![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Sla de krantenarchieven van de jongste 30 jaar er eens op na en tel eens het aantal Mohammed cartoons. En vergelijk dat dan met het aantal Jezus cartoons.
Kijk ook naar de bagger die islamkritische politici over zich heen krijgen: Wilders, Van Der Taelen, of Annalisa Gadaleta recent nog in Molenbeek. Luister/kijk eens naar onze nationale omroep en zoek de islamkritiek! Een oud-collega van hen schrijft een islamkritisch boek, de uitgever die het wil publiceren wordt om die reden ontslagen. Dan zou je verwachten dat het kot te klein is bij de VRT omwille van zoveel beteugeling van de persvrijheid. Echter niets van dat alles. De hele zaak, en ook het boek, worden doodgezwegen. Citaat:
Dat is ook logisch als je ziet hoeveel factoren in het voordeel spelen van het percentage moslims:
Die factoren zorgen voor een vicieuze cirkel waardoor ons land een steeds aantrekkelijker woonplaats wordt voor moslims, en waardoor ze in ons land steeds minder druk voelen om zich te assimileren. De enige druk die ze voelen is van hun geloofsgenoten om steeds radicaler te worden in hun geloof/denkbeelden/levenswijze. Daarom denk ik dat we bij ongewijzigd beleid in 2050 aankijken tegen een moslim meerderheid in Vlaanderen. Trends zijn belangrijker dan momentopnames! Citaat:
Je noemt jezelf opstandig maar je laat je als een blinde ezel naar de afgrond leiden. Ik zou ook dit argument afdoende kunnen weerleggen maar dan word ik geband. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleine correctie: in sommige Brusselse wijken HEB je NU AL gelijkaardige toestanden. Dacht u soms dat de toestand er sinds "Femme De La Rue" op verbeterd is, misschien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al het geld van sossen is andermans geld.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Charleroi, La Louvière, Liège, ... Almere, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, ... Berlin, Düsseldorf, Frankfurt, Hamburg, Köln, ... Göteborg, Malmö, Stockholm, ... ... Misschien kunt u uw groot pietje eens wat vaker vanonder uw kerktoren vandaan halen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 december 2016 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verblijf of woon jij regelmatig enige tijd in die steden ? Of ken je ze enkel van city trips of van uit uw gazet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat 'horen zeggen' is dan van vrienden en (vooral) vriendinnen. Geen één van mijn vrienden/vriendinnen is een leugenaar/leugenares. Dat is niet alleen een kwestie van spirituele hygiëne, maar ook van gemakzucht. Edit: nu ik erover nadenk: aan het lijstje had ik eigenlijk ook Wien, Barcelona, Narbonne, Montpellier, Marseille, Carpentras, Avignon, Aix-en-Provence, Nîmes, Roubaix en Tourcoing toe kunnen & mogen (moeten) voegen. En Rouen, Calais, Dunkerque.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 december 2016 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp het niet, leven er dan alleen maar mannen in die wijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik nu écht niet verwacht, zeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op voorwaarde dat u zich voldoende 'macho' voordoet, hebt u als man weinig te vrezen. Zwaai een beetje méér dan gewoonlijk met uw armen, zak wat door de knieën, steek uw kin vooruit, en laat uw poederdoos thuis. En mocht u toch nog 'problem' krijgen, roep dan gewoon "Allahoe akkebar". Negen kansen op tien hoeft u geen avondmaal meer te betalen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 december 2016 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() mannen en pinguïns.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch blijken er nog steeds velen dat niet te willen inzien/begrijpen. Of er uiteindelijk nog iets zal kunnen aan gedaan worden lijkt mij de laatste tijden zeer twijfelachtig. Het kalf is al meerdere keren verzopen. Ze blijven met de medewerking van diegenen die er het 'kwaad' nog steeds niet van willen inzien rustig verder infiltreren en alles in Europa naar hun handje zetten. Uw kinderen en kleinkinderen gaan die mensen/politici die het nog steeds niet willen inzien daar dankbaar voor zijn <--door Sarcasmus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2016 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik je wou zeggen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg helemaal niet dat er geen problemen zijn, integendeel. Ik zeg wel dat je erg overdrijft als je beweert dat Europa geïslamiseerd is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs Borgerokko is niet geïslamiseerd, zelfs al is het daar wel kritisch gesteld. .
|
![]() |
![]() |