![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Georgia secretary of state says cyberattacks traced to DHS addresses
http://www.wsbtv.com/news/georgia/ge...-dhs/475707667 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() JB heeft mij een tijd geleden ook een kamer aangeboden in La Paz. Vandaar dat parcifal zegt dat ik er mijn weg ken. Maar uiteindelijk ben ik niet tot daar geraakt. JB is gewoon een goeie ziel die elke reiziger de hand reikt. Ik heb er echt compassie mee. Er zijn hier andere forumleden die ze voor mijn part in een isoleercel mogen droppen
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Russen hebben natuurlijk niet Trump gekozen ,maar mensen die niet geloven , dat ze via digitale oorlogsvoering het Westen bestoken , zijn onnozel. Als u eens de sociale media bezoekt in Brussel, dan weet u hoeveel Russische trollen daar actief zijn om de EU en de VS af te breken . Ze zullen daarom de keuze van Trump hebben bevorderd. Er zijn zoveel redenen die verklaren waarom de Republikeinen hebben gewonnen. Een onderzoeker kan hier wel een boek over schrijven Wat doen Belgische media aan de hackers? http://www.volkskrant.nl/tech/is-ned...ssen~a4434263/ Laatst gewijzigd door cato : 15 december 2016 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De CIA (Clinton's Internal Aid) is na de leugen over massavernietigingswapens in Irak voor geen haar meer te vertrouwen en ik zie ze een soortgelijke leugen over een Russische hack in elkaar steken om Hillary alsnog aan de winst te helpen. Wie gelooft hen nog? Nog 30 dagen, en ik blijf van mening dat het establishment ALTIJD wint. Via een nieuwe leugen over een hack met omkoping van de top van justitie, en anders wacht Trump het zelfde lot als JFK. Noem mij gerust een conspiracy nut. De tijd zal het uitwijzen
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/buitenland/-d...loot-b4a4a3a4/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Net zoals de RNC en Trump email-problemen hebben en zonder twijfel gehacked werden.
Maar dat daar niets van gelekt werd duidt er net op dat er selectief gewerkt werd aan het bereiken van een doel : Trump, Clown-(s)elect Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De tegenactie zou aan de gang zijn, niet onverwacht. ![]() We zullen zien wat we zullen zien.... http://www.demorgen.be/buitenland/-p...aten-bfb53050/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een nuttige idioot weet dat per definitie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() benieuwd wat het hierna gaat zijn
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van eigen laken een broek, goed gedaan, vind ik. Hadden de Amerikanen de slagkracht van de NSA, zoals het op papier moet, gebruikt om computers VEILIGER te maken in plaats van gaten in te boren, dan zouden ze nu niet zo kwetsbaar zijn. Enfin, dat is nog niet gezegd, want Hillary was nu bepaald niet een persoon die het nauw nam met cyber veiligheid, he. Eigenlijk een ironisch goede les. Terwijl ze kon ontsnappen aan een proces voor haar zware nalatigheden met haar mails op een onbeschermde prive server, werd ze voor dezelfde nalatigheden afgestraft op electoraal vlak. Kan ze eens aan den lijve ondervinden wat het is om met computerveiligheid een loopje te nemen, in plaats van dat met de Amerikaanse belangen te doen. Ik moet zeggen dat ik de ironie van gans die affaire heel goed kan smaken. De superhackers gehacked, de roekelozen ontsnappen aan vervolging, en ondergaan op een andere manier het gevolg van hun roekeloos gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, het zou een primeur zijn dat men in politieke campagnes de andere probeert te besmeuren met half-verkeerde informatie ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was de stelling in zijn volledigheid. Dit is in feite de mogelijke stap over de drempel van koude cyberoorlog, die al decennia bezig is, naar warme cyberoorlog. Dat dat intern al af en toe besmeuringen en hackings gebeurden is iets anders, maar dat had ook zijn gevolgen, kijk maar naar het WaterGate schandaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net het probleem met de Amerikanen: zij zijn volledig offensief ingesteld op cyberveiligheid, en hebben de bescherming helemaal nagelaten. Inderdaad, hoe onveiliger computersystemen zijn, hoe gemakkelijker hun offensieve capaciteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want westerse mogendheden hebben nooit propaganda gevoerd om de verkiezingen ergens anders te beinvloeden ?
|
![]() |
![]() |