![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geef jij gelijk géén antwoord op mijn vragen...dus eh... ![]() ![]() Hoe hebt u de halve finale tegen Frankrijk ervaren..... Hebt u enige variatie,passing hoge druk en positiewissels mogen aanschouwen toen ze 1-0 achter stonden.... hebt u ook maar één moment in heel die tweede helft het gevoel gehad dat de gelijkmaker er écht in zat .... Zag u nog écht enige dreiging uit gaan.... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 13 juli 2018 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach,gouden generatie....
Er hebben er wat met véél minder het hoogste ook bereikt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop op veel spectakel. Franse spelers die zich arrogant opstellen en rode kaarten enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven blijft voetbal mondiaal aan populariteit winnen. Het wordt inderdaad moeilijk. Deze ploeg stond echt op de rand van de eterniteit.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 juli 2018 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België - Kroatië zou een garantie geweest zijn op een weergaloos spektakel. Twee ploegen die nog nooit een finale hebben kunnen bereiken. Twee ploegen met écht goeie voetballers in de ploeg.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 juli 2018 om 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Had ik ook liever gehad. Kroatië was echter mijn favoriet naast België sinds het begin en ik ga voor hen supporteren in de finale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Maradona die maakte z'n dribbels ook af met ofwel een splijtende pas, ofwel een magistrale goal. Als Hazard dribbelt verliest hij een beetje teveel energie in z'n dribbel. Het overzicht gaat verloren ten koste van de dribbel. Dat maakt hem net geen wereldvoetballer van het niveau van een Maradona. Mocht dat wel het geval zijn geweest dan had hij op z'n eentje België naar de finale gebracht en het WK gewonnen ook.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 juli 2018 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed vallen rond en in het strafschopgebied daar was die wel goed in. Ooit lag hij nog te spartelen in het strafschopgebied en de andere spelers waren al voort aan het voetballen aan de andere kant van de plein. Dat was best gieren. ![]() Valt het op dat ik van dat clowneske figuur niet veel moet hebben? Er zijn veel betere spelers die zoveel komedie niet hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe goed zou Maradona presteren in het huidige moderne voetbal? Het zou voor hem vandaag de dag ook heel moeilijk zijn om met evenveel succes te spelen zoals 30-35 jaar geleden.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals Vlaanderen in de toekomst ook de finale gaat spelen ![]() ,iets wat België ook nooit kon. Wat Wallo-Brux of de Oostkantons gaan doen ,daar durf ik mij niet over uitspreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Neen. Flaminganten zijn Zuid-Nederlanders, dat wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp. Laatst gewijzigd door Rahowa : 13 juli 2018 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Die Kroaten spelen alvast met 11 echte Kroaten,de Franse ploeg kan een WK op zijn eigen beginnen.
![]() |
#36 |
|
![]() Tegen Catalonië allicht? Of toch Kosovo?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk 0-0 na verlengingen, en Kroatië wint met penalties.
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Het is nu ook niet dat we door Frankrijk van de mat gespeeld zijn hé. De Fransen waren tactisch sterker en profiteerden van een onoplettendheid op een stilstaande fase. Iedereen heeft het altijd over Mexico 1986 of - in mindere mate - over Euro 80. Maar toen speelden we zeer negatief voetbal (in 1980) - eufemistisch gezegd: resultaatvoetbal - of waren er écht slechte wedstrijden bij, zoals in 1986 (cf. de openingsmatch en - zeker - de tweede wedstrijd tegen Irak, die we nipt wonnen). In 1990 speelden we véél beter dan in 1986 en gaan we eruit in de laatste seconde van de laatste verlenging na een vrije trap die nog niet eens een vrije trap was. Winnen we daar die match tegen Engeland, dan stonden we minstens opnieuw in de halve finale (ik denk niet dat Kameroen ons had uitgeschakeld). Als je op 4 jaar tijd twee kwartfinales speelt en een halve finale op een groot tornooi, kan je niet zeggen dat het allemaal op niets trok. Ik herinner me nog de tijd dat we gingen verliezen in godbetert Armenië... Er zijn altijd "als"-en. Win je die match tegen Engeland niet, ga je wellicht voorbij Colombia, Zweden en Kroatië, maar verlies je misschien ook de finale. Maar nu heb je allereerst toch de meest sportieve weg gekozen en - ten tweede - is er niet één match geweest die echt slecht was. Integendeel. Ik vond België de best voetballende ploeg van het toernooi, met een zeer positieve ingesteldheid. Ik weet ook dat het resultaat het belangrijkste is, maar er zijn nog grote teams die het WK niet wonnen: Hongarije in 1954, Nederland in 1974, Brazilië in 1982... In Engeland prijzen ze hun ploeg op dit moment unisono de hemel in. Waren die dan zo geweldig goed? Engeland-Colombia was een vreselijke wedstrijd. Zo ook Engeland-Zweden. Frankrijk vond ik de eerste drie wedstrijden middelmatig (zeker tegen Denemarken, dat was een non-match) en daarna pas echt goed, zij het dan cynisch en berekend, maar dat is ook een kunst.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |