![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat alle gebruikers van onze wegen betalen. Men heeft dit in België ooit eens geprobeerd maar we werden teruggefloten door Europa. Wij belgen, gebruikers van gemotoriseerde voertijgen, betalen in ons eigen land al verkeersbelasting en inschrijvingstaks. Waar ik echter niet in volg is waarom dit ook weer een bevoegdheid van de gemeenschappen dient te worden. Wallonië was voor 1 keer akkoord maar Europa lag dwars. Dat jij voor de opslitsing van België bent is me al langer duidelijk en een aantal redenen ervoor zijn terecht al zie ik persoonlijk meer heil in een ander aanpak maar wat dat separatistisch gedoe bij dit onderwerp komt doen is me een raadsel.
![]() |