![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie neemt volgende week van Theo Francken over | |||
Annick De Ridder |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Darya Safai |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Nadia Sminate |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Sarah Smeyers |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Valerie Van Peel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
ZKH Prins Laurent, wie anders? |
![]() ![]() ![]() |
8 | 61,54% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kende haar ook niet, maar dankzij vermiljoen is daar verandering in gekomen.
De N-VA flirt met haar, maar dat doen de rooien en groenen ook. Ik betwijfel of een Iraanse vrouwenrechtenactiviste zich voor de kar wil laten spannen van een kliek politici die nét het tegenovergestelde doet van wat DaryaSafai beoogt. Als ik die vrouw was bleef ik mijn ding doen buiten de politieke arena. Jammer voor de N-VA maar ik ben Darya Safai niet. Wie weet wordt zij toch de zoveelste vrouw met moslimroots die voor de separatisten kiest. ![]()
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdorie Knuppel; daar had ik nog niet aan gedacht. Nu heb ik al jaren mijn hersens gepijnigd met de vraag waarom ze daar ook moorden als ze mekaar in de brousse tegen komen. Bedankt Knuppel. Eindelijk is mijn lamp gaan branden. Je kunt toch nog wat bijleren. Zelfs op een forum dat er niet is. Sorry nog voor mijn domheid maar er moet er toch ene zijn die de domste is. En dit tot eer en glorie van al de rest. ![]() Alleszins nog een prettig jaareinde. Niet teveel drinken want daar krijg je borsten van. Van de rest ook natuurlijk maar dat is maar tijdelijk. Ofwel kip met hormonen eten. Dan worden ze ook blijvend. Alhoewel bij sommigen gaat ook dat niet helpen aangezien ze zelf al vol zitten met dat spul. Zou het kunnen dat zij ook kiekens zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teveel lipstick.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Het weergaloze eindejaarslijstje van vermiljoen is bijgevolg pure aandachtshoerderij.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kampioen van de inhoudelijke reacties heeft gesproken.
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sssssst! Hij is kwaad. Hij mag niet meer in de vitrine zitten met een penis uit zijn slipje. En het bordje op zijn deur met daarop de vermelding "Sissy zorgt voor uw megalomenten" heeft hij ook al moeten verwijderen. Als het zo verder moet gaat zijn zaakje in faling. Weer een dopper bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vel-beer, iemand?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Even geduld. Ik ga mijn "goeden dag" halen. Geen "gulden sporen" dragen in mijn omgeving want dan weet ik direct op wie ik moet kloppen. Mocht je mij bedoelen dan adviseer ik van genoeg helpers mee te brengen. Want ik betrouw niemand. Daarom mijn eveneens gulden raad. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 december 2017 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zullen we gauw genoeg weten. Net zoals het gegaan is met de poging om Francken te pakken omdat hij zich niet liet dwingen om visa af leveren op aanvraag vanuit buitenlandse ambassades. Hij kreeg gelijk van grote baas Europa. Toen werd er nochtans ook duchtig geschermd met het EVRM. De democratie werd zelfs door Francken in gevaar gebracht omdat hij zijn gat veegde aan de uitspraak van een kliek francofone rechters die een boerin in Wallonië aan goedkoop werkvolk probeerden te helpen. Francken hield voet bij stuk. We kennen intussen het resultaat van de poging om Francken te nekken: hij is populairder dan de Belgische premier.
Gelukkig voor de Vlaams-nationalisten leren hun tegenstanders nooit. ![]() Francken zal niet opstappen, en zijn populariteit zal alleen maar toenemen. Een min of meer gelijkaardig scenario staat De Wever te wachten met zijn gemotiveerd standpunt dat de kerncentrales niet zonder meer kunnen gesloten worden op de voorziene datum. Heel misschien gebeurt er een wonder en komt er een compromis op zijn Belgisch uit de bus, maar ik ben er praktisch zeker van dat dit onderwerp over de verkiezingen van 2019 zal getild worden als de gevolgen van de sluiting van de kerncentrales bekend raken. Dat De Wever dus zijn slag zal thuishalen. Stijgen op de populariteitslijst zit er echter niet in omdat De Wever al op nummer 1 staat. ![]() Face it jongens en meisjes. Er gaan twee Vlaams-nationalisten de Belgische premier voor in de populariteitspolls. Hopelijk voor de staatsnationalisten klopt hun wensdroom dat de N-VA verbelziekt, anders ziet het er maar bleekjes uit voor hun geliefd apenland. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 december 2017 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Knuppel meiske, laat ze tenminste hun onderbroekje aan houden. Morgen is het zondag en anders moet hun kostuum maandag naar de nieuwkuis. En wie zal er weer opdraaien voor al de ellende? Juist! Een vrouw. Ge denkt toch niet dat die "pachas" dat zelf gaan oplossen!? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 31 december 2017 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach,het bijltje van één jaar geleden is nog altijd niet gevallen... Waarom zouden we in de toekomst nog rekening moeten houden met zijn uitspraken die enkel uit wensdromen voortkomen... Wensdromen die gevoed worden door frustratie... Ja,het leven is hard,vooral voor de linkewinkies... Zullen we maar voor hem,een liedje zingen en een kaarsje branden... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 31 december 2017 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Och kom. Hij kondigt toch steeds het einde van de show aan. En vergeet dan zelf wegens dementie naar huis te gaan. En dan blijf je natuurlijk altijd eenzaam achter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig voor de Vlaams-nationalisten leren ze nooit, de linkshandige kinkels. Laat ze maar zwaaien met hun bijltjes. Op een dag geraken ze zélf nog geplet onder de bomen die ze, volhardend als ze zijn maar niet behept met veel logica, proberen om te zagen.
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn verloren zieltje is weer voor even gered... En het is de tijd van de paddenstoelen,nou heeft hij weer wat om in zijn toeter te kunnen draaien... Of het helpt,géén idee,het kan alléén de pijn en smart verzachten,en uiteraard het brein benevelen ... Who cares... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paddo's kunnen een ietsie pietsie meer dan het brein benevelen. Ze kunnen dodelijk zijn. Gelukkig is het siezoen van wilde paddestoelen voorbij.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze geliefde "kustcommentator",de heer JMDD ,zit er waarschijnlijk poef op:
"Als Francken moet gaan ligt CD&V in 2019 in palliatieve" In zijn opiniestukje in de Standaard zijn nog meer intressante bedenkingen te lezen over het rapalje dat al een paar weken de charge tegen Theo orkestreerd...(vanop de achtergrond ,dat wel,zo kennen we hen wel) N-VA-voorzitter Dewever,heden op Vakantie in Marokko,heeft gewoon een foto van een geeuwende dromedaris kenbaar gemaat met de bedenking "En de karavaan trekt verder".... Meneer Beke zal nu wel begrijpen,hopelijk,dat als Theo moet gaan,de rest van de N-VA ook gaat en dat we dan wel eens zien in het stemhokje.... Ik weet niet of CD&V een coalitie met SpA,groensels en communisten veel langer zou overleven dan haar kiezers die nu maandelijks,met honderden,naar de crematoria afgevoerd worden.....
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er naar uit dat de verpauperde wenstrol mag wensen wat hij wil, er komt niks van in huis
![]() Het moet hard aankomen dat een eens zo machtig man als de voorzitter van CD&V gewoon het zoveelste politieke keffertje in de rij is geworden. Bij CD&V weten ze ondertussen zeer goed hoe ze zich momenteel voelen bij Sp.a: electorale ellende troef en de bodem die nog lang niet bereikt is. Hun verdiende loon want deze partijen hebben Vlaanderen onherstelbare schade berokkent. |
![]() |
![]() |