![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van ons heeft nog geen enkel aflevering gezien van 'Game of Thrones.' Ook niet van 'The Walking Dead' trouwens.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 december 2016 om 23:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn het aan het rekken, het wordt tijd dat Daenerys dat zootje in de pan hakt en een matriarchaat installeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er mij niet om het niveau van het spelleke.
Veel kijk ik ook niet naar de televisie, vb. De Mol heb ik maar gedeeltelijk gezien bij de allereerste jaaruitgave. Het gaat er ook niet om dat men zo'n dingen kan verpesten alleen op tv. Het kan ook in de sport of in andere amusementsmodi. Stel vb. dat een befaamd klassiek groot orkest een flashmob voorbereidt ... of eenderwat anders dat meer in jouw interessesfeer valt ... Eigenlijk is de vraag dus: kan men sommige entertainment zaken nog groots uitbouwen zonder dat miserieverkopers het prettig vinden om andermans pret te bederven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen bijvoorbeeld rechtstreeks uitzenden. Als men op voorhand opneemt, loopt men het risico. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen bijvoorbeeld rechtstreeks uitzenden. Als men op voorhand opneemt, loopt men het risico. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaat niet. Veel van die moppen in DSMTW hebben meerdere takes nodig
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat de draad niet over. Het gaat er over of in een digitaal tijdperk er alleen nog zaken georganiseerd worden op het niveau van een kermiskoers of een gezinsmonopolie-avondje. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ik heb geen geduld voor de reclames, ik kijk altijd uitgesteld.
voor mij is er niks verraden dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wijsheid is iets heel anders, dat komt nooit voor de teevee.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het voor een keertje me je eens. Er komen trouwens teveel grappen in dat programma bovendrijven om toevallig te zijn.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans meen ik jou ooit op de Nederlandse tv te hebben gezien.
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze maken er bij Vier ook niet echt een geheim van dat de moppen voorbereid zijn. Misschien nog het beste. Alleen Marc-Marie Huijbrechts zou de voorwaarde hebben gesteld te mogen improviseren. Zelden zo'n irritant tv-figuur gezien.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |