![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken pertang ook nog een heel flauw. Wat doe je tegen ne plekkop? Wenkbrauwen laten groeien en achteruit kammen. hahahaha bijna zo flauw als al die pogingen om grappig te zijn van onzen "forumkomiek" ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Die heeft ze een zachte dood laten sterven achter het atheneum dacht ik.
![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bang saapje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is geïntegreerd m.a.w.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schizofrenie is toch echt iets speciaals... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of werk voor slappo18 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Steeds voor jezelf opkomen en vooral je eigen mening durven zeggen is een kunst op zich. Ook al sta je op een podium en staan er rond je 100 mensen. Alles opkroppen geeft stress en hartklachten, nooit gezond.
Maar het op een beleefde manier blijven zeggen en je hoofd koel houden is ook een kunst. Ook al sta je tegen een verbaal agressief persoon. Reageren op een beleefde manier die niemand verwacht laat iemand van zijn voetstuk wankelen. En soms is het beter om te zwijgen en zo de gesprekspartner tot een monoloog te dwingen. Ik kan tientallen voorbeelden aanhalen. Van gewone mensen, agenten, advocaten tot Rechters. Maar dat zijn mijn ervaringen en verhalen. Op een forum zou dit al snel tot opgeblazen caféverhalen lijken. Ik was vroeger ook heel introvert. Tijdens mijn studies kwam ik al wat losser. De eerste jaren van mijn professionele loopbaan werd ik al wat extravert. Velen noemden mij -en nu nog- de wolf in schaapskleren. De laatste jaren heb ik nooit nog mijn stem moeten verheffen en kenden mijn collega's mij vooral als de stille persoon die eerst twee keer nadenkt en dan een gepast maar geslaagd antwoord gaf. Ik heb vele hogere kaderleden, politici, managers en CEO's met hun mond vol tanden laten staan. Maar steeds met respect voor de persoon voor mij en steeds met alle mogelijke beleefdheid. Maar ik heb zelf ook vele mensen hun C4 moeten geven. En nooit is er een verbaal hoog woord gevallen. Ik durf met trots zeggen dat ik een echte people manager was en nog ben. (voila einde van mezelf te "bestoeven" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt tijd genoeg om die brieven zelf te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- vlaamse idealen verdedigen - genocide ontkennen - vertellen dat die nazi's eigenlijk wel oké waren Bem, hou je vooral niet in en geef flink tegengas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() je vermeldt strafbare feiten, wat let je om klacht neer te leggen als je zulke zaken tegenkomt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsjah, je moet niet over u laten lopen, maar verder, het is maar een mening. En of dat nu de jouwe is, of die van een andere, steeds in het achterhoofd houden dat een mening daarom nog geen waarheid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je hebt zo werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op slag moet ik nu denken aan....
![]() ![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Half-tijds gaan beginnen zou ook een oplossing kunnen zijn, maar dan ben je zelf gekloot en graaf je meestal je eigen graf. Eens je in het straatje terecht komt van iemand die zonder werk zit om psychologische redenen, mag je het in 9/10 gevallen nadien wel vergeten in ons landje. Zelfs de VDAB geeft dit toe.
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Lach je nu weer voor de zoveelste keer uw eigen uit?
![]()
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik antwoordde heel rustig: kalf-zijn duurt maar 1 jaar ongeveer. Maar stoem (dom); dat blijf je voor de rest van je leven. Toevallig geen antwoord meer gekregen van diegene.....die stond echt met zijn mond vol tanden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |