![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() wat een relnicht blijft het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan misschien vanaf nu de nacht schift doen als taxi chauffeur in de hoerenbuurt, nu hij op de dop vliegt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En trouwens, waarom staat de poco goegemeente nu niet op zijn achterpoten? Het is toch niet minder dan schandalig wat Jajah hier neerzet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=2IAJFCxAP_Y
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 9 januari 2017 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar die columns schrijft hij heus niet gratis hoor. En dat inkomen is hij nu kwijt. En het zou mij verbazen als er nog één krant geld gaat uittrekken om die kerel als opiniërend gastschrijver te betalen. Ik denk dat jahjah zijn carrière naar de filistijnen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jahjah stelt dat Oost Jerusalem bezet gebied is, wat (behalve in Joodse kringen) algemeen aanvaard wordt. Dus hebben de Palestijnen het recht om de bezetter te bestrijden. In dat verband is het ook interessant om de uitspraak van David Ben Gurion eens te lezen. http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-mei-1948.html Onder Landroof en Genocide (ik mag blijkbaar niet citeren uit dat artikel). Het artikel is duidelijk wel gekleurd, maar het gaat hier toch blijkbaar om een letterlijke quote. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 januari 2017 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kijk je moet het mij niet uitleggen hoor, met die term 'bezet gebied' praat elke terrist zijn wandaden goed, van Nelson en Winnie Mandela (plaatsmoorden en autobandmoorden) tot en met Eta en Ira binnen de Vlaamse beweging zijn er lang genoeg lieden geweest die terrorisme minimaliseerden ... gaat groen-links in Vlaanderen nu hetzelfde doen via Abou ??? wat ga je verzinnen als er een Vlaamse snipperbeweging ontstaat die Vlaanderen door België bezet noemt ??? want ik vind dus dat ze daarover (minstens economisch) gelijk zouden hebben hé ... maar terrorisme, daar pas ik voor. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2017 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer moet ik dit schrijven vooral jij stopt met beweren dat ik wil dat ze censureren? Ik stel alleen dat ze dan niet moeten de pretentie hebben een tolerante krant te zijn. Want dat ben je niet als je Moslimterroristen een forum geeft om haat te zaaien. Zo simpel is dat. Een tolerante insteek impliceert dat je geen forum geeft aan mensen die een tolerante maatschappij willen omwer werpen. Daar valt geen speld tussen te krijgen hoor, hoezeer je ook die woorden tracht te verdraaien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() hij wordt niet gecensureerd, hij wordt alleen niet meer betaald voor die mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Palestijnen zijn slecht en terroristen. Die mogen niets zeggen. Joden zijn goed en mogen zeggen wat ze willen. Fraai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou begot tijd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |