![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het ontslaan van een ZAP lid is niet evident en ik denk niet dat de rector dat op eigen houtje kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord: er is een vonnis.
Dat moeten we aanvaarden, in die zin dat wij vertrouwen moeten stellen in de rechter die het uitsprak. Die rechter weet dat bij de minste twijfel een vrijspraak hoort. Maar tegelijk: hij kan nog in beroep gaan. Een fatsoenlijke justitie (kuch ...) zou zoiets moeten aanpakken zonder onnodig uitstel, maar met onweerlegbare grondigheid. Wat ook speelt: blijkbaar is de man niet in preventieve hechtenis genomen. Het was properder geweest van de werkgever om hem pas te schorsen nadat de uitspraak in beroep in kracht van gewijsde gegaan is. En het zou in het ambtenarenstatuut moeten opgenomen worden dat zo'n veroordeling automatisch, en zonder één dag te verliezen, het ontslag met zich meebrengt. (post scrotum: wat me ook wel stoort, is dat sommige medeforummers alle daden van pedofilie zomaar gelijkschakelen. Ik vind dat in die daden toch nuances zijn. Laat me nogmaals duidelijk zijn: een verkrachting met geweld, of een verkrachting van een jonge minderjarige - even een amoureuze verhouding van een 19 jarige met een 15 jarige buiten beschouwing gelaten), zou, indien ze werkelijk ernstig is, strafbaar moeten kunnen zijn met niet alleen gevangenisstraf maar ook met fysieke castratie) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is ziekelijke pedofilie, kans op recidieve 97% Laatst gewijzigd door Anna List : 7 december 2016 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Je hebt hier de reputatie opgebouwd om met de regelmaat van de klok tenenkrullende uitspraken te doen, maar deze is zelfs voor jou een nieuw laagtepunt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar minimaliseer gerust verder. Het zegt weer erg veel over je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb nog nooit een gedwongen ontslag weten voorvallen.... Wel al dat bepaalde zap-leden lichtelijk gedwongen werden op (vervroegd) pensioen te gaan, dat wel... Zelfs de titel 'emeritus' werd nog gegeven in die omstandigheden, zucht. ![]() http://steentijd.schamper.be/437/fernand-kan-niet-aan Maar meestal wordt er wel iets bedisseld met minimale schade voor beide partijen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 december 2016 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over die situatie heb ik in mijn vorige post duidelijk weergegeven dat een ontslag dient te volgen. Ik begrijp dus niet goed waarom u zegt dat er in dat geval "dus geen maatregelen zouden volgen"? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 7 december 2016 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De schorsing is tijdelijk. Hoogst waarschijnlijk volgt het ontslag spoedig. Laatst gewijzigd door Tavek : 7 december 2016 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161025_02539167 De rechter die hem veroordeelde tot 18 maanden, volledig met uitstel: "Het slachtoffer kwam ten val na een duw. Daarna sloeg V.B. hem nog meermaals met zijn vuisten in het aangezicht. Hij nam het slachtoffer ook vast ter hoogte van de oren en bonkte meermaals met zijn hoofd op de grond. Het was absoluut onnodig op zo'n brutale manier te keer te gaan toen het slachtoffer al op de grond lag." Mooi voorbeeld voor de jeugd als er getolereerd wordt dat dit tuig nog voor een klas mag staan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ach kerel weet jij hoe hoerig die jonge westerse meiden van 15 nu rondlopen?? ze vragen erom om verkracht te worden. Hoeren moet je kunnen naaien, daarom zijn het hoeren. hahaha in buitenland doet men niet moeilijk he bij seks met minderjarige meiden, het is normaal. MEiden zijn al vanaf hun 15de vaak al superkras, met normale hoerige kutjes en ze menstrueren al en dagen al alle mannen hoerig en hitsig uit met hun jonge tietjes. in alle oude culturen was het doodnormaal dat oudere, ervaren, rijpe, potente kerels de jonge meiden even goed doorneukten om hun vrouw te maken. in afrikaanse neger culturen keek de hele stam zelfs toe als zo een jonge meid van 12 lekker ontmaagd werd door een sterke volwassen negerman met grote superlul. als zo een meisje onder 16 jaar het echt zelf wil, omdat zij superkras is, ja wat moet je dan doen??? al die jonge meiden stoppen er al grote dildo's in dus ze zijn al rijp en flink uitgerekt vanaf 12 jaar al. zelf ben ik absoluut geen liefhebben van jongere meisjes maar het is een maatschappelijk drama nu en die meisjes zijn vaak hoofdschuldige en willen vaak ook bruut uitgeneukt worden door hele groep oudere, sterkere mannen als hoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ofwel moeten er onredelijk veel inhoudelijke argumenten aangebracht worden ofwel duurt het gewoonweg erg lang. Iedereen heeft toch gelezen hoe lang veelvuldig moordenaar Jansens al lang in de cel zat, maar toch zijn pree nog trok maandelijks. En hoe komt het dat zo'n procedures voor ambtenaren zo lang duren en zo ingewikkeld zijn ? Omdat er collusie is - samenspraak achter de rug - tussen de verzuilde politieke partijen (de oude machtspartijen, alle drie) en hun vakbonden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk heeft dit sujet geen dochter, en zijn er geen slaapfeestjes bij hem thuis...
|
![]() |
![]() |