![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Of de grootste vervuiler zou het meeste moeten betalen. En als men (eindelijk) LEZ in stadscentra invoert gaat men logisch gezien de vervuilendste wagens bannen . Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 27 januari 2017 om 19:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 27 januari 2017 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan de restaurants en hotels op hun achterste poten omdat ze geen kat meer zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Somers is begonnen bij de vu.
Ik dacht zelfs dat hij op een zeker ogenblik woordvoerder was van de partij en van de voorzitter. Dat doet hij in feite dus nog altijd: zijn baas (de nva) achternalopen en zeggen wat hij moet zeggen van de baas. Antwerpen naäpen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toch gewoon eens toe dat het er om te doen is de economie te kelderen en de parkings te vullen. Wat kan het een milieu fantast schelen dat er duizend zaken verdwijnen. Zelf werken ze toch ergens waar hun loon van belasting geld komt. Of ze doppen...studeren eeuwig.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Nee, waarom zou dat nodig zijn?
Citaat:
Want de beste manier om autogebruik onmogelijk te maken is het onbeperkt toestaan. Auto's rijden zich dan wel vanzelf compleet vast. Als je een levendige, welvarende binnenstapt wil, waar nog geleefd wordt, en waar nog wat gebeurt dan beperk je beter het autogebruik. Mensen die in de stad wonen, geven meer uit in die stad, dan mensen die van buiten komen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar wonen alleen nog studenten en immigranten. En beiden brengen alles mee van den buiten. Het centrum zelf daar staat bijna alles leeg. Wat je er nog ziet lopen zijn studenten, doppers en mensen die er ergens werken. Klanten zie je niet veel meer. Succes met jullie planning. Blijf er in geloven. Je hebt voor jullie zelf een mooie wandelzone en het enige dat nu nog irriteert is de handel. Maar dat gaat nu wel vanzelf ook weg. Is het te doen om daarna leegstand te kunnen opkopen?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kleine update.
Omwille van het feit dat de binnenstad met toenemende leegstand te maken krijgt door mobiliteits aanpassingen, gaat men nu die verminderende activiteit verhalen door extra belastingen op te heffen op winkels buiten die zones. Het moet gezegt worden; onze politiekers verdienen een extra banaan voor hun apenstreken met ons. Dit is recto verso handel op zijn allerslechtste manier.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt tegenwoordig steeds meer langs het internet gekocht. Daarnaast is het niet altijd gemakkelijker voor een middenstander om het pad te verlaten dat ze al altijd hebben bewandeld. Eén ding is echter wel duidelijk: tegen grote ketens kan je niet concurreren als je hetzelfde aanbiedt. Vaak zit daar het probleem. Ook in provinciesteden waar de automobilist wel nog een grotere vrijheid heeft, hebben middenstanders het moeilijk. Kijk bijvoorbeeld naar Tielt. Iets meer dan 10% leegstand. En in Tielt kan je zo goed als overal nog met de wagen naartoe. Met zelfs een grote parking (gratis dan nog) op nauwelijks 150 meter van de markt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een gegeven zo oud of de straat zelf. Handel moet men doen op een plek die makkelijk bereikbaar is. Net zoals zonnige kant van een winkelstraat ook beter rendeert dan de schaduwkant. Er zijn zo nog zaken trouwens en ze kloppen allemaal. Dus kom nu niet af van verminderde handel door de schuld van internet enkel en alleen. Lets face it....jullie hebben het kapot gemaakt. Geniet nu maar van jullie stadswandelingen. Tussendoor hoop ik dat je net zoveel energie zult steken om er voor te zorgen dat baanwinkels die nu wel goed draaien niet bijkomend belast zal worden voor zone winkels waar je het voor kapot gekregen hebt. Ik hoop oprecht dat uw inkomen daar extra op belast zal worden. Dat ze het geld halen bij wie het veroorzaakt hebben. Akkoord? Nee zeker?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 januari 2017 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik pleit dan dat heel Vlaanderen maar een LEZ wordt, vb LEZ Roergebied (enkel autoweg/snelweg uitgezonderd). ![]() Het Roergbied is Europa´s grootste LEZ, of in meer dan 20 samenhangende steden een groene sticker sinds 2014: Citaat:
![]() En na de groene zone zal wslk binnen enkele jaren een blauwe zone komen, of geen enkele huidige diesel euro 5 mag er niet in: http://www.autozeitung.de/blaue-plak...ne-127075.html ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 29 januari 2017 om 00:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moeten dus andere oorzaken zijn. En daar blijft u blind voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tielt is als ronse gewoon een arme klotestad waar klootjesvolk woont. In arme regio's is het normaal dat niks floreert. Tielt is trouwens meer een dorp dan een stad. Zo zijn er nog vele.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 januari 2017 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
In mijn wijk hier in Zwitserland heeft men een paar jaar geleden een aantal harde verkeersluwende maatregelen ingevoerd. Sindsdien is het aantal gezinnen met kinderen hier zo toegenomen dat er een school bijgebouwd moet worden. En er zijn een hoop leuke winkeltjes en restaurants bijgekomen...
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al voor minder gevochten hoor !
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |