Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2004, 20:40   #21
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

En toen werd mevr. PC plots uitermate stil...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 22:16   #22
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Of Hoe Raf alle Discussies doodsloeg met zijn ultra-persoonlijke opmerkingen - man, ik hoéf ze niet eens meer te lezen ik weet zo al wat je mekkert!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 22:57   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Of Hoe Raf alle Discussies doodsloeg met zijn ultra-persoonlijke opmerkingen - man, ik hoéf ze niet eens meer te lezen ik weet zo al wat je mekkert!

Ojee... Mevr. PC zal eens een uitspraak komen doen over "ultra-persoonlijke opmerkingen", nadat ze net een "ultra-persoonlijke topic" opende...

Wel, mevr. PC? Voel je je in je hemd gezet? Terecht! Toch wel straf dat je d�*�*r weer netjes overheen leest, nietwaar?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 18 november 2004, 23:20   #24
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

...Make up sex?

Laatst gewijzigd door Musketo : 18 november 2004 om 23:26.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 23:30   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
...Make up sex?

Citaat:
Oud 18 november 2004, 23:33   #26
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, ze verdient geen seks. Ze is gemeen, en gemenerds krijgen helemaal geen seks. Zo is dat.
Oud 18 november 2004, 23:37   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ze verdient geen seks. Ze is gemeen, en gemenerds krijgen helemaal geen seks. Zo is dat.
Zelfs als ze het verdiende, zou ik ze nog niet met een tang willen aanraken...

[size=1](jij krijgt die gang-bang maar niet uit je gedachten hé? )[/size]

Citaat:
Oud 18 november 2004, 23:37   #28
ingenious

Standaard

Citaat:
voila. gemene mensen zuigen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 23:40   #29
PollyCorrect

Standaard

Citaat:

you know who you are... kijk ook gerust op deze site:
www.elqalem.nl

...of: hoe men er op Politics.be in slaagt de auteurs van dit prachtige pamflet bijna gelijk te geven.
Oud 18 november 2004, 23:45   #30
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
...of: hoe men er op Politics.be in slaagt de auteurs van dit prachtige pamflet bijna gelijk te geven.
Oh ja, waar dan?
Oud 18 november 2004, 23:58   #31
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om het op politics.be niveau te zeggen:

U suck.

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2004, 00:12   #32
HartVanNederland
Vreemdeling

Standaard

Ik heb bovenstaande poster ook al ergens voorbij zien flitsen. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar het schijnt serieus te zijn. Werkelijk niet te geloven hoe Islamieten denken ook maar enigszins hun gastlanden te wijzen op wat wel of wat niet kan in een westerse samenleving.

"wij moslimjongeren willen zonder schaamte met onze conservatieve ouders door de stad kunnen wandelen".

Dat kan, neem ze mee naar waar ze horen, daar waar ze niet geconfronteerd hoeven te worden met onze hoeren, homo's en ongewassen punkers, terug naar huis dus.
Oud 19 november 2004, 00:40   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
De bijbel heeft ook niet veel goeds te zeggen m.b.v dit onderwerp.
Inderdaad, wie beweerde het tegendeel ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2004, 08:05   #34
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Hoe komt het toch, mevr. PC, dat je om DEZE post van mij zo netjes heendanst? Is dat omdat hij aantoont dat je het 100% bij het verkeerde eind hebt? Het is geen schande om het fout te hebben hoor; het is alleen een schande om in je fout te blijven volharden...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Waar blijven de fiere politics-huishomo's, of durven die niet meer zo openlijk te outen nu?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik de mr. R uit de titel van deze thread ben en dat je ook met je "fiere politics-huishomo's" naar mij verwijst...

Toen ik op 10-11-2004 om 14:11 over exact hetzelfde onderwerp deze thread opende, was dit jou eerste reactie in die thread:

Om 15.33 uur
Citaat:
Moet dit écht onder het hoofdstuk over de moord op een Nederlands KUNSTENAAR?!

Even later de tweede:

Om 15.46 uur
Citaat:
WAAROM staat dit onder het topic over Th VG?!

Een INHOUDELIJKE reactie heb je op geen enkel moment gegeven. En dan heb jij nu de gore moed om hier op de meest hooghartige manier wat van je theater te komen maken tegen de "fiere politics-huishomo's"? En jij verwacht nog ernstig genomen te worden ook?

Misschien kan je beter emigreren naar hier; dat lijkt me meer iets van jouw kaliber...

Citaat:
Oud 20 november 2004, 19:23   #35
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Wel, mevr. PC? Waar blijf je met je snedige replieken?

Citaat:
Oud 20 november 2004, 20:13   #36
Kielse bulldog
Banneling

Kielse bulldog's schermafbeelding

Standaard

Raf u suck. Letterlijk en figuurlijk!

Kielse bulldog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2004, 21:00   #37
Musketo
Banneling

Standaard

...genade...
Oud 20 november 2004, 21:01   #38
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...genade...
Nogal een spitsvondig gevoel voor humor dat die kerel heeft hé?

Citaat:
Oud 20 november 2004, 22:21   #39
PollyCorrect

Standaard

Naam opsteller Anti-homomanifest bekend

Het is bekend wie de eigenaar is van Elqalem.nl, de website die gisteren een Anti-Homo Manifesto publiceerde. De registrant is Hakim Chouaati, officieel wonende op een adres in de Marokkaanse plaats Alhoceima.

Hakin woont inmiddels in Nederland en koos een adres in Amsterdam Zuidoost als domicilie.

De bewuste website wordt technisch verzorgd door Flaxe Webhosting vanuit Bocholt in België.

Zie ook in onze nieuwsindex het bericht Anti homo-manifest Elqalem

http://www.gaykrant.nl/index.php?id=...icht=746%5C%22

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 20 november 2004 om 22:22.
Oud 20 november 2004, 22:29   #40
PollyCorrect

Standaard

Hier dus eindelijk de volledige tekst.

Opgesteld door moslimfundi's, en niet door Polly Correct, wat Mr Raf ook moge denken . In België is het nog niet zo ver, in Bachtendekuppe bij moeder thuis zeker niet, maar in Nederland is hier veel gedoe om ontstaan. Terecht, dacht Polly.

Anti homo-manifest Elqalem

De islamitische beweging Elqalem heeft een anti-homomanifest gepubliceerd, waarin stelling wordt genomen tegen de homoseksuele leefstijl in Nederland. De volledige tekst van het manifest luidt:

Geen Nicht In Het Licht

Homo’s. Of heaumeau’s, om het netjes te zeggen. Hoe dan ook, flikkers, gays, relnichten, reetkevers, kontridders, darmkanaalbewandelaars, sterrenkijkers etc. Ik heb de laatste jaren meerdere benamingen gehoord die respectloos werden geuit aan het adres van mensen die lust- en/of liefdegevoelens hadden/hebben voor mensen van hetzelfde geslacht. Niet mijn ding. Verder wel cool, leef en laat leven. M’n manager op kantoor is homosexueel. Zijn levenspartner, die afdelingshoofd is op een andere etage is dus ook homo. Mijn buurman is homo, een goede vriendin is lesbiénne. Allemaal mensen die er een levensstijl op nahouden die ik voor mezelf afkeur maar geen problemen mee heb wanneer een ander die levensstijl erop nahoudt. We hebben meerdere dingen gemeen, zoals muzieksmaken, eetbare lekkernijen, in sommige gevallen kledingsmaak maar bovenal het menszijn. Een ander aspect is mij sinds kort duidelijk geworden: ze hekelen de homosexuelen die op straat te koop lopen met wat hun sexuele geaardheid is. Als het aan mijn manager lag zou hij deze “nichten” het liefst luid juichend van een hoog dak naar beneden willen gooien, omdat deze mensen zijn zgn. “soortgenoten” belachelijk maken. De Gay Parade? Doet hij niet aan mee. Waarom ook? Waarom iets vieren dat onderdeel is van zijn persoon? Van zijn recht om te leven zoals hij dat wil? Ik deel deze mening volledig.

Amsterdam staat bekend als de Gay Capitol van Europa (misschien wel de hele wereld). Ik ben ooit een keer uitgeweest in de IT en kreeg toen pas voor ogen geschoteld hoe shockerend homosexuele taferelen kunnen zijn. Ik snapte toen ook pas waarom mijn vrienden destijds zo graag juist in die ballentent wilden uitgaan. “Omdat de mooiste vrouwen daar kwamen”, zeiden ze altijd. Wat ze vergaten is dat de meeste van die vrouwen óf geen behoefte hadden aan versierd worden tijdens het uitgaan en om die reden juist een homotent uitkozen, óf ze waren zelf homosexueel. Lachend denk ik terug aan die avonden dat mijn vrienden (en ikzelf) de deksel op de neus kregen als bleek dat een door 1 van ons versierde dame wel in was voor een one night stand maar wel de voorwaarde stelde dat haar vriendin mocht meedelen in de vreugde. Nee, dank je. Vele mannen die hierop maar al te graag zouden ingaan maar het was en is niet mijn ding.

Naarmate de jaren vorderden, distantieerde ik me van het uitgaansleven omdat de religie waar ik voor heb gekozen uitlegt dat je in dergelijke situaties wordt blootgesteld aan taferelen die je als vrome moslim voor een dilemma kunnen stellen. Beproevingen, zo gezegd. Alleen zijn dit wel beproevingen die je uit de weg kunt gaan. Waarom zou ik het mezelf dan nog moeilijk maken? Het is niet zo dat ik iets mis. Misschien een steek- of schietpartij maar dat is in eerste instantie al niet eens mijn idee van vermaak. Nee, ik beleef hedendaags veel meer plezier aan de rust die na een week hard werken verdiend in de woonkamer wordt gevierd. Mijn goed recht en ik val er niemand mee lastig.

Maar ik walg nog steeds van het idee dat iemand zo openlijk zijn “afwijkende” sexuele geaardheid illustreert. Niet door te stellen dat hij/zij homosexueel is, want nogmaals: ik heb er geen problemen mee. Een ieder moet voor zich/haarzelf lekker weten wat hij/zij doet. Maar wat het ook is: doe het lekker thuis en niet op straat. Ik ben een belastingbetalende gebruiker van die straat waarbij ik meen er veilig overheen te moeten kunnen lopen zonder blootgesteld te worden aan skeelerende relnichten in rode strings. Het doet mijn maag omkeren. Zoals ik respecteer dat iemand homosexueel is wens ik ook gerespecteerd te worden met het feit dat ik geen boodschap heb aan wie nou wel of niet het Sterrenkijken verheerlijkt. Ik klamp me ook niet aan iedereen op straat om de Koran of de Bijbel te verkondigen. Mijn levensstijl is van mij en mij alleen en hou ik lekker thuis. Buiten doe ik normaal tegen iedereen en stel anderen niet bloot aan waar ik in geloof of waar ik voor sta, TENZIJ er naar gevraagd wordt.

Nou zult u wel denken: homofobie! Niets van dat. Omdat ik die nichterige taferelen niet op straat wil zien maakt mij niet per definitie homosexueel. Ik keur het af omdat ik het gewoonweg ranzig vind om te moeten aanschouwen. Draai mijn hoofd gewoon om? U draait toch ook niet gewoon uw hoofd om als ik spontaan op de tramhalte voor u ga staan om u vervolgens te voorzien met citaten uit de Koran of de Bijbel, terwijl u daar niet eens om heeft gevraagd? U jaagt mij weg als u er niet van gediend bent. En u staat dan volledig in uw recht daarmee. Zoals ik al meerdere malen een flikker een gigantische stoot op z’n gezicht heb geplaatst als hij ook maar zijn intenties kenbaar maakte. Geweld afkeurenswaardig? Ben ik met u eens. Het hypocriete ervan is, als ik een vrouw lastig zou vallen met bepaalde avances en zij mij een klap verkocht, zij ineens vanuit maatschappelijk oogpunt volledig in haar recht staat. Ook vanuit mijn beleving staat zij dan volledig in haar recht. Flikkers die er te koop mee lopen en mij met hun gedoe lastigvallen zijn dus dan ook niet veilig bij mij, en in andere heterogevallen, waarschijnlijk ook niet bij u.

Dus bij deze een oproep aan alle liefhebbers van navelbijten, alle bezoekers van de Cockring, alle darkroom-geilerds en alle in strings skeelerende butty-boys: hou je shit thuis. Het zorgt misschien even voor een blik van verontwaardiging in de positieve zin maar het loopt nu echt de spuigaten uit (!). Hou de Gay Parade lekker in je achtertuin want het vervuilt mijn Amsterdam en zorgt voor dat homo-imago dat deze stad heeft. Ik ga me bijna schamen wanneer ik moet zeggen dat ik uit Amsterdam kom, wanneer er naar gevraagd wordt. Ik zie die ogen dan al fonkelend en onderzoekend kijken en van top tot teen gaan en moet bijna gaan verklaren dat ik toch echt geen homosexueel ben. Maar laat je niet verwarren, it’s ok to be gay. Doe het alleen lekker in je woonkamer. Ik heb mensen die onderdeel uitmaken van een bepaalde groep” ook niet jaarlijks zien paraderen om hun algemene acceptatie te vieren, dus wat maakt “jullie” nou eigenlijk zo speciaal? Dat je meer vrouwelijke vrienden hebt dan een heteroman? Ha! Je moest eens weten, sukkels.

Was ik een politicus geweest had ik gekozen voor een algehele deportatie van relnichten richting Maagdeneiland. En laat die behaarde handen, rode strings vasthoudend, en behaarde benen gestoken in latex-laarzen maar wapperend en stampvoetend op het Malieveld verschijnen. Ik lust ze rauw, die faggets.

Klote hè, die vergelijkingen.

M.R. Jabri
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be