![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De uitbuiters van de privé of de staat kunnen zich een behoorlijke badkamer plaatsen van een paar 100.000 Euro heb ik enkele jaren geleden gelezen. De naam van die armoedebestrijdingstrut ben ik vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama is nu ook al een communist zeker? Toont eerder hrt gebrek aan kennis of het economisch extremisme van u dan iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telefoon gestolen en de nieuwe is nog niet getraind merk ik. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 oktober 2016 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarna mij nog verwijten van iets dat ik niet gezegd heb. Mocht ik zeggenschap over jou hebben, ik zou je privatiseren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama administration to end use of private prisons
http://www.pbs.org/newshour/rundown/...ivate-prisons/ Een systeem, duur en kapot gemaakt door corporate greed. In België wil men niet leren van de ervaring van anderen. Daar heerst het neoliberale dogma nog bij rechts precies. Als men voor de rechten van de Vlamingen wil opkomen dient men die kanker erbij te nemen precies. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 oktober 2016 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Obama administratie zet dus het gebruik vanprivate gevangenen stop voor federale gevangenen. De redenen aangehaald zijn dat het systeem duur is, dat de onveiligheid groter was en dat recidivisme verhoogd werd. Men kan daar nog aan toevoegen dat de druk op justitie om meer gevangenen te produceren omwille van private winst eveneenstoeneemt. Niet voor niets zijn de VS (land of the free, kuch) het land met het grootste percentage van hun bevolking achter tralies.
En België wil meer van dat om binnen 20 jaar te beseffen dat het niet goedkoper maar duurder is en dat de criminaliteit eerder toenam dan afnam ondertussen dat er meer gevangenen zijn dan vroeger en dan nodig. Wat een visionairen... En nee geen verloren communist Schoof. Blijkbaar weet men niet van de feiten, maar erger, het interesseert de beleidsmakers precies geen reet. Het dogma is belangrijker dan de feiten. Politiek als een vorm van religie zou je denken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 oktober 2016 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén google-zoekopdracht wilde ik er wel aan besteden: Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds kan men wel van het buitenland leren en als dusdanig de fouten vermijden die daar werden gemaakt. Hierdoor kan een concept bijgestuurd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Google zoekopdracht had u beter gebruikt om op te zoeken wat de Obama administratie wil met de private gevangenissen. Ik schat dat er geen echte interesse is om te leren van de ervaring van anderen. De feiten moeten wijken voor het neoliberale dogma van de NVA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt het vergelijken met het bankwezen... Een en al corruptie op het hoogste niveau en dat samen met de politieke wereld, die er zo gezegd controle op moest uitoefenen... Bekijk van de andere kant de rusthuizen... heel wat zijn in privéhanden, andere onder OCMW(de staat)-kontrole... Ik weet dat ik voor het privéstelsel kies. Zijn er daar geen misbruiken??? O, jawel, maar dikwijls is het bij de OCMW-instellingen niet beter, in tegendeel..., daar zit je bovendien opgescheept met politiek benoemd personeel, waar dikwijls de partijkaart belangrijker is dan de vaardigheid... Alles blijft afhangen van de kontrole en als die mank loopt kan er van alles gebeuren, zowel privé als bij staatsondernemingen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 oktober 2016 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De VS worden beïnvloed door de francofonie....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |