![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() De enige vraag die hier eigenlijk gesteld moet worden: heeft het niet uitnodigen van de GVA in De 7e Dag gevolgen voor de voorstelling van de situatie in Antwerpen, en wel in het voordeel van de betrokken partijen? De VRT een propagandazender noemen omdat ze slechts bepaalde kranten uitnodigt, impliceert wel dat die bepaalde kranten óók propaganda-instrumenten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig mocht hij vanmorgen wél zijn zeg doen in het programma Zwart-Wit van Jurgen Verstrepen, waar ook Ward Beysen, Filip Dewinter en de leider van de VLD-fractie van de Antwerpse gemeenteraad aanwezig waren en Robert Voorhamme van de SP.a telefonisch deelnam aan het debat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Vergelijk maar hun websites met elkaar: Het Belang van Limburg: http://www.hbvl.be/ Gazet van Antwerpen: http://www.gva.be/ Je kan toch moeilijk ook Het Laatste Nieuws en De Nieuwe Gazet tegelijk uitnodigen want dat zijn ook dezelfde kranten ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom schreef Roger Vanhoutte in de Gazet Van Antwerpen van zaterdag dan dat Gazet Van Antwerpen in het debat van zondag niet uitgenodigd was? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Omdat Jurgen Verstrepen een verdomd ironische programmanaam gekozen heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het blijkbaar niet botert tussen GVA en HBVL, zoals het nog minder botert tussen de aandeelhouders "imperialinvest" en "concentra".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [size=6]Opgepast
![]() ![]() ![]() Het lezen van De Gazet Van Antwerpen kan uw politiek correct denken onherstelbare schade toebrengen [/size][/quote] Met andere woorden: allen naar de krantenwinkel voor de GVA !!! 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Beste Duym,
Ik heb gekeken en geluisterd. Etienne Vermeersch leek me de wanhoop nabij, hij begon over de Nazis en den oorlog, het 70 punten program en toen bijna gelijkgestemd over het Antwerpse bestuur. Niemand mocht daar van terugkomen zei hij. Alhouwel kritisch leek dat wat overdreven. Hieruit blijkt duidelijk de wanhoop die er heerst onder de politiek correct denkenden. Ze lukken er maar niet in om aanvaardbaar en geloofwaardig over te komen. Om het met De La Fontaine te zeggen, "Indien je tot uw nek in de stront zit moet je uw bek houden". Dat laatste blijkt onmogelijk te zijn. Heel de politiek draait in Antwerpen om de jobkes en het verdacht maken van alles wat die jobkes kan bedreigen. Hun recht op met gezag te spreken wordt aanhoudend aangetast vandaar de grote woede van Etienne Vermeersch . Wat de kranten jongens betreft was het een en al een vertoning van angsthazen. Niemand durfde letterlijk zeggen dat het cordon sanitair geen zin had. De zogenaamde journalisten sloofden zich uit in het betrappen van de krantenjongens om toch maar iets los te peuteren dat in de richting van het VB kon wijzen. De mimiek was de moeite, de haat was van hun gezichten af te lezen. ![]() mvg. Rogier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen hier weet dat ik tegen het Blok ben, maar ik heb van in het begin volgehouden dat het cordon sanitair ten eerste zinloos is en ten tweede ondemocratisch. De journalisten en columnisten zijn een zootje angsthazen. Ik niet, maar ik ben dan ook van miserie mijn teksten in Nederland moeten gaan publiceren. Triest hoor, als je weet dat die snullen het steeds maar hebben over democratie, openheid, e.d. Daarom dat ik respect heb voor mannen als een Jurgen Verstrepen en Luc Alloo. Maar vraag maar eens wat zij allemaal op hun kop krijgen van zogenaamde collega's. En hoe ze tegengewerkt worden. Het is tijd voor revolutie!!!!! Wanneer "foute" mensen, of ze nu rechts of links zijn, het spreken wordt verboden glijden we ook hier af naar een verdoken dictatuur, net als in de VS. Daar is het links dat al 40 jaar lang "voorzichtig" moet zijn met wat het beweerd. Hier is het andersom, maar daarom niet even bedreigend voor de democratie.
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Rogier, ik heb de uitzending ook gezien en je analyse is zééééééér juist. Echte bangerikken waren het. De meesten van hen vinden het "Cordon Sanitair"-gedoe stilaan welletjes maar geen enkele van hen durft er echt voor uit te komen!
18 mei maakt Vlaanderen blij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hugo: In een democratie is het niet abnormaal dat er twee kandidaten zijn. Integendeel. Journalist: Ja, en diegene met de meeste stemmen wint. Hugo: Nee, dit is een abnormale situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |