![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
minder files, minder criminaliteit, minder geldstroom naar wallonië, minder werkloosheid, minder tekort op de sociale zekerheid...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge er iets op zegt zijde ze zeker kwijt: zo gaat dat met de jeugd en zo hoort het ook. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Anarchie is "cool". Vraag maar aan de jeugd. |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Dan hebben andere mensen plaats om dezelfde krapulstreken uit te halen.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Men verwijt het VB nogal eens een partij te zijn die teert op angsten en deze angsten dan ook recupereert in haar partijprogramma.
Als ik zo'n threads lees, voel ik nét hetzelfde maar dan andersom natuurlijk. Volgens mij teert het VB helemaal niet op angstgevoelens maar hebben haar tegenstanders angst om de de politieke en maatschappelijke realiteit onder ogen te zien. Het is een soort schrik jegens de partij die de maatschappelijke en politieke problemen onomwonden, zonder schroom en (misschien té) direct bij naam noemt. Dit met als gevolg dat de tegenstanders hun idealen en overtuigingen stilletjes zien afbrokkelen. Of niet? ![]() Ik ben van mening dat we de VB-aversie van sommige personen, groeperingen, enz... weldegelijk in deze richting moeten zoeken. |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Alhoewel, velen zullen eieren voor hun geld kiezen, en blijven wonen in dat deel van België dat nog een beetje min of meer fatsoenlijk bestuurd wordt.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |