijn eigen achterban (werklozen, zieken, vakbondsmilitanten, de hardwerkende Vlaming, ...).
Problemen die zij niet kunnen oplossen (bijna elk probleem) worden toegewijd aan "de sossen" (Hitler had zijn Joden).
Het is een domme partij die bestaat uit mensen die geen binding hebben met het bedrijfsleven en daar haar core-business van maakt met alle gevolgen van dien.
Deze partij had nooit tot deze regering mogen toetreden en rustig moeten wachten op de implosie van de traditionelen die zich vastreden in het dramatische overheidsbeslag, de gigantische schuldenberg, de deïndustrialisatie, het fileleed, ...
Door toch deel te nemen aan de macht moest zij een dodelijke bocht maken nl "België redden".
En dat krijg je nooit uitgelegd.

Laatst gewijzigd door demonen : 20 september 2016 om 08:02.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 02:54   #28
killimandjaro
Provinciaal Statenlid

Standaard

In het verleden zijn er nog die de burgers geschoffeerd hebben.
Van deze gasten kan BDW nog iets leren.Bandiet Chokri werd buiten vervolging gesteld door HASSELTSE raadkamer.Of hoe sossen tot in de rechtbank elkaar de handen boven het hoofd houden.Bah rooie bandieten !!

http://www.knack.be/nieuws/de-heilig...ion-20595.html

Laatst gewijzigd door killimandjaro : 21 september 2016 om 02:57.
killimandjaro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 07:36   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De N-Va heeft zowat alle burgers van dit land geschoffeerd incl zijn eigen achterban (werklozen, zieken, vakbondsmilitanten, de hardwerkende Vlaming, ...).
Problemen die zij niet kunnen oplossen (bijna elk probleem) worden toegewijd aan "de sossen" (Hitler had zijn Joden).
Het is niet "zijn", maar "haar" achterban, demonen, maar je zult allicht één persoon in gedachten hebben.

Het klopt dat de N-VA de Belgische problemen niet k�*n oplossen. Daarvoor is het tekort aan miljarden te groot. Ook een aantal kiezers dat daarop rekende zal de N-VA dus verliezen.

Leuk dat je er Godwin weer bijsleurde. De geest van Hitler zit er bij jou blijkbaar diep ingebakken.

Dat de huidige problemen toegeschreven worden aan de partij die er de oorzaak van is lijkt me niet meer dan normaal. Gelukkig maak jij dat dubbel en dwars goed door de N-VA voor alles wat fout zit verantwoordelijk te stellen.
Oud 21 september 2016, 07:39   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killimandjaro Bekijk bericht
In het verleden zijn er nog die de burgers geschoffeerd hebben.
Van deze gasten kan BDW nog iets leren.Bandiet Chokri werd buiten vervolging gesteld door HASSELTSE raadkamer.Of hoe sossen tot in de rechtbank elkaar de handen boven het hoofd houden.Bah rooie bandieten !!

http://www.knack.be/nieuws/de-heilig...ion-20595.html
Waar dienen de vriendjes anders voor die hun postje en de daarbij behorende mogelijkheden aan de rooien danken?
Oud 21 september 2016, 08:55   #31
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat een oeverloos, afgunstig en jaloers gezeik.
We hadden al eerder door dat je stikjaloers bent op mensen die meer hebben dan jij, demonen. Dodelijk jaloers. Ik heb een gruwelijke hekel aan afgunstige en jaloerse mensen.

Ik lees nergens dat Vuye opschept over zijn rijkdom maar wel dat hij de geldzaken aan zijn vrouw overlaat. Dat wijst op alles behalve opschepperij. Als Vuye de vragen niet beantwoordde die hem gesteld werden zou jij hem evengoed bekritiseren. Hij is een N-VA-er. Dat volstaat voor jou om er geen goed woord over kwijt te kunnen.

Ik ben jouw vals en achterbaks gezeur zo zat als koude pap. Het wordt hoog tijd dat je inziet dat de N-VA niet alléén over de pensioenleeftijd besliste. Daar was Van Quickenborne al mee bezig, en die is allang burgemeester van Kortrijk.

Ik weet dat Belgique van de laagste pensioenen heeft maar dat was j�*ren voor de N-VA meespeelde ook al het geval. En welke partij leverde een kwart eeuw onafgebroken de minister van pensioenen? De rooien! De laatste was zatte Daerden. Zeik d�*�*r op in plaats van op de N-VA.

Deze regering heeft een hoop lijken geërfd maar geen rooie duit. Vandaag moeten wel de pensioenen betaald worden van de mensen wiens pensioenfonds werd ingepikt door Verhofstadt om zijn begroting te doen kloppen. Hij heeft de schulden die daaruit voortvloeiden doorgeschoven naar de volgende regering. Waarom zeik je d�*�*r nooit over? NOOIT!

Het was de N-VA die het initiatief nam om het zilverfonds van Vande Lanotte op te doeken. Daar zat geen rooie cent in, maar de beheerraad werd wel al die tijd doorbetaald. Zoek eens op wie daar deel van uitmaakte en kom dan terug om van je teut te maken.
2
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be