![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ik ben weg hier..." ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee; ik blijf nog even. Maar inderdaad liefst niet te dicht in uw buurt. Zatte mensen die in hun eigen drek gelegen hebben begeleid ik zeker niet naar huis. Het water voor een stortbad achteraf is te duur. Je hebt weer een prachtige onderbouwde reactie gegeven. Proficiat! En ge hebt het weer zitten. Alleen zatte mensen lachen met hun eigen miserie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat?
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja; ik versta de woordenschat van Pinda ook niet altijd hoor. Daarom gebruik ik zijn woorden. Ik weet niet welke beesten zeiken maar op dit forum kan alles. Zelfs dieventaaltjes uit de achterbuurten zijn hier schering en inslag. Trouwens tegen kathedraalmuren zeiken tot ze omver vallen is ook weer iets nieuw. Dat is iets wat alleen een zatlap kan die heel veel gedronken heeft. Tot ze die zatlap recht helpen blijft die kathedraal natuurlijk liggen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel zeg ik niet meer hoor. Is dat hier de bedoeling? Ik dacht van niet. Trouwens U zegt ook niet veel. De optie is toch om op dit forum over politiek te spreken? Maar als U onderwijzer allures hebt bent U op een verkeerd forum terecht gekomen. Nochtans heb ik nog recent bewust een dt-fout gemaakt. Meteen heb ik de zekerheid dat er hier niet veel gelezen wordt op dit forum want geen enkele reactie volgde. Toch niet als het door iemand anders gezegd wordt. Maar recent was er nog een topic waar in bijlage iets gezegd werd over mensen die bemerkingen hebben over wat en hoe anderen schrijven. Gestaafd zelfs door een wetenschappelijke studie. Moet jij dringend eens lezen. Uiteindelijk leert men toch iets bij op dit forum. Maar dat vergt soms wel enige moeite. Laatst gewijzigd door werkman : 7 mei 2017 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik zei nog tegen ons Josiane dat..." "Ja, t'is ma friskes hè vandaag..." "Nee, ik moet geen zegels hebben, want ik zeg altijd tegen onze Jos dat as.." "Ja, ik hem mijn kaart hie wel ieveres, ma ik ben ni zeker wa..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In één zin dan. Dat moet toch doenbaar zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat hier mooi worden.
Twee van hetzelfde kaliber tegen mekaar. Die kinderen in de Jacks' school zijn gerust tot de grote vakantie. Laatst gewijzigd door werkman : 7 mei 2017 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Echt waar? Ten bewijze waarvan de warrige woordenbrij hierna?
Hier past een welgemeend trololoo bij! ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is dat 1 zin of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet slecht. Maar spijtig genoeg is hetgeen ik zegde niet samengevat in één zin. Wat heb ik te maken met de trololo en gezever van Jack? Van verdraaiers gesproken! Trouwens de zinnen van Jack; als het zover komt; vat ik samen in een woord : "Nonsens" En heel het forum weet dat. Val ik ook eens in herhaling misschien? En Jee Pie wordt ook nog eens wakker. Die weet natuurlijk weer niet van toeten noch blazen? Meesterlijk geslapen Jee Pie? Ik moet gaan minderen want op den duur voel ik mij de rattenvanger van Hamelen. Je fluit en daar zijn de beestjes. ![]() Doe zo verder jongens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de anderen, wij die er voor gewerkt hebben is er nog altijd geen budgettaire ruimte .......
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er gebeurt dan toch iets in het Vlaams parlement.
Hoe zit het in de federation Bruxelles-Wallonie?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar legt het Brussels Gewest de laatste hand aan een wettelijke verplichting voor de bedrijven op haar grondgebied die salariswagens aanbieden aan hun werknemers..(en dat zijn ze waarschijnlijk bijna allemaal ,die bedrijven uit de diensten en financiele sector
![]() Deze bedrijven zullen namelijk,als ik het goed begrijp 6 maanden krijgen om officieel een plan op te stellen voor hun verplaatsingsbehoeftes en daarna ullen werknemers die nog een bedrijfswagen aangeboden krijgen minstens 2 andere alternatieven moeten aangeboden krijgen. Blijkbaar biedt de bevoegdheid voor verkeer van het gewest de mogelijkheid om in te grijpen in wat eigenlijk een verloningsmaterie is... Nu gaan we eens kijken wat er zal gebeuren.Mogelijk zullen er bedrijven zijn die ervoor zullen kiezen een 3de mogelijkheid uit te oefenen,verkassen naar Vlaanderen waar alles nog kan en mag.... Maar dat zou dan kortzichtig zijn want,we moeten het aanzien,ook in Vlaanderen is het gegeven "salariswagen" in het vizier aan het komen.Als het Brussels Gewest haar regelgeving sluitend krijgt,dan zal er in Vlaanderen snel een politieke meerderheid zijn om dat min of meer te kopieren... .....die fiscale en maatschappelijke PEST moet van onze wegen verwijderd worden..... Het zal daar en dan zijn dat blijkt dat "de kracht van verandering" eigenlijk uit brussel komt..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 5 juni 2017 om 15:30. |
![]() |
![]() |