Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2016, 14:29   #21
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Of fatsoenlijk rekeningrijden zodat men stopt met te pendelen naar Brussel en Leuven, en er eens gaat wonen.

En de vrachtwagens: ze kunnen nog te goedkoop door ons land rijden.
Dat is een mogelijke oplossing voor het verkeersprobleem. Maar eigen ervaring leert dat je dan een ander probleem creëert: groot tekort aan kinderopvang. Want grootouders wonen te ver om in te vallen. Of die moeten dan in de file gaan staan.

En van werk veranderen = weer verhuizen. Opnieuw 10% schrijfgeld betalen als je van Brussel naar Vlaanderen verhuist of andersom en een woning koopt.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 10:11   #22
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Op de E314 is het ofwel 80 per uur tussen de camions of 140-150 per uur op het linkerrijvak.

Als je daar 120 gaat rijden, duwen ze je bijna van de baan. Ik kom soms compleet opgefokt aan op mijn werk puur door die situatie.

Geen wonder dat we de ene file na de andere hebben door een ongeval.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik rij altijd 110-120 op het rechterrijvak. Als ik inhaal rij ik soms wat sneller. Als er een idioot achter mij onnozel gaat doen omdat het volgens hem niet snel genoeg gaat geef ik soms eens gas en laat hem achter.
Omdat vrachtwagens toch de twee rechtse vakken in beslag nemen om haasje-over te spelen blijft enkel het linkse baanvak over. Daar vlammen dan de camionetten over. Dus de twee rechtse baanvakken is 89-92 km/uur en linkse is +140 km/uur. 89-92 vind ik te weinig dus ik rij links. Tegen 110 km/uur Wat gaan ze doen? Tegen mijn bumper rijden =even documenten invullen aub. Zalig om een zee van tijd te hebben en dat opgefokt en gefrustreerd werkgepeupel hun kas te zien opvreten
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 11:30   #23
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Je hebt het ongetwijfeld over het viaduct in Gentbrugge.
Wat een onzin is me dat.
Weg met die dwaze 90, vandaag nog als het even kan.
120 of 90 maakt een wereld van verschil qua geluidsoverlast voor de mensen die in de buurt van dat viaduct wonen. Maar dat jij dan eventjes de voet van uw pedaal moet halen en zo de volle 10 seconden tijd verliest, is precies belangrijker hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 11:39   #24
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
120 of 90 maakt een wereld van verschil qua geluidsoverlast voor de mensen die in de buurt van dat viaduct wonen. Maar dat jij dan eventjes de voet van uw pedaal moet halen en zo de volle 10 seconden tijd verliest, is precies belangrijker hé.
Welke snul gaat er nu aan een viaduct wonen Dat is hetzelfde als die aan een luchthaven gaan wonen. Eerst bouwgrond kopen en een huis bouwen en dan gaan klagen dat er teveel lawaai is. En staat het hun niet aan dan moeten ze maar verhuizen. En om uw vraag hier te antwoorden zou ik zeggen : mijn seconden zijn -indien ik er zou rijden- mij meer waard dan wat lawaaioverlast aan mensen die ik van haar noch pluim ken. Voor mijn part moeten ze er constant gehoorbescherming dragen. Ik heb daar geen last van!
Oud 28 november 2016, 14:23   #25
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Welke snul gaat er nu aan een viaduct wonen Dat is hetzelfde als die aan een luchthaven gaan wonen. Eerst bouwgrond kopen en een huis bouwen en dan gaan klagen dat er teveel lawaai is. En staat het hun niet aan dan moeten ze maar verhuizen. En om uw vraag hier te antwoorden zou ik zeggen : mijn seconden zijn -indien ik er zou rijden- mij meer waard dan wat lawaaioverlast aan mensen die ik van haar noch pluim ken. Voor mijn part moeten ze er constant gehoorbescherming dragen. Ik heb daar geen last van!
Dat u uw seconden meer waard acht dan de rust van de bewoners is compleet irrelevant. Het enige relevantie zijn de feiten. En die zijn nogal simpel. Uw 10 seconden zijn in geen 100 jaar waard, wat de rust van die mensen waard is. Uw grootheidswaanzin is daarbij van geen tel.

Maar goed, ik moedig u aan om daar te snel te rijden. Ik moedig u daarenboven ook aan om de minnelijke schikking naast u neer te leggen. Vervolgens moedig ik u zelfs aan om uw forumtoontje aan te slaan tegen de politierechter. Helaas weet ik dat u hier gewoon wat gefrustreerde praat zit te verkopen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 28 november 2016 om 14:23.
Oud 28 november 2016, 14:40   #26
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze onderhouden jou, waardeloze dopper.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 15:19   #27
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar goed, ik moedig u aan om daar te snel te rijden. Ik moedig u daarenboven ook aan om de minnelijke schikking naast u neer te leggen. Vervolgens moedig ik u zelfs aan om uw forumtoontje aan te slaan tegen de politierechter. Helaas weet ik dat u hier gewoon wat gefrustreerde praat zit te verkopen.
Porsche gaat dat allemaal niet doen: hij is er zo eentje die vooral uitblinkt in het 'hot air' departement: veel grote woorden, heel veel lachwekkend stoere praat, over zowat elk onderwerp, maar als het er op aankomt braafjes volgen. Thuis waarschijnlijk niks te zeggen, ligt onder een joekel van een Brantano, en dan moet je toch ergens je 'mannelijkheid' tentoon kunnen speiden? Dus komt hij dat hier doen, en het resultaat is zodanig zielig dat het best grappig wordt...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 15:27   #28
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat u uw seconden meer waard acht dan de rust van de bewoners is compleet irrelevant. Het enige relevantie zijn de feiten. En die zijn nogal simpel. Uw 10 seconden zijn in geen 100 jaar waard, wat de rust van die mensen waard is. Uw grootheidswaanzin is daarbij van geen tel.

Verschil is dat ik daar niet moet zijn en als ik er moest zijn dat ik dan rustig kan rijden. Want ik heb een zee van tijd. Ik denk eerder dat jij een beetje hard gefrustreerd bent

Citaat:
Ze onderhouden jou, waardeloze dopper.
Dank u werkmens Ik zal er straks eens aan denken als ik weer lekker uit ga eten. Ik heb elke maand een DONATIE van 954 euro waar ik kan mee gaan eten en zuipen. BELASTINGVRIJ! En jij?
Oud 28 november 2016, 15:30   #29
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Porsche gaat dat allemaal niet doen: hij is er zo eentje die vooral uitblinkt in het 'hot air' departement: veel grote woorden, heel veel lachwekkend stoere praat, over zowat elk onderwerp, maar als het er op aankomt braafjes volgen. Thuis waarschijnlijk niks te zeggen, ligt onder een joekel van een Brantano, en dan moet je toch ergens je 'mannelijkheid' tentoon kunnen speiden? Dus komt hij dat hier doen, en het resultaat is zodanig zielig dat het best grappig wordt...
Thuis ben ik alleen. Ik heb geen brantano zoals de meerderheid van de zeikerds hier Gelukkig maar want wat ben je met een koe die een maat 40 brantano aan heeft? De koeien laat ik wel voor jullie 't is hier toch echt zalig. Allemaal gefrustreerd en hopeloos in hun huisje-tuintje-kindjes patroon. Werken godverdomme in plaats van hier tijdens jullie werkuren te komen zeveren! Want ze moeten mij nog vele jaren mijn donatie kunnen geven

Ik moet wel zeggen dat de kreeft hier wel gelijk heeft. Een Rechter heeft altijd medelijden met mee. Ik kan heel treurig kijken als het moet. En zelfs een traantje wegpinken lukt ook. Ze zeiden mij ooit eens een wolf in schaapskleren. Maar dat vond ik beledigend. Zo een goede ziel als ik

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 28 november 2016 om 15:31.
Oud 28 november 2016, 15:32   #30
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschil is dat ik daar niet moet zijn en als ik er moest zijn dat ik dan rustig kan rijden. Want ik heb een zee van tijd. Ik denk eerder dat jij een beetje hard gefrustreerd bent
U hebt het precies niet helemaal begrepen. Nu ja, je kan er waarschijnlijk zelf ook niet veel aan verhelpen. Veel sterkte.

Citaat:
Dank u werkmens Ik zal er straks eens aan denken als ik weer lekker uit ga eten. Ik heb elke maand een DONATIE van 954 euro waar ik kan mee gaan eten en zuipen. BELASTINGVRIJ! En jij?
Trots zijn op het feit dat je een nietsnut bent, het is weinigen gegeven.
Oud 28 november 2016, 15:33   #31
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt, het is er zo eentje die zijn leventje aan zich voorbij ziet gaan en dan zijn materiele fantasietjes projecteert op een forum. Je zou er haast medelijden mee krijgen.
Oud 28 november 2016, 15:36   #32
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Thuis ben ik alleen. Ik heb geen brantano zoals de meerderheid van de zeikerds hier Gelukkig maar want wat ben je met een koe die een maat 40 brantano aan heeft? De koeien laat ik wel voor jullie 't is hier toch echt zalig. Allemaal gefrustreerd en hopeloos in hun huisje-tuintje-kindjes patroon. Werken godverdomme in plaats van hier tijdens jullie werkuren te komen zeveren! Want ze moeten mij nog vele jaren mijn donatie kunnen geven

Ik moet wel zeggen dat de kreeft hier wel gelijk heeft. Een Rechter heeft altijd medelijden met mee. Ik kan heel treurig kijken als het moet. En zelfs een traantje wegpinken lukt ook. Ze zeiden mij ooit eens een wolf in schaapskleren. Maar dat vond ik beledigend. Zo een goede ziel als ik
Dat bedoelde ik dus.
Oud 28 november 2016, 15:40   #33
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Klopt, het is er zo eentje die zijn leventje aan zich voorbij ziet gaan en dan zijn materiele fantasietjes projecteert op een forum. Je zou er haast medelijden mee krijgen.
Dank u en krijg ik nu enkele honderden euro's meer per maand als donatie Ik weet wat ik heb en helaas niet heb maar weet jij het? Ik zie inderdaad mijn leven voorbij gaan. Wie niet? Maar mijn materiële bezittingen zijn dingen waar jij enkel maar van kan dromen. Dus wie zijn fantasietjes zijn het eigenlijk? En nu hopla werken. Ganse dagen doen wat uw baas u gebiedt te doen. Bijna slavernij. Het plebs moet werken om de maandelijkse donaties te kunnen blijven betalen

Ik heb 954 euro/maand netto en belastingvrij. Zonder 1 seconde te moeten werken. Een veelvoud door andere zaken waarvan ook een groot deel belastingvrij is. En jij? Nog aan het bekomen van hoeveel jij weer aan belastingen mag ophoesten
Oud 28 november 2016, 15:42   #34
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat bedoelde ik dus.
Voila toch iemand die het wat snapt. Je moet weten wanneer je door te zwijgen en zielig te kijken er voordeel kan uit halen en wanneer niet. Mijn honden hebben dat ook. Krijgen ze geen koekje dan kijken ze eens zielig en hopla ze krijgen toch een koekje. Zelfs die beesten snappen hoe het werkt. Hier op dat zeverforum duidelijk veel ingenieus en wannabee's politiekers niet
Oud 28 november 2016, 15:45   #35
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank u en krijg ik nu enkele honderden euro's meer per maand als donatie Ik weet wat ik heb en helaas niet heb maar weet jij het? Ik zie inderdaad mijn leven voorbij gaan. Wie niet? Maar mijn materiële bezittingen zijn dingen waar jij enkel maar van kan dromen. Dus wie zijn fantasietjes zijn het eigenlijk? En nu hopla werken. Ganse dagen doen wat uw baas u gebiedt te doen. Bijna slavernij. Het plebs moet werken om de maandelijkse donaties te kunnen blijven betalen

Ik heb 954 euro/maand netto en belastingvrij. Zonder 1 seconde te moeten werken. Een veelvoud door andere zaken waarvan ook een groot deel belastingvrij is. En jij? Nog aan het bekomen van hoeveel jij weer aan belastingen mag ophoesten
Ik werk niet meer voor een werkgever. Die gouden kooi heb ik ondertussen verlaten. Het was me een beetje te comfortabel geworden. Het is niet dat materiele bezittingen me zo hard interesseren, maar onlangs is er een dik pak geld mijn richting uitgekomen. Ik lig dus helemaal niet wakker van uw zogezegde materiele bezittingen en uw belastingsvrije inkomsten. Leugenaars en fantasten, je hebt ze overal, maar jij hebt echt wel een serieuze slag van de molen gekregen.
Oud 28 november 2016, 15:46   #36
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila toch iemand die het wat snapt. Je moet weten wanneer je door te zwijgen en zielig te kijken er voordeel kan uit halen en wanneer niet. Mijn honden hebben dat ook. Krijgen ze geen koekje dan kijken ze eens zielig en hopla ze krijgen toch een koekje. Zelfs die beesten snappen hoe het werkt. Hier op dat zeverforum duidelijk veel ingenieus en wannabee's politiekers niet
Wel goed dat je jezelf vergelijkt met een hond. Misschien heb je dan toch nog een greintje zelfkennis.
Oud 28 november 2016, 15:50   #37
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik werk niet meer voor een werkgever. Die gouden kooi heb ik ondertussen verlaten. Het was me een beetje te comfortabel geworden. Het is niet dat materiele bezittingen me zo hard interesseren, maar onlangs is er een dik pak geld mijn richting uitgekomen. Ik lig dus helemaal niet wakker van uw zogezegde materiele bezittingen en uw belastingsvrije inkomsten. Leugenaars en fantasten, je hebt ze overal, maar jij hebt echt wel een serieuze slag van de molen gekregen.
Dus ne oude zak die eindelijk zijn ouders heeft zien gaan en geërfd heeft. Ik heb ook mijn ouders zien gaan maar verdomme geen erfenis. Niet dat ik het moest hebben want ik had ze al jaren voordien afgeschreven. En foxy foxtrot doe en denkt wat ge wilt. Mij interesseert het niet maar ik ben er van overtuigd dat ge ne oude seniele zak zijt met een wijf van 100kg in uw krot.

Ik zou hier nog graag uren met u zeveren aangezien ge 's maandags geen bingo avond hebt. Maar ik ga fitnessen, een sauna en jacuzzi doen en eens goed eten. Met het geld dat ik in mijn gouden kooi krijg
Oud 28 november 2016, 15:54   #38
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen, met 'dat bedoelde ik dus' bedoel ik dat dat berichtje van je weer een mooi voorbeeldje was van je lachwekkend stoere praat en macho-nonsens.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 28 november 2016 om 15:55.
Oud 28 november 2016, 15:56   #39
Tavek
Banneling

Standaard

Er zijn nog andere manieren om geld te krijgen dan een erfenis hoor.

Ontslagvergoedingen
Bonussen
Verbrekingsvergoedingen
Aflopen spaarverzekering
enz...

Laatst gewijzigd door Tavek : 28 november 2016 om 15:56.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 15:56   #40
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

woef woef Dag plebs
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be