![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie bepaalt wanneer het om een belediging gaat? Gaat iedereen dat subjectief vastleggen? Als we jou redenering moeten volgen dan liggen de straten in België hier dagelijks bezaaid met duizenden lijken. Als jij je als moslim beledigd voelt door de film van TVG, kijk dan niet hé, verander van post. Heeft TVG iemand gedwongen om naar zijn oevre te kijken en luisteren?
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Wat jij en ik kunnenen doen?!
maar dat vraag je niet. makkelijk alles buiten j zelf plaatsen...... los hier van! Ik ben voor RADICAAL!!!!!!! Radicaal het roer om!!!!!! GELUL!!!!!! Radicaal zorgen dat je je eigen leven op orde hebt! Als dat?!.............. dan mag j j woord doen.............. benieuwd! |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit jouw logica mag gerust geconcludeerd worden dat jij een religieus racist bent : alleen moord in opdracht van allah mag. Alleen jihad-moorden zijn politiek correct. Maar oh wee het politiek oncorrecte schorum dat dreigt ....maar de trekker niet overhaalt. ![]() Ik stel voor dat jij als paus van de politiek correcte multikullies eens de proef op de som neemt en je gewillig als testpersoon opgeeft om koranverzen waarin de gortigste achterlijkheden geformuleerd staan op de korrel te nemen met enkele moslimextremisten. Zo kan je letterlijk je hemel verdienen Filo. Wat houdt je tegen? |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook Rafke, Turkje, het Skill Effect en consoorten lijden aan soortgelijke leesstoornissen. 8) |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1](die vrije meningsuiting is best leuk)[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 7 november 2004 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vrijemeningsuiting eindigt met een moord !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hopelijk ben je daar je linkeroog bij kwijt en kan je alleen nog maar met je rechter oog kijken en zie je die dingen eens van uit een rechtse hoek ![]()
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet verwarren met stinkende stront van een Allah-varken. Vrijheid van meningsuiting : zalig ! Effen wachten op het burpje van Piano nu hij zijn lekkere allah-reet-likkers-menu achter de kiezen heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen heeft dat immers gelezen, maar daar reken jij in je laagheid juist op, hé? Bah!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 november 2004 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om van stinkende reten maar te zwijgen... Niet boos worden, hé ,want het is maar een antwoord op de virtuele bedoeling van jezelf. ![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als het dood door moord is. En nee, je hoeft niet (meer) te doen alsof JIJ die moord afkeurt inplaats van goedpraat. Filo en Piano deden dat wel voor jou. ![]()
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dood van een moslimfundi, dat is pas een groot verlies .Precies de soort die pietjeszuigers als jij van moskee's wil keilen. Maar dat willen onnozele p.c. homo-hansworsten liever niet gehoord hebben hé. |
|
![]() |