![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En van werk veranderen = weer verhuizen. Opnieuw 10% schrijfgeld betalen als je van Brussel naar Vlaanderen verhuist of andersom en een woning koopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 120 of 90 maakt een wereld van verschil qua geluidsoverlast voor de mensen die in de buurt van dat viaduct wonen. Maar dat jij dan eventjes de voet van uw pedaal moet halen en zo de volle 10 seconden tijd verliest, is precies belangrijker hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik moedig u aan om daar te snel te rijden. Ik moedig u daarenboven ook aan om de minnelijke schikking naast u neer te leggen. Vervolgens moedig ik u zelfs aan om uw forumtoontje aan te slaan tegen de politierechter. Helaas weet ik dat u hier gewoon wat gefrustreerde praat zit te verkopen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 november 2016 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Dank u werkmens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik moet wel zeggen dat de kreeft hier wel gelijk heeft. Een Rechter heeft altijd medelijden met mee. Ik kan heel treurig kijken als het moet. En zelfs een traantje wegpinken lukt ook. Ze zeiden mij ooit eens een wolf in schaapskleren. Maar dat vond ik beledigend. Zo een goede ziel als ik ![]() Laatst gewijzigd door PORSCHE : 28 november 2016 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb 954 euro/maand netto en belastingvrij. Zonder 1 seconde te moeten werken. Een veelvoud door andere zaken waarvan ook een groot deel belastingvrij is. En jij? Nog aan het bekomen van hoeveel jij weer aan belastingen mag ophoesten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Voila toch iemand die het wat snapt. Je moet weten wanneer je door te zwijgen en zielig te kijken er voordeel kan uit halen en wanneer niet. Mijn honden hebben dat ook. Krijgen ze geen koekje dan kijken ze eens zielig en hopla ze krijgen toch een koekje. Zelfs die beesten snappen hoe het werkt. Hier op dat zeverforum duidelijk veel ingenieus en wannabee's politiekers niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou hier nog graag uren met u zeveren aangezien ge 's maandags geen bingo avond hebt. Maar ik ga fitnessen, een sauna en jacuzzi doen en eens goed eten. Met het geld dat ik in mijn gouden kooi krijg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 28 november 2016 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Er zijn nog andere manieren om geld te krijgen dan een erfenis hoor.
Ontslagvergoedingen Bonussen Verbrekingsvergoedingen Aflopen spaarverzekering enz... Laatst gewijzigd door Tavek : 28 november 2016 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() woef woef
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |