![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe moet België zich geopolitiek opstellen? | |||
België blijft bij de NAVO o.l.v. de VS. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 42,86% |
België verlaat de NAVO, sluit een militaire alliantie met Rusland en treedt toe tot de Euraziatische Unie. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
België verlaat de NAVO en wordt neutraal. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Prince Laurent for Preisdent. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geweldig forum, dit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft zitten kafferen op Goldman-Sachs/Clinton en aan wie geeft hij het volledig economisch en financieel beleid in handen? Juist! Aan vazallen van Goldman Sachs. Hij zegt dat hij gaat samenwerken met Poetin en China boycotten. Wait and see. En de USA die de contole van de Nato uit handen gaat geven? In geen duizend jaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten eerste is er wereldwijd voldoende bewijs dat aantoont dat IS groot werd maakt doordat het establishment hen financiert. Hoe dat allemaal gebeurd is, daar kunnen we op zich een topic aan wijden en het zal onmiddellijk uitmonden in beschuldigingen over waanzinnige samenzweringstheorieën. Het strookt namelijk niet met de propaganda die u dagelijks te zien krijgt. Al is er uitgebreid gedocumenteerd bewijs voor. En met welk motief werd IS gecreëerd? Omdat door een conflict te veroorzaken oorlog gerechtvaardigd kan worden. Dit gebeurt al sinds mensheugenis, voor geopolitieke belangen. All wars are bankers wars. Ook die van Irak in 2003. Of ben je de "mass destruction weapons" die NOOIT gevonden werden omdat ze niet bestaan al vergeten? Wie daar geen vragen bij stelt heeft ze niet allemaal op een rijtje. Ik zag vandaag nog een interessante docu over een Canadese journaliste die naar Aleppo is getrokken. Wat er dagelijks door uw strot wordt geramd op TV zijn vieze vuile leugens die nodig zijn om de geopolitieke agenda van de USA te rechtvaardigen. Het demoniseren van Putin en Assad is de kern van die agenda. Zo blijkt uit die docu dat Assad zijn eigen volk niet laat uithongeren zoals mainstream media dat portretteren. Dat hij hen geen humanitaire noodhulp ontzegt. Het zijn de terroristen, gefinancierd en bewapend door Washington die dat doen. Dat geven alle locals trouwens zelf aan. Bij de verkiezingen stond ruim 3 kwart van de stemmers achter Assad. De zwartmakerij van Westerse media strookt absoluut niet met wat er daar gebeurt. Washington wil de regering van Assad omver werpen omdat hij hun agenda in de weg staat. Waar komt uw stelling vandaan dat ik een nucleair conflict tussen de VS en Rusland zou willen? Om IS te redden?? Ik ben tegen de EU omdat een Europees leger (is sprake van) net maakt dat we in zo'n conflict terecht kunnen komen als bondgenoot van die imperialisten in Washington. Ik zou op Trump stemmen omdat met Hillary een nucleair conflict met Rusland quasi een garantie is.
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Bad gateway 1
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 januari 2017 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Bad gateway 2
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 januari 2017 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een economische meltdown nog veel erger dan 2008 is trouwens ook onafwendbaar ongeacht wie de president is. En reken er maar op dat Goldman Sachs met Trump de perfecte zondebok heeft gevonden. Het aandeel van Obama die de staatsschuld opgebouwd in ruim 100 jaar tijdens zijn ambt van 8 jaar heeft verdubbeld, daar hebben ze het niet over. Over werkloosheidscijfers liegen ze door discouraged workers uit de stats te halen, en als straks de bom barst is alles de schuld van Trump.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 2 januari 2017 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin heeft de NAVO en de VS bij hun ballen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Poetin heeft het veel te druk met de moslim jihadisten in Rusland en in Centraal Azië.
Zijn nieuwe bondgenootschap met Turkije ,is nog fragiel en ook Erdogan zoekt een herstel van het Ottomaanse rijk en de heerschappij in Centraal Azië. Kortom Amerika en Europa zijn voor Poetin alleen maar interessant , als het om de economie gaat en niet om oorlogen tegen de NAVO te voeren. Laatst gewijzigd door cato : 2 januari 2017 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() Poetin is voor ons helemaal niet gevaarlijk, Poetin is onze bondgenoot voor de bevrijding van Europa van het liberale ongedierte die hier aan de macht is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Het Amerikaanse congres is inderdaad erg gevaarlijk en zeker niet te vertrouwen. Trump zou er goed aan doen om bondgenoten te zoeken bij het leger, inlichtingendiensten en justitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga slapen, genoeg zever gehoord voor vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Dat wil het crapuul dat hier aan de macht is wel met de inheemse Europese bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. De vraag is dan natuurlijk ook hoe het verder moet, wie moet Trump vervangen. Mike Pence is misschien niet veel beter dan Trump.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen idee waarom je dat 'met westers-imperialistische bril' noemt, het staat bol van de feitelijkheden en vormt op basis daarvan een paar gefundeerde opinies, de imperialisten in het hele verhaal zijn net de russen, dat is de hele clou. Natuurlijk botst dit met wat men in de russische propaganda-sfeer vertelt en (heel soms) ook echt gelooft, maar we weten stilaan wat dat waard is, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ukrainse freedom fighter? Heb niet verder gelezen dan dat. Het gaat hier dus over ofwel een van de leden van de nazi-batallions ofwel een van de sukkelaars die al dan niet vrijwillig burgerdoelwitten aanvalt tot meerdere eer en glorie van de VS en de Ukrainse oligarchen. De simpele waarheid is dat Putin's long game is dat hij de belangen van Rusland wil veilig stellen. Niet meer, niet minder. Er is geen ambitie om oost-europa terug aan te hechten. Er is wel de hoop om niet helemaal omsingeld te worden door NAVO bassissen. Dat is waarom Putin als de boeman wordt voorgesteld. Omdat hij niet bereid is van Rusland een vazalstaat te maken van het westen. Iets verder gelezen: "His casual reference to the Hitler-Stalin pact dividing Eastern Europe before WWII was meant as a reminder that Ukraine must decide its future for itself, rather than let it be negotiated between great powers[/b]." Maar dat geldt natuurlijk niet voor de Krim, Lugansk, Donetsk of bij uitbreiding zowat heel oost-ukraine... Nee,nee die gebieden moeten met geweld worden duidelijk gemaakt dat ze niet het recht hebben hun eigen toekomst te kiezen...
![]() |