![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In principe moet dat inderdaad allemaal terug, net zoals oa Griekse en Egyptische kunst terug naar de landen van oorsprong zou moeten (Elgin marbles...). Probleem is dat je in sommige landen niet kan garanderen dat ze bij één of andere revolutie allemaal gestolen of vernield worden.
Ik dacht dat er trouwens nog een heleboel schilderijen die eigenlijk aan België toebehoren in het buitenland zitten (Frankrijk). Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 september 2018 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roofkunst versjacheren doe je best in België
Grootste kunstroof door de Nazi's in de tweede wereldoorlog. Register met 20.000 door nazi's gestolen kunstwerken online Database site Serieus werkje mochten alle landen hun verloren of gestolen kunst terug opeisen. Neem daar nog bij, de kunstwerken die vernield zijn door bepaalde groepen die er niet met kunnen leven met de taferelen die er op afgebeeld staan wegens andere godsdienst. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2018 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
de nieuwe kobaltmining : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09...epzeemijnbouw/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag het allemaal terug. Ik wil zelfs pardon zeggen omdat we het meegenomen hebben.
Maar ze moeten dan ook al dat overbodige volk terugnemen dat zich hier indringt. Ik zal die ook "kunstwerken" noemen, dan gaat dat vlotter... Al vind ik toch dat die gekleurde mevrouw gisteren in "De Afspraak" - ik ben haar naam vergeten - redelijker leek dan die Ludo De Witte.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illegale kunst dient ogenblikkelijk gearresteerd en in afwachting van deportatie in gesloten opvangcentra onder detentie geplaatst te worden.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() terugsturen?
kunnen we het niet stukje per stukje meegeven met vertrekkers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|