![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Wie heeft het arrest gelezen? | |||
Ik he het volledige arrest reeds gelezen en ga het c/p'en ! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Ik heb het gelezen maar ik heb een flauw excuus om het niet te posten. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 43,75% |
Ik heb er enkel in de media of partijpropaganda over gelezen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Ik heb andere bronnen die ik durf vermelden |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Ik heb het niet gelezen maar geef zelfs dan mijn mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik heb er niets over gelezen en hoef er ook niets over kwijt. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Iets anders (wat ik zal verduidelijken) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die afrekening was wel gepland. In het federaal parlement was de PS de grote voortrekker van het financieel droog leggen van het Vlaams Blok. Ook hier aarzelden de Vlaamse machtspartijen nu, nog meer dan vroeger, de hete adem van de kiezer in hun nek voelen. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar na de overdonderende overwinning van het Vlaams Blok is het enthousiasme bij mr. Stunt wel ferm gedaald. Hij beseft plotseling dat hij bij een volgende verkiezing daarop zal afgerekend worden. De PS moet natuurlijk het Vlaams Blok niet vrezen, dus kan die partij rustig verder gaan met haar standpunten. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PS verklaart al vele jaren dat ze het Vlaams Blok willen droogleggen. De MR ook. En ook de CdH deed eendrachtig mee. Of weet u dat soms niet? De MR oo De SP deed tot voor kort hetzelfde. Agalev ook. Ondertussen is het aan Vlaamse kant wat veranderd: de SP heeft die woorden al ingeslikt. Alleen Groen! doet lustig verder... |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar volgt u de politieke actualiteit niet zo goed. Wie dat wel deed, weet dat de Franstalige partijen reeds jaren pleiten voor de fianciële drooglegging van het Vlaams Blok. Daardoe heeft zowel de PS als de MR een wetsvoorstel ingediend. CdH heeft nadien verklaard in te stemmen met het wetsvoorstel. Aan Vlaamse zijde deed de SP en Agalev mee. VLD en CD&V waren altijd heel aarzelend. Nu moet de SP er ook niet meer van weten. Alleen Agalev (alias Groen!) wil dat nog... Wat is aan deze beschrijving dan onbetrouwbaar? Of gaat u soms nog ontkennen dat de PS en de MR daartoe wetsvoorstellen hebben ingediend? |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wordt het Blok nu drooggelegd of niet? Met andere woorden, wat heeft de meerderheid nu eigenlijk beslist tot nog toe? Zeg eens?
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(a) Er wordt uitgelegd wat de intentie was van het "Blok-proces" zoals uitgesproken door dhr. Pataer, een van de twee initiatiefnemers van de klacht; (b) er wordt uitgelegd wat de Franstalige partijen allemaal reeds hebben gedaan om het Vlaams Blok financieel droog te leggen. Is dat waar of niet? Zeg eens... |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tegendeel gebeurde: in plaats van stemmenverlies kreeg het Vlaams Blok er een enorme pak stemmen bij. De oproep van de Liga had geen enkel effect... |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder schreef ik dat het de BEDOELING was om het Vlaams Blok monddood te maken. En plotseling verandert u dat in dat het Vlaams Blok nu monddood is. Blijkbaar legt u zaken in mond die ik nooit verklaard heb. Dat het tot op heden nog niet is gelukt, is te wijten aan het steeds weer verdagen van een definitief oordelen (tot deze week), waardoor men niet eerder bepaalde voorstellen kon of wou behandelen. Alsook aan het feit dat plotseling een belangrijke partij aan Vlaamse kant op haar woorden terugkeert... Eens kijken wat er nu in het federale parlement wordt gezegd... |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() 't is precies niet meer nodig dat ik die bronnen nog geef, maar toch
http://www.indymedia.be/news/2004/11/89956.php alstublieft
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat was dan de rol van HET ARBITRAGEHOF en al haar opmerkingen ????????? geen rekening megehouden...
net als haar opmerkingen over de splitsing van BHV !!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |