![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft ze hartelijk bedankt maar aangezien hij op dat ogenblik nog 20 maand opzeg te gaan had heeft hij hen toch maar laten weten dat hij iets ging zoeken dat wat meer bij zijn profiel en ervaring zou aansluiten.... Niets meer van gehoord..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat krijgen jij zoal in uw mailbox? Figurant bij Plop?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 maart 2017 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() zolang ze niet de moeite nemen om me persoonlijk te bellen, beschouw ik het als spam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben van een R&D Manager functie overgestapt naar een inhoudelijke "Engineer/Scientist" functie. Een loonsverhoging van 800 bruto zat bij die sprong, terwijl menig mens zou verwachten dat een stap van manager naar een inhoudelijke functie een achteruitgang zou zijn. Niet dus. Wat wel veel maakt is voor wat voor firma ge werkt. In een KMO verdienen menig managers minder als gewoon uitvoerend personeel in grotere bedrijven..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedrijfsjuristen. IP officers (patenten). Leidinggevende & HR functies. Helaas zijn een heel deel functies voor juristen te vinden in de overheid. Een gemiddeld gemeentebestuur bulkt van de juristen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kabouter lui
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb van de VDAB ooit één aanbieding gekregen, om 's nachts in de vismijn van Oostende vis te gaan fileren.
Toen ik hen vroeg of je dat dan niet moest kunnen, want mijn ervaring met vis is beperkt tot een blikje sardienen, hadden ze zo direct geen antwoord. De VDAB is een beetje een grap, ik moest zo eens voor de tweede keer op korte tijd CV's leren schrijven. De tweede keer had ik de CV's van de eerste keer bij, die waren niet goed vertelden ze me in hun wijsheid. Ze hadden me dus de eerste keer slechte CV's leren schrijven. Nu, ik had vroeger in de bouw gewerkt dus moest ik een CV schrijven voor een baan als bouwvakker. Ik vroeg de mevrouw die 'de cursus' gaf of ik mijn rugproblemen mocht vermelden in mijn CV, beter niet zei ze. Ik vroeg haar daarop wanneer ik dan aan de werkgever mocht zeggen dat ik de job niet aankon door mijn rugproblemen? Daar ze ze zo direct geen antwoord op. De VDAB, het is een beetje een farce.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken dit fenomeen. Als je 10-15 jaar in de ambtenarij hebt gezeten, ben je blij met je vaste benoeming...want werk vinden in de prive op niveau is bijna onmogelijk. Mijn vrouw heeft zich er ook al bij neergelegd dat nu ze benoemd is, het voor tot haar pensioen is. Tegen hetzelfde loon en voorwaarden nog een job vinden in de prive is onmogelijk. Zelfstandig beginnen is de enigste optie dan vrees ik. Gelukkig is uw diploma er wel eentje dat toegang geeft tot een vrij beroep ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 maart 2017 om 17:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwam het van ene Filip D. van de firma C. die aanwerft namens de firma N.?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al drie keer in de jury gezeten van dezelfde vacature.
Driemaal alle kandidaten (met juiste diploma's) compleet gebuisd. Echt niet te snappen. Het is echt geen topjob, gewoon een functie waar een universitair leiding geeft aan een tam van vijf mensen, in een stabiele job die weinig dynamiek vereist.