![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat eerder voor 40 dagen elke dag een ander, dacht ik zo.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de kudde waar jij bij hoort...10.995.000 vleeseters. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 maart 2017 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kudde die zich geen kuddedier waant is altijd de grootste...
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zou betekenen dat je de discussie niet meer mag voeren. We trachten de mensen met rationele argumenten te motiveren, niet ze een schuldgevoel aan te naaien. Wie dat doet is slecht bezig. Meer kunnen we niet doen, want wat je eet is volkomen vrij zolang je elkaar maar niet opeet. Het taboe op mensenvlees zal nog wel eens evolueren naar een taboe op dierenvlees, aangezien de volgende generaties het altijd beter doen dan de vorige, volgens sommigen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ambeteer een vleeseter en hij bijt je in de kuiten.
Ge moet eens zien naar die belachelijke reacties van vleesbijters: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tml?show=react |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ambeteer een vleeseter bij zijn vleeseten en hij bijt je in de kuiten.
Ge moet eens zien naar die belachelijke reacties van vleesbijters: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tml?show=react |
![]() |
![]() |