Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2017, 19:57   #21
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Uit De Standaard van vandaag:

Zou zoiets nog bestaan in andere gemeenten ?
Dat is toch echt wel smossen met belastingsgeld.
Een goede of een slechte wat is het probleem ? Hij was nu éénmaal burgemeester van de stad Brussel .Als er alleen maar bustes zouden worden gemaakt van brave eerlijke mensen er zouden er overal wel een pak minder staan mijn gedacht.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 20:16   #22
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een goede of een slechte wat is het probleem ? Hij was nu éénmaal burgemeester van de stad Brussel .Als er alleen maar bustes zouden worden gemaakt van brave eerlijke mensen er zouden er overal wel een pak minder staan mijn gedacht.
Dat is een uitspraak waar ik mij in kan vinden
Oud 22 augustus 2017, 20:53   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach het waren andere tijden . Tijd dat mensen nog konden relativeren en niet alles zo serieus en ernstig namen.
Maar ja in deze tijden van afgunst en nijd komt dan snel de opmerking..Zie waar het ons heeft gebracht Ik antwoord daar graag op ;het heeft ons zowat overal gebracht....en Dikke Mich al lang op het kerkhof
Voor de rest weet ik niet of een Trump of een Erdogan te verkiezen zijn als politici tegenover een Dikke Mich.
Zijn die ook burgemeester van Brussel geweest ??
Soit, hij was een zeer goeie maat van "Polle Vanden Boeynants Sossis", en dat is imo, voldoende om hem als zeer dubieus te bestempelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2017, 21:36   #24
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Voor een paar duizend wil ik er wel een in keramiek maken. Wel met een gipsen mal. Zal waarschijnlijk wel wat oncomfortabel zijn, maar wie weet, misschien overleeft hij het wel.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 13:12   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zijn die ook burgemeester van Brussel geweest ??
Soit, hij was een zeer goeie maat van "Polle Vanden Boeynants Sossis", en dat is imo, voldoende om hem als zeer dubieus te bestempelen.
Neen reden te meer die zijn nog een pak dubieuzer en zijn dan nog eens leiders van de grootste naties ter wereld en niet van een zakdoek groot stadje als Brussel. Dus zo uitzonderlijk is dat allemaal niet.
Oud 23 augustus 2017, 13:30   #26
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen reden te meer die zijn nog een pak dubieuzer en zijn dan nog eens leiders van de grootste naties ter wereld en niet van een zakdoek groot stadje als Brussel. Dus zo uitzonderlijk is dat allemaal niet.
deze draad gaat over Brusselse burgemeesters, niet over de presidenten van Turkije of de USA.

Citaat:
Oud 23 augustus 2017, 13:34   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
deze draad gaat over Brusselse burgemeesters, niet over de presidenten van Turkije of de USA.

Deze draad gaat over de kostprijs van een borstbeeld en niet specifiek over Burgemeesters....ja man pfffffff

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2017 om 13:35.
Oud 23 augustus 2017, 13:45   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze draad gaat over de kostprijs van een borstbeeld en niet specifiek over Burgemeesters....ja man pfffffff
Juist, maar in dergelijke discussie over de prijs kun je moeilijk de vraag negeren of een normenloze snol zoals Mayeur dit wel verdient.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 14:07   #29
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
deze draad gaat over de kostprijs van een borstbeeld voor ere-burgemeesters in het Brusselse stadhuis. En dus al zeker niet over de presidenten van Turkije of de USA.

En het is ook mijn schuld niet dat uwe copain "dikke Mich" , lang de rechterhand was van een crimineel als Vanden Boeynants.

Citaat:
Oud 23 augustus 2017, 14:07   #30
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Juist, maar in dergelijke discussie over de prijs kun je moeilijk de vraag negeren of een normenloze snol zoals Mayeur dit wel verdient.
Je kan je inderdaad terecht de vraag stellen of hij dit verdient dat klopt. Hoewel normloos is hij toch Burgemeester geweest van de stad. Sowieso zal hij hoe dan ook mensen hebben die wel fan blijven en hem steunen.
Ik zou de mensen zonder normen waarvan borstbeelden bestaan, en voor alle begrip.. dat zijn niet alleen politici, niet te eten willen geven .
Oud 23 augustus 2017, 14:14   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
deze draad gaat over de kostprijs van een borstbeeld voor ere-burgemeesters in het Brusselse stadhuis. En dus al zeker niet over de presidenten van Turkije of de USA.

En het is ook mijn schuld niet dat uwe copain "dikke Mich" , lang de rechterhand was van een crimineel als Vanden Boeynants.
Zelfs Ronaldo komt er in deze draad bij te pas

Als het een traditie is ben ik er voor. Maar in het geval van Mayeur zou ik er toch een plastieken van maken en het toevertrouwen aan de beeldhouwer van Ronaldo.

Tuurlijk was hij ne copain van Polle sossis. Het was dan ook nog de tijd dat er copains waren ...in tegenstelling tot nu

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  267358.jpg
Bekeken: 55
Grootte:  38,3 KB
ID: 106790

Copains pour la vie

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2017 om 14:18.
Oud 23 augustus 2017, 14:31   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zelfs Ronaldo komt er in deze draad bij te pas

Als het een traditie is ben ik er voor. Maar in het geval van Mayeur zou ik er toch een plastieken van maken en het toevertrouwen aan de beeldhouwer van Ronaldo.

Tuurlijk was hij ne copain van Polle sossis. Het was dan ook nog de tijd dat er copains waren ...in tegenstelling tot nu

Copains pour la vie
Als er ooit één politicus betrokken is geweest bij De Bende van Nijvel (en die zijn er zeker geweest, anders was dat onderzoek nooit zo verknoeid geweest) zal VDB zeker in de buurt zijn geweest. En wees ook maar zeker dat Patrick Haemers en VDB geen onbekenden voor elkaar waren. Zijn hilarische persconferentie na zijn "vrijlating" zijn daar een mooi voorbeeld van :

https://www.youtube.com/watch?v=Gw2oqZyPh6Q

Op dat soort vriendschap mocht uwe goeie vriend "dikke Mich" zeker fier zijn.

Citaat:
Oud 23 augustus 2017, 14:45   #33
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als er ooit één politicus betrokken is geweest bij De Bende van Nijvel (en die zijn er zeker geweest, anders was dat onderzoek nooit zo verknoeid geweest) zal VDB zeker in de buurt zijn geweest. En wees ook maar zeker dat Patrick Haemers en VDB geen onbekenden voor elkaar waren. Zijn hilarische persconferentie na zijn "vrijlating" zijn daar een mooi voorbeeld van :

https://www.youtube.com/watch?v=Gw2oqZyPh6Q

Op dat soort vriendschap mocht uwe goeie vriend "dikke Mich" zeker fier zijn.
Patrick Haemers had veel vrienden. Hij ging destijds veel uit in Le Mirano net als Ph Lacroix. Ik kende hem ook. Het waren playboys .Niemand maar dan ook niemand wist wat die mannen uitspookten. De Alain Delons van Brussel. Het enige wat algemeen geweten was was dat ze niet vies waren van de lijntjes Coke maar voor de rest ?
Uw beste vriend kan een dief of moordenaar zijn zonder dat u daar weet van heeft....daarom bent U nog geen dief of moordenaar.
Oud 23 augustus 2017, 15:03   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Patrick Haemers had veel vrienden. Hij ging destijds veel uit in Le Mirano net als Ph Lacroix. Ik kende hem ook. Het waren playboys .Niemand maar dan ook niemand wist wat die mannen uitspookten. De Alain Delons van Brussel. Het enige wat algemeen geweten was was dat ze niet vies waren van de lijntjes Coke maar voor de rest ?
Uw beste vriend kan een dief of moordenaar zijn zonder dat u daar weet van heeft....daarom bent U nog geen dief of moordenaar.
Vanden Boeynants was een gangster "pur sang" (dat is een algemeen aanvaard publiek geheim, zeer weinigen zullen dat tegenspreken), maar Demaret heeft dat dus nooit geweten ???

Trololololo

Citaat:
Oud 23 augustus 2017, 15:17   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vanden Boeynants was een gangster "pur sang" (dat is een algemeen aanvaard publiek geheim, zeer weinigen zullen dat tegenspreken), maar Demaret heeft dat dus nooit geweten ???

Trololololo
Die heimelijke en hypocriete klokkenluiders en kliklijn fanaten waren er inderdaad toen nog niet en misschien weet je dat niet maar ' Echte ' copains verraden mekaar niet.
Aan mij heeft VDB nooit iets misdaan behalve ons ettelijke malen laten toeplooien van het lachen.
VDB was geen moordenaar. Het was een froesjeleir zoals er vele rondlopen. Ik ken ook veel copains die hier of daar wat froesjelen maar ik ga die niet verraden ....die mentaliteit is niet mijn wereld.
Mijn grootmoeder is éénmaal bij hem geweest en hij heeft toen alles gedaan om dat mens uit de penarie te helpen....Die pakte nog de telefoon vast en ging ervoor terwijl je er zat. Iets anders als die blaaskaken van tegenwoordig die alles zogezegd eerst op een papierke schrijven en het daarna weggooien.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2017 om 15:30.
Oud 23 augustus 2017, 15:39   #36
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het budget van Merksem zal wel geen 60.000 euros toelaten. Vermoed ik.

En het borstbeeld van Onderlijveke Jansens ? Met parelende tranen ?

Als ik De Wever nog eens zie, zal ik hem aanraden om een eventueel borstbeeld te vervangen door een gedichtje van de stadsdichter, omtrent een Latijnse spreuk die het Weverke dan zelf mag voorstellen.
Wedden dat hij dat een goed idee gaat vinden ?

Probleem is wel dat onze gesprekken tot op heden erg kort waren. Beperkt tot de vraag: 'een pintje of een coca zero ?". Zijn gezicht spreekt dan boekdelen.
Hoe, zeg jij niet meer tegen Bart?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 16:56   #37
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die heimelijke en hypocriete klokkenluiders en kliklijn fanaten waren er inderdaad toen nog niet en misschien weet je dat niet maar ' Echte ' copains verraden mekaar niet.
Dat zegt men bij de maffia ook , daar heet dat de omerta.

Citaat:
Aan mij heeft VDB nooit iets misdaan behalve ons ettelijke malen laten toeplooien van het lachen.
de gevangenissen zitten vol met lui die mij persoonlijk niks misdaan hebben

Citaat:
VDB was geen moordenaar. Het was een froesjeleir zoals er vele rondlopen. Ik ken ook veel copains die hier of daar wat froesjelen maar ik ga die niet verraden ....die mentaliteit is niet mijn wereld.
VDB was multi-miljonair (zelfs in €), en dat wordt ge niet door een beetje te froesjelen

Citaat:
Mijn grootmoeder is éénmaal bij hem geweest en hij heeft toen alles gedaan om dat mens uit de penarie te helpen....Die pakte nog de telefoon vast en ging ervoor terwijl je er zat. Iets anders als die blaaskaken van tegenwoordig die alles zogezegd eerst op een papierke schrijven en het daarna weggooien.
Politici zijn er niet om grootmoeders ter hulp te snellen. Daar heeft/had zij kinderen en kleinkinderen voor.
Het is wel erg met u gesteld, dat ge op basis van dat soort criteria lui het land wil laten besturen.

Citaat:
Oud 23 augustus 2017, 18:00   #38
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als het om een gewoonte gaat dan heb ik geen bezwaar maar wel één voorwaarde : hij/zij moet minstens 6 jaar burgemeester geweest zijn.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 18:13   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het budget van Merksem zal wel geen 60.000 euros toelaten. Vermoed ik.

En het borstbeeld van Onderlijveke Jansens ? Met parelende tranen ?

Als ik De Wever nog eens zie, zal ik hem aanraden om een eventueel borstbeeld te vervangen door een gedichtje van de stadsdichter, omtrent een Latijnse spreuk die het Weverke dan zelf mag voorstellen.
Wedden dat hij dat een goed idee gaat vinden ?

Probleem is wel dat onze gesprekken tot op heden erg kort waren. Beperkt tot de vraag: 'een pintje of een coca zero ?". Zijn gezicht spreekt dan boekdelen.
Komaan schoof ! verman je !

Je hebt nu toch écht al lang genoeg forum-voetveeg willen spelen voor N-VA, je doorstaat al jarenlang het gehoonlach hier omwille van je serviabiliteit en de mate van onderwerping waarbij je echt bakens hebt verzet. Dringend tijd dat de voorzitter-voor-het-leven zijn echte frontsoldaten wat meer erkenning geeft. Cola zero is iets voor lullen. De voorzitter zou voor zo een trouwe kracht zelf moeten een fris en goed getapte pint aanbieden, of beter nog : een duvel.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2017, 18:38   #40
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Komaan schoof ! verman je !

Je hebt nu toch écht al lang genoeg forum-voetveeg willen spelen voor N-VA, je doorstaat al jarenlang het gehoonlach hier omwille van je serviabiliteit en de mate van onderwerping waarbij je echt bakens hebt verzet. Dringend tijd dat de voorzitter-voor-het-leven zijn echte frontsoldaten wat meer erkenning geeft. Cola zero is iets voor lullen. De voorzitter zou voor zo een trouwe kracht zelf moeten een fris en goed getapte pint aanbieden, of beter nog : een duvel.
Een beetje respect voor uwe echte eerste minister, die altijd coca zero drinkt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be