![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede of een slechte wat is het probleem ? Hij was nu éénmaal burgemeester van de stad Brussel .Als er alleen maar bustes zouden worden gemaakt van brave eerlijke mensen er zouden er overal wel een pak minder staan mijn gedacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, hij was een zeer goeie maat van "Polle Vanden Boeynants Sossis", en dat is imo, voldoende om hem als zeer dubieus te bestempelen.
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor een paar duizend wil ik er wel een in keramiek maken. Wel met een gipsen mal. Zal waarschijnlijk wel wat oncomfortabel zijn, maar wie weet, misschien overleeft hij het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen reden te meer die zijn nog een pak dubieuzer en zijn dan nog eens leiders van de grootste naties ter wereld en niet van een zakdoek groot stadje als Brussel. Dus zo uitzonderlijk is dat allemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze draad gaat over Brusselse burgemeesters, niet over de presidenten van Turkije of de USA.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over de kostprijs van een borstbeeld en niet specifiek over Burgemeesters....ja man pfffffff Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2017 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is ook mijn schuld niet dat uwe copain "dikke Mich" , lang de rechterhand was van een crimineel als Vanden Boeynants.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou de mensen zonder normen waarvan borstbeelden bestaan, en voor alle begrip.. dat zijn niet alleen politici, niet te eten willen geven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het een traditie is ben ik er voor. Maar in het geval van Mayeur zou ik er toch een plastieken van maken en het toevertrouwen aan de beeldhouwer van Ronaldo. Tuurlijk was hij ne copain van Polle sossis. Het was dan ook nog de tijd dat er copains waren ...in tegenstelling tot nu ![]() Copains pour la vie ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2017 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Gw2oqZyPh6Q Op dat soort vriendschap mocht uwe goeie vriend "dikke Mich" zeker fier zijn.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw beste vriend kan een dief of moordenaar zijn zonder dat u daar weet van heeft....daarom bent U nog geen dief of moordenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trololololo
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan mij heeft VDB nooit iets misdaan behalve ons ettelijke malen laten toeplooien van het lachen. VDB was geen moordenaar. Het was een froesjeleir zoals er vele rondlopen. Ik ken ook veel copains die hier of daar wat froesjelen maar ik ga die niet verraden ....die mentaliteit is niet mijn wereld. Mijn grootmoeder is éénmaal bij hem geweest en hij heeft toen alles gedaan om dat mens uit de penarie te helpen....Die pakte nog de telefoon vast en ging ervoor terwijl je er zat. Iets anders als die blaaskaken van tegenwoordig die alles zogezegd eerst op een papierke schrijven en het daarna weggooien. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 augustus 2017 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is wel erg met u gesteld, dat ge op basis van dat soort criteria lui het land wil laten besturen.
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het om een gewoonte gaat dan heb ik geen bezwaar maar wel één voorwaarde : hij/zij moet minstens 6 jaar burgemeester geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt nu toch écht al lang genoeg forum-voetveeg willen spelen voor N-VA, je doorstaat al jarenlang het gehoonlach hier omwille van je serviabiliteit en de mate van onderwerping waarbij je echt bakens hebt verzet. Dringend tijd dat de voorzitter-voor-het-leven zijn echte frontsoldaten wat meer erkenning geeft. Cola zero is iets voor lullen. De voorzitter zou voor zo een trouwe kracht zelf moeten een fris en goed getapte pint aanbieden, of beter nog : een duvel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |