![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() En toen kwam ge uw huisbazin tegen. De tijd van het foerageren was aangebroken.
Halejuia ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik zou hier verse vis recht van de vissers kunnen kopen elke dag en kaas van de kaasboeren. Maar helaas...Ik ben beperkt tot fruit en groente.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Verse vegan snelsoep 2:
Prei-pompoen-lupinesoep. Ik maak dezelfde soep als in verse vegan snelsoep 1 met de helft pompoen maar met toevoeging van een prei op de dagen dat ik prei wil eten: dan kook ik die prei eerst 15' mee en stoof ze daarna als groente bij het menu van de dag. Ik lust heel graag gestoofde prei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brandnetelsoep.
Heel populair bij gebrek aan euro's. Visgraatsoep...ook zoiets.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor die prijs ga ik voor mij alleen geen groenten staan kuisen en koken om drie dagen dezelfde soep te eten. Hop de pot in, vuur aan en drie minuten is je soep klaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn ook mijn twee geliefkoosde soepen Als ik wil variëren zou ik dat nooit doen met andere verse groenten. Te duur. Te veel werk. Kant en klare soep kan ik hier niet kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou er een einde gekomen zijn aan het gratis foerageren in de tuin van de overleden huisbazin ?
|
![]() |
![]() |