![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: plaats het blok op een links-rechts schaal (1=extreem links - 10= extreem rechts) | |||
10 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Struik,
Wat me stoort dij die discussies is die eeuwige twee maten en twee gewichten. Ik was niet in Leuven tijdens de recente betoging van het NSV. Volgens de verslagen was er weer geweldpleging en weer kwam het geweld van links (maar daar gaat de discussie net over!?) De ordedienst van het VB gedraagt zich steeds correct. Van schemerzone merk ik niets. Vorige week was er een VB-meeting in Varsenare, opnieuw was er geweldpleging van tegenbetogers. Maar mag dat niet gemeld worden want... Jaren geleden was er wat (zeer betreurenswaardig) getrek en geduw (zoals zelfs De Morgen terecht opmerkte) op de Bedevaartweide. Dat is de enige 'geweldpleging' door rechtse nationalisten van de laatste jaren. Dat zegt toch genoeg! Natuurlijk kan en mag men kritiek uitbrengen op het VB, maar doe dat dan liefst op een ernstige, eerlijke manier. Geef nu eens één extreem standpunt van het VB. Voor info zie www.vlaamsblok.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() struik,wat jij daar aangeeft is op alle partijen van toepassing,zie maar de top van de VLD die zegt wat er moet gebeuren in Antwerpen,en het zou nogal wat zijn indien men er geen verschillende visie zou op nahouden over bepaalde onderwerpen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En jullie WERKEN!!!????? Profiteurs ja! En jullie hoeven niet oud te worden om dement te zijn! Pensioen is iets dat hardwerkende mensen krijgen ,na een 40 tal jaar arbeid. Dus genene van jullie komt in aanmerking! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het Blok vreest, denk ik, immers vooral het desintegreren van de eenheid binnen de partij. Ze vreest voor het scenario van het FN in Wallonnië en tracht daarom haar troepen zo strak mogelijk te houden. Voor het blok is eenheid een kwestie van lijfsbehoud. Citaat:
![]() |