![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sossen hebben gewoon een gigantische tijdsbom geprogrammeerd en zijn te laf om hem te ontmijnen. Typische politieke hypocrisie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toestand voor de N-VA was dus helemaal niet het beloofde land zoals sommigen - waaronder jij - het ons willen wijsmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() De sossen zijn ook niet aan de macht.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, maar ze zijn wel aan de macht geweest, en tamelijk lang zelfs. Kleine Tobback zei toen dat ze wel wisten hoe ze het pensioenprobleem konden oplossen maar dat gingen ze niet doen omdat ze anders de verkiezingen zouden verliezen.
Dus ja, geheel en al zou ik ze toch niet vrijspreken. En bij nadere beschouwing stellen we ook vast dat democratie niet echt werkt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 oktober 2016 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opletten voor de revolutie mijn vriend, jij gaat de eerste onder de guillotine zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist ja. Kijk het beste dat de regering kan doen is iedere ambtenaar gewoon hetzelfde pensioen storten als toegpast met de regels van de privé
En in één adem, een vodje papier geven waarop ze zegt dat in feite jullie recht hebben op het ander deel pensioen als de overheid terug geld heeft. Zou volgens mij een best werkbare compromis kunnen zijn Zou ik nog eens een heel goeie beslissing kunnen vinden waarvoor ik de NVA en liberalen voor eeuwig en overerfbaar op mijnkinderen ijn steun toezeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 oktober 2016 om 16:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Draag jij soms ook een witte kaproen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze draad gaat over de pensioenen, slimmerik. In deze regering is de franstalige liberaal Bacquelaine er voor bevoegd, in de rampregering Di Rupo waren de Vlaamse liberalen Van Quickenborne en De Croo jr minister maar wie de grootste indruk heeft nagelaten in ongetwijfeld M. Daerden, minister van 2009 tot 2011. Dit drankorgel zat meermalen dronken in de regeringsbank. Je weet toch dat dit een lid was van jouw favoriete partij hoop ik. Ondanks het feit dat de man ontzettend populair was heeft hij toch niet te veel potten gebroken, zoals de meeste sossen trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doelstelling is tegen 2019 het met 1950 ambtenaren minder te doen. http://www.knack.be/nieuws/vlaamse-b...al-270193.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar er zijn veel ministers en nog veel meer parlementairen, en daar is er niet één van die jouw gedacht deelt. Hoe heet het ook weer als één iemand denkt dat hij gelijk heeft, tegenover "gans de sector" die dat niet denkt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sossen zijn de hoofdschuldigen van de diepe staatsschuld.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Gelukkig is er het zilverfonds van Vande Lanotte
![]() |
![]() |
![]() |