![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 november 2004 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() "" de 'Stem van het Volk'""
HIS MASTER'S VOICE |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaardedju!
Nu hebben die rot-Vlaamsblokkers hun programma volledig herschreven. Zou er nog middel bestaan om ze verder te bashen? Zouden ze positieve discriminatie van allochtonen in hun light-blok-programma opgenomen hebben? Dan kan ik ze tegelijk met de SP-a in één zak afranselen. Of hebben ze het solidarisme afgezworen en omarmen ze de uitwassen van het kapitalisme in de hoop op blijvende dotaties en een kartel met de VLD? Dan wordt het moeilijk want vanwege de Antwerpse sossen moet ik dan ook al geen hulp verwachten. De partij van de werkmens is daar ook al niet vies van het beuren van een grijpstuiver. Misschien zijn de blokkers unitaristen geworden en stopten ze hun dolle secessionisme in dezelfde schuif als het 70-puntenplan? Dan is er zelfs nog hoop voor de BuB op een reuzekartel! Die zijn ook bedreven in het 'va-et-viens' met hun standpunt over directe democratie. Schoon tijden staan ons te wachten.
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Door al die druk moet het Vlaams Blok wel zo salonfähig worden. Wedden dat Piano hierna komt mekkeren dat het VB zijn kiezers voorliegt, terwijl het zijn geestesgenoten zijn die het VB in die positie gedwongen hebben? Laat het VB zijn wat het wil zijn, dat is het duidelijkste voor de kiezer.
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Kijk wat een merkwaardige stilte van de Blokkers over deze zo ingrijpende koerswijziging. Kan slechts betekenen dat de slimsten onder hen nattigheid beginnen te voelen. De gedachten gaan onvermijdelijk naar Schiltz en de Anciaux's. Het worden leuke tijden ! Arm Vaanderen dat "gezegend" is met een volk dat bestaat uit naïeve idioten... |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En u weet zeer goed dat het niet gaat om bepaalde ideeën, maar om het stelselmatig aansturen en propageren op haat en onverdraagzaamheid. Een wereld van verschil, tantistje... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 november 2004 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn nu eenmaal zaken die niet door de beugel kunnen. Het Blok zegt zelf dat ze nu niet meer te pakken zullen zijn, en dat ze in het verleden wel eens uit de bocht gingen. Toch een bekentenis, of niet soms ? |
|
![]() |