![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse speedbootkampioen blijkt cocaïnesmokkelaar
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen dat de rijken dealen in marihuanaaandelen worden de kleine gebruikers opgesloten. Is dat dan om de prijs hoog te houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We verhandelen cannabis op de aandelenmarkt, maar als je cannabis gebruikt ga je naar de gevangenis. Hoe zit dat eigenlijk met de wet op "aanzetten tot?" Want me dunkt dat de aandelenhandelaar van cannabis precies dat doet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 oktober 2018 om 11:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voorin de planken was wel een opbergvakje voor ... ![]() De man in kwestie is reeds overleden daar hij de slag aan zichzelf geslagen heeft door ophanging. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 oktober 2018 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgen betrapt op smokkelen van meer dan 200 kilogram drugs in Malaga
Citaat:
Als je ziet hoe de Engelsen komende van Calais doorgevlogen komen met enorm grote en dure wagen dan denk je, ah een levering waarschijnlijk. Laat die eens stoppen en onderzoek de wagens eens, lotsafun. Had de politie geen snelle wagens aangekocht?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |