![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Supergrof, zeker die kerel dat riep :"doe eens normaal". Gewoon omdat ze een burka droeg. Moeten we dan allemaal rondlopen lijk hem? Een kort broekje,witte t-shirt gans doorzweet, gouden kettinkje en megadik? Dat hij ook eens normaal rondloopt zeg ik dan.
En die mensen op die bank in het park? Dat er iemand met een burka naast u komt zitten, dat vinden we erg. Maar als iemand een sigaret komt roken naast een niet-roker en zo de gezondheid schaadt, dat trekken we ons niet aan. Tsjonge tsjonge. En tussen haakjes: "stront aan de knikker". geniaal gevonden, dat wachtwoord ![]()
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijn ogen is men terecht bang voor die Burka. Het is - zoals iemand uit dat Marokkaans forum zei - ook evident om niet topless te gaan zonnen op een Marokkaans strand.
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij mag men roken verbieden in alle openbare gebouwen, simpelweg omdat het storend is voor niet-rokers, maar men moet absoluut stoppen met de demonisering van rokers. Dat is een keuze en daar heeft niemand zich mee te moeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stoor mij ook aan het rookgedrag van anderen, maar ik ben wél tevreden met wat men voor ons niet-rokers heeft gedaan. Waaraan ik me wél stoor zijn drugsgebruiker/-dealers die doen alsof je een watje bent als je weigert. Ik stoor me tevens voorál aan het feit dat er mensen bestaan die cannabis als gezonder dan sigeretten beschouwen. Roker daarentegen dringen weinig tot zelden op, tenzij het pubertjes zijn van 14 jaar.
![]() |