![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ACW en de CD&V kunnen dus vergeleken worden met een siamese tweeling met slechts twee benen.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is je standpunt over het recruteringsprobleem bij de politie. Ik vind dat echt een probleem. Delinquenten bij de politie? Hallo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf (volgens jouw hoogverheven oordeel is het "gezever") over wat ik wil. En waar ik dat schrijf daar heb jij geen bal uitstaans mee. De enige wiens oordeel daarover ik aanvaard is die van de moderator. Overigens de draad gaat niet alleen over het probleem bij de politie maar evenzeer over de arrogantie van een zekere heer Kris Peeters. En dat heerschap is in de huidige regering in de eerste plaats de uitvoerder van de richtlijnen die uitgaan van ACW/beweging.net.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt trouwens ook door jouw soortgenossen afgeweken van het onderwerp. Met puur getrol zelfs, dat in de verste verte niet op een discussie lijkt, maar DAAR hebben we jou nog nooit commentaar op zien geven.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zult nu VB stemmen uit pure frustratie?
![]() |
![]() |