![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie neemt volgende week van Theo Francken over | |||
Annick De Ridder |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Darya Safai |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Nadia Sminate |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
Sarah Smeyers |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Valerie Van Peel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
ZKH Prins Laurent, wie anders? |
![]() ![]() ![]() |
8 | 61,54% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na zijn tussenkomst op radio één deze morgen van Wouter Beke is het onvermijdelijk: Theo Francken gooit straks de handdoek in de ring.
Wouter Beke deelde de finale klap uit. De man uit Leopoldsburg plaatste het nekschot. Fast, clean maar allesbehalve furieus: “Francken moet zijn eigen rekening maken”. Kaloterig enerzijds maar anderzijds dodelijk precies. Trop is too much voor de grenswachter van het Avondland. Het rioolputteke koekt dicht met prut. De sectionale poort staat wagenwijd open en de télécommande is zoek. Uitgeteld maar lang niet uitgetwieterd, desondanks zonder ministeriële portefeuille, zal Theo verpauperd op de plavuizen van de Wetstraat staan met net genoeg kleingeld op zak voor de IC409 richting Leuven. U, jawel u mijn beste mede-forummer, krijgt de unieke kans om Bart De Wever te adviseren. Mis de kans niet om die levensdroom waar te maken: vertel Bart wie Theo straks vervangen moet. Becommentarieer vrank en vrij de zonden en deugden van de kandidaten. Participeer in ‘s lands particratie. ![]() .. 007 ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 december 2017 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. miss handelsgids ! was mijn 2de keus .. sneu voor Sarah, weer naast het postje pakken .. het is wat het is ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 december 2017 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Theo blijft.
Maar anders: De Ridder is een kalf en uit het overbevolkte Antwerpen, dus valt af. Die Iraanse is te groen. Sminate is nog een groter kalf dan De Ridder. Smeyers. Eigenlijk verdient zij het, maar om de één of andere reden misgunt De Wever haar elk postje. Valerie Van Peel: opnieuw, Antwerpen is al overbevolkt.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zoveelste wensdroom van de gecertificeerde forumtrol die niet zal uitkomen.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. gegoegeld maar niets gevonden : vertel ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat goed dat jij doorhebt dat wouter pal achter jouw wensdromen staat, want zonder jou hadden wij nooit kunnen weten.
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() K&k aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Theo blijft. Beke wordt de boot naar den Afrik opgezet en mag zich daar wat missionaris wanen.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. Laatst gewijzigd door Vlad : 30 december 2017 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Deze enquête hier is misleidend onjuist daar er niet gekozen kan worden voor Theo Francken. Er zodoende van uitgegaan word dat hij moet vervangen worden, dat hij fouten gemaakt heeft. Waardoor ZKH Prins Laurent zoveel stemmen haalt!
Oesje, Méér dan 200 mensen zijn vanmiddag samengekomen aan het Brusselse Centraal Station om staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken een "bevel om de regering te verlaten" te geven. “Bevel om….” Het dictatoriale dat met dit woordgebruik tentoongespreid word zegt al genoeg! Serge van de Coordination des Sans-Papiers, initiatiefnemer voor de betoging is wellicht een van die velen die geld verdienen aan de mensen smokkel. Als invalide heb ik ervaren dat zelfs als het eerlijk verloopt “HULP” steeds zéér duur betaald moet worden. Dat “HULP” die zogezegd geboden word in werkelijkheid Big Business is! Perceptie Hulp (?) van Dokters, Perceptie Hulp (?) van advocaten, Perceptie Hulp (?) van hospitaal of revalidatie centrum, Perceptie Hulp (?) van/in rusthuis andere opvang… Perceptie Hulp (?) vreemdelingen problematiek... Perceptie Hulp Word steeds duur betaald!! Zelfs al is het de staat/stad of via opgedrongen solidariteit is het NIET gratis, de realiteit is dat het steeds Big Business is al is het veelal bij de vreemdelingen dossiers meestal verdoken of onrechtstreeks zichtbaar! Meer dan waarschijnlijk zijn er veel “Yvan Mayeurkes” dat bestaan/leeft op de ellende van zwakkeren! Maar dat word gewoon niet onderzocht, politiek en co smijt duidelijk makkelijker met geld uit electoraal belang dan dit te onderzoeken! Daarom ben ik er van overtuigd dat al die protesten van belangengroepen en “hulp” voor de mensen smokkel >>>miraculeus zouden verdwijnen<<< moest er plots géén vele miljarden aan te verdienen zijn. Moest de staat, stad enz. alle geldstromen naar die verdoken staat/stad belangengroepen instellingen stop gezet, er daadwerkelijk gratis hulp geboden moeten worden er wellicht van het vreemdelingen problematiek niet gesproken zou worden!!!! Zoals algemeen vermeden word om over de noden voor opvang voor invalide kinderen/volwassenen te spreken……waar partijen al 50 jaar over preken voor de verkiezing maar er nog steeds niet zijn, waar er al 50 jaar geen geld voor is ondanks dat CD&V en SP.A met hun vakbonden stoot troepen en ziekenkas die nu “verzekeraar”Big Business geworden is decennia lang in de regering zaten! T’is allemaal commercie!!! De enige drie-eenheid die er bestaat is {Macht-Geld-Seks} ! Daarom protesteren ze, om hun inkomen, hun geld dat ze er voor krijgen te beschermen!!!! Sterker nog ze worden meestal via vakbond er voor vergoed om te staken. 200 die reageren na duidelijk georkestreerde actie van uit Franstalig linkse strekking , bewijst dat zelfs de grote meerderheid van Franstalig links als ze niet vergoed worden via de vakbond er hun kerst en Nieuwjaars verlof niet willen aan besteden! Kunnen CD&V, open VLD en MR niet meer samenwerken met staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken dat ze dan de regering ontbinden en verkiezingen uitschrijven! De mensen zijn al dat hypocriet gedoe om de macht grondig beu meneer Wouter Beke en co!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 december 2017 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Juist de "frans" sprekende tjeven!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat de Congolezen allemaal katholiek zijn en Frans spreken?
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij mij geraakt er toch één bladzijde vol onder de poll van vermiljoen.
Gewéldig grappig resultaat anders. ViveLaBelgique, die geen poll post zonder dat de Lorre de lijst duwt, keurt alle opties goed....behalve de laatste. Als enige man op de lijst haalt Lorre de meeste stemmen, namelijk drie. Een van drie is (niet lachen!) lamenielachen. ![]() Wat het weergaloze eindejaarslijstje betreft. Er zijn in dat hele lijstje maar drie vrouwen die, dankzij ViveLaBelgique, goed scoren. Ze halen elk twee stemmen. Dademelee stemde voor Nadia Sminate. (N-VA) fransV voor Annick Deridder. (N-VA) Vermiljoen voor Darya Safai. VLB stemde dus voor iedereen behalve voor de man die nooit ontbreekt in zijn polls: Prins Lorre. Citaat:
Citaat:
Waar dit forum al niet goed voor is. Vermiljoen die reclame maakt voor de N-VA. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 december 2017 om 21:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie Darya Safai niet kent.
Dit is ze: ![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of bepaalde figuren het nu graag gaan hebben of niet maar T. Francken blijft.
En ik hoop dat ze al diegenen die het hem zo lastig gemaakt hebben een koekje van eigen deeg kunnen geven. ![]() p.s. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2017 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francken is er de man niet naar om zich tot ontslag te laten dwingen.
De verkiezingen zullen uitwijzen of zijn belagers een koekje van eigen deeg krijgen. Water Beek heeft volgens mij alleszins geen goede beurt gemaakt. Dat heeft normaal gezien weerslag op zijn partij. Het worden boeiende tijden.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had daar weggebleven of waren die ook al op bepaalde grondstoffen uit? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |