Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Theo van Gogh
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht.

Discussietools
Oud 7 november 2004, 03:33   #21
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.
Dus iedereen die zich beledigd voelt mag moorden, het recht in eigen handen nemen en krijgt verzachtende omstandigheden???

Wie bepaalt wanneer het om een belediging gaat? Gaat iedereen dat subjectief vastleggen? Als we jou redenering moeten volgen dan liggen de straten in België hier dagelijks bezaaid met duizenden lijken.

Als jij je als moslim beledigd voelt door de film van TVG, kijk dan niet hé, verander van post. Heeft TVG iemand gedwongen om naar zijn oevre te kijken en luisteren?
Oud 7 november 2004, 04:14   #22
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
De beschuldigende vinger voor Theo's dood moet naar de Nederlandse regering gericht worden.
Theo was een provocateur, die vele mensen pijn heeft gedaan. Hij heeft op hun zielen getrapt. Wat hij deed heeft met vrije meningsuiting niets te maken.
Net zoals het niet normaal is en dat de regering zal ingrijpen wanneer iemand:

-sympathiseert met Bin Laden
-de holocaust ontkent
-bevriende staatshoofden beledigt
-...

Laat staan wanneer dit dan nog zo massaal d.m.v. media gedaan wordt.
Zo ook had de regering Theo moeten aanspreken op zijn beledigingen. Wanneer bijvoorbeeld aan openlijke sympathisatie met terroristen niet wordt ingegrepen door de regering zullen er mensen zijn die gekwetst zullen zijn en wie weet over de schreef gaan en het heft in eigen handen nemen.

Vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar beledigen is een andere zaak. Net zoals het in feite een recht is om dagelijks uit je raam je buurman uit te maken voor rotte vis, "vrijheid van meningsuiting", is het toch iets dat je niet doet. Doe je dit wel, dan verbaast het me niet dat, afhankelijk van zijn temperament, er een dag zal komen dat hij zich op jouw zal afreageren alhoewel dit wettelijk verboden is.
Je bent moedig, of onwetend over deze site...kijk maar naar het laatste citaat in mijn "signature"...
filosoof is offline  
Oud 7 november 2004, 04:18   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Inderdaad, iedereen die aan de islam wil morrelen of er kritiek op heeft of nog erger, wil bannen zoals ex-moslim Hirsi Ali, is een potentieel geviseerd slachtoffer.

Daarbovenop nog wat blinde terreur en de mensen leggen zich uit angst bij alles neer. Zo werkt dat al eeuwen in de Arabische wereld.

In de Nederlandse randstad maar ook hier bij ons in Antwerpen en Brussel zijn de moslims in de basis van de bevolkingspyramide in de meerderheid. Ze vinden dat nu in Europa het moment gekomen is om van de stille verborgen jihad via demografische oorlogsvoering via de 5de kolonne over te stappen naar een volgende meer publieke fase zoals in het Midden Oosten.

Er staat ons nog wat vuurwerk te wachten.
Als je gelijk mocht hebben ziet het er niet goed uit voor jou...Als...natuurlijk
filosoof is offline  
Oud 7 november 2004, 05:25   #24
Domper
Vreemdeling

Standaard Dus

Wat jij en ik kunnenen doen?!

maar dat vraag je niet. makkelijk alles buiten j zelf plaatsen......

los hier van!

Ik ben voor RADICAAL!!!!!!!

Radicaal het roer om!!!!!!

GELUL!!!!!!

Radicaal zorgen dat je je eigen leven op orde hebt!

Als dat?!..............

dan mag j j woord doen..............

benieuwd!
Domper is offline  
Oud 7 november 2004, 09:58   #25
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Je bent moedig, of onwetend over deze site...kijk maar naar het laatste citaat in mijn "signature"...
Merkwaardig dat de citaat van Distel jou stoort terwijl jij alle forumdraden vol dumpt met vergoeilijkingen voor de lynchpartij in naam van Sint-Mohammed A.

Uit jouw logica mag gerust geconcludeerd worden dat jij een religieus racist bent : alleen moord in opdracht van allah mag. Alleen jihad-moorden zijn politiek correct. Maar oh wee het politiek oncorrecte schorum dat dreigt ....maar de trekker niet overhaalt.

Ik stel voor dat jij als paus van de politiek correcte multikullies eens de proef op de som neemt en je gewillig als testpersoon opgeeft om koranverzen waarin de gortigste achterlijkheden geformuleerd staan op de korrel te nemen met enkele moslimextremisten. Zo kan je letterlijk je hemel verdienen Filo. Wat houdt je tegen?
Spolpoel is offline  
Oud 7 november 2004, 11:05   #26
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Merkwaardig dat de citaat van Distel jou stoort terwijl jij alle forumdraden vol dumpt met vergoeilijkingen voor de lynchpartij in naam van Sint-Mohammed A.
Ik heb nergens gelezen dat filosoof die moord vergoelijkt.
Oud 7 november 2004, 11:49   #27
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb nergens gelezen dat filosoof die moord vergoelijkt.
Dat hoefde je niet te bevestigen. Dat wist ik al.
Ook Rafke, Turkje, het Skill Effect en consoorten lijden aan soortgelijke leesstoornissen. 8)
Spolpoel is offline  
Oud 7 november 2004, 11:56   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
SinteMaarten wordt door de Aalsterse kinderen ook met vreugde verwacht.
Van Gogh kreeg alleen de Zwarte Piet... niet van de roe maar de kogel
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 11:58   #29
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Van Gogh kreeg alleen de Zwarte Piet... niet van de roe maar de kogel
De dag dat ze jou een aardappelmesje in je stinkende reet ploffen, trek ik een fles champagne open. Alles virtueel bedoeld natuurlijk.

[size=1](die vrije meningsuiting is best leuk)[/size]

Laatst gewijzigd door thePiano : 7 november 2004 om 11:58.
thePiano is offline  
Oud 7 november 2004, 11:59   #30
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
voeg er deze aan toe :

vrijemeningsuiting eindigt met een moord !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 12:02   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook Rafke, Turkje, het Skill Effect en consoorten lijden aan soortgelijke leesstoornissen. 8)
die kunnen alleen teksten lezen die met de linkse hand zijn geschreven...
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 12:04   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De dag dat ze jou een aardappelmesje in je stinkende reet ploffen, trek ik een fles champagne open. Alles virtueel bedoeld natuurlijk.

hoe lief... piano op niveau...

hopelijk ben je daar je linkeroog bij kwijt en kan je alleen nog maar met je rechter oog kijken en zie je die dingen eens van uit een rechtse hoek
ancapa is offline  
Oud 7 november 2004, 12:08   #33
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er hangt nog wat kwijl aan je kin.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 7 november 2004, 12:18   #34
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Er hangt nog wat kwijl aan je kin.
Kwijl Distel?
Niet verwarren met stinkende stront van een Allah-varken.
Vrijheid van meningsuiting : zalig !
Effen wachten op het burpje van Piano nu hij zijn lekkere allah-reet-likkers-menu achter de kiezen heeft.
Spolpoel is offline  
Oud 7 november 2004, 12:25   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat er vooral gaat gekeken worden naar waar het citaat waar jij naar verwijst uit is voortgekomen, Filo.
Niet iedereen heeft dat immers gelezen, maar daar reken jij in je laagheid juist op, hé?
Bah!

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 november 2004 om 12:31.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2004, 12:28   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nu begin ik toch écht te geloven dat Piano iets met aardappelmesjes heeft.

Om van stinkende reten maar te zwijgen...

Niet boos worden, hé ,want het is maar een antwoord op de virtuele bedoeling van jezelf.
Oud 7 november 2004, 12:29   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is hier niemand die die moord goedpraat, onnozele hansworst, maar dat staat los van het feit dat niet iedereen de dood van Van Gogh een groot verlies vindt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 7 november 2004, 12:35   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Er is hier niemand die die moord goedpraat, onnozele hansworst, maar dat staat los van het feit dat niet iedereen de dood van Van Gogh een groot verlies vindt.
De dood is altijd een verlies, Rafke.
Zeker als het dood door moord is.

En nee, je hoeft niet (meer) te doen alsof JIJ die moord afkeurt inplaats van goedpraat.
Filo en Piano deden dat wel voor jou.
Oud 7 november 2004, 12:39   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De dood is altijd een verlies, Rafke.
Zeker als het dood door moord is.
Onzin. Voor zijn familie en vrienden zal het wel een verlies zijn; voor de mensheid geenszins.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En nee, je hoeft niet (meer) te doen alsof JIJ die moord afkeurt inplaats van goedpraat.
Filo en Piano deden dat wel voor jou.
Ik heb niemand nodig om in mijn plaats te spreken, Knuppel, dank je wel. Ik heb vanaf het eerste moment mijn afkeuring voor deze moord laten blijken en ik heb op geen enkel moment en op geen enkele manier laten uitschijnen dat ik begrip kan opbrengen voor de dader of de daad. Je mag dus al ophouden met me (alweer) uitspraken toe te schrijven die ik nooit deed.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 7 november 2004, 12:49   #40
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En jij als pietjeszuiger vindt de dood van Van Gogh uiteraard geen groot verlies.
De dood van een moslimfundi, dat is pas een groot verlies .Precies de soort die pietjeszuigers als jij van moskee's wil keilen.
Maar dat willen onnozele p.c. homo-hansworsten liever niet gehoord hebben hé.
Spolpoel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be