![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Bob;8461642]...alsook aan het niet te stuiten begrotingstekort, de in absolute cijfers, steeds aangroeiende staatsschuld, de zowat hoogste belastingen ter wereld, en dit niet alleen op lonen, doch ook op vermogen, het gebrek aan voorzieningen voor de aanstormende vergrijzing, het nefast migratiebeleid, de vertrekkende maakindustrie...
Gelukkig zijn er de erfenissen van onze ouders nog.[/QUOTE] Met die geïmporteerde armen moet iedereen dus maar arm worden. Erfenissen; hoe klein ook; betekenen niks want je kunt van bouwgronden van vandaag op morgen ontoegankelijke woestijngronden maken. Ik verneem vandaag dat het burgemeesterke van een bepaalde gemeente van zijn neus maakt omdat 300 bouwpercelen zouden bosgebied worden. Nobele inzet. Men moet die eigenaars rechtszekerheid bieden. Akkoord dus. Maar het is wel juist in dezelfde gemeente dat hij noch zijn partij er nooit een probleem over maakten dat een vijftigtal percelen bouwgrond volgens gewestplanning om zeep werden geholpen. Dus over die nobele inzet van die man heb ik grondige twijfels. Maar......hij zal niet lang nog burgemeester zijn. Binnen kort mag hij ook in zijn tuin gaan werken of genieten. Met achtergesteld loon voor bewezen prestaties. Ik gun het hem. Tenminste weer een kazakdraaier minder. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 5 juni 2017 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal minutieus alle kieslijsten onderzoeken en stemmen voor de lijst waarop kandidaten uit mijn streek het minst kans maken om verkozen te geraken. Ik weet wat de gevolgen kunnen zijn als er mensen met teveel macht in uw omgeving wonen. Ze vinden altijd wel een reden om U te viseren en te kloten. Als ze in onderling akkoord er in slagen om van bouwgronden onbereikbare woestijngronden te maken dan zal ik niet wachten om de ganse streek om te toveren tot woestijn. Ik heb ze liever niet meer in mijn buurt. Want je kunt U aan de grootste stupiditeiten verwachten. Noem het een vorm van zelfverdediging. Gelukkig zijn er nog de buitenlanders waar ze hun handen mee vol hebben. Dan laten ze tenminste de aboriginals meer met rust. Wie schreef er ooit op dit forum : "Voor mijn part mogen ze heel Brussel vol steken met Allah-aanbidders!" Zo ver zie ik het ook wel niet maar aan alle slechte kanten zijn soms goede gevolgen te danken. Dus laat maar waaien. Ik zal deze keer geen "foert" meer op mijn stembrief schrijven. Ik zal hem gebruiken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar zouden ze het anders nog halen als ze niet besparen op die logge onwerkbare overheid, het pamperbeleid aanhouden en de economie zo belasten dat ze betere oorden opzoekt.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brugge gaat de NVA een donderende nederlaag tegemoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt de naam Freya u iets als u het hebt over hogere elektriciteitsfacturen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is zij ook niet de dochter van? Waarvan baardmans beweerde dat zij haar universitair diploma kreeg terwijl ze in een afkickinstelling zat? Heb ik niks mee te maken. Ik kan er toch niet voor stemmen. En mocht dat wel kunnen dan weet ik niet of het wel zou gebeuren. Trouwens stemmen heeft geen zin. Niet het volk bepaalt wie een stem waardig is maar wel de partij. En de partij zet alleen uitsluitend brave zielen op de kieslijst. Ze zijn zelfs zo braaf dat ze zelf niet weten voor wie ze nog moeten stemmen. Voor zichzelf uiteraard niet want ze weten dat dit een waardeloze onbetrouwbare kandidaat is. Mogelijk komen er volgende keer dus verassende resultaten uit de bus. Mogelijk ook wordt er een leurder in maaltijdcheques met een recordaantal voorkeurstemmen verkozen. Of een vrouwelijke verkoopster van sex-lingerie. Als ze zelf showt maakt ze een grote kans. ![]() Als ze representabel is tenminste. En waarom geen crossdresser? Die zal wel lingerie verkopen die passend is voor iedereen. Sorry Folks voor het intermezzo. Maar de Jan heeft mij weer met zijn reizende bibliotheek van deze topic gereden. Er blijft mij niks anders over dan in mijn verhakkeld voertuig te wachten op Touring maar ik kan er onderwijl toch nog mee lachen. Laatst gewijzigd door werkman : 5 juni 2017 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk. Kris Peeters lanceert de veel te hoge subsidies, Freya draait ze veel te laat terug, en Turtelboom tracht de schuldenput hierdoor ontstaan, te dempen.
Maw schulden maken mag, moet zelfs, maar ze afbetalen, dat is des duivels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En even merkwaardig dat de vertegenwoordigers van die burgers (de vakbonden...) allen roepen voor nog meer belastingen (wel door anderen te betalen, als het even kan) en niet voor besparingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NB. Koopkracht gedaald?????Al de nieuwe modellekes SUV gezien die een bijna voor iedere deur staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |