![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar om nu blijven stil staan in de tijd als een troef voor te stellen ?! dat gaat mijn pet dan weer te boven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat zijn/waren goei ![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 29 oktober 2018 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In je telefoon praten is oké, er op zitten te tokkelen niet? Overigens; als ik (als dat al eens gebeurt) in de Delhaize winkel kijk ik ook regelmatig op mijn gsm. Mijn boodschappenlijstje staat daar immers op. En dan sta ik ooit ook te wachten achter mensen die hun papieren boodschappenlijstje staan af te lezen. Of met Marie van verderop in't straat een boom aan't opzetten zijn over Jef, de zoon van Gust die daar net voorbij 't school woont en die blijkbaar van zijn vrouw vanaf is en hoe erg dat dat voor de kinderen is. Of die, net als ze aan de kassa hun kar half leeggeladen hebben, terug de winkel inlopen omdat ze iets vergeten zijn. Of die niet in de winkel aan een winkelbediende uitleg vragen over een product, maar dat aan de kassa doen. Of die, hoewel ze net 5 minuten hebben staan aanschuiven, pas wanneer ze hun kar terug ingeladen hebben op zoek moeten naar hun bankkaart. Kortom; als je naar de Delhaize gaat kan je je over honderd-en-één dingen druk maken. Gelukkig heb ik ondertussen geleerd dat dat allemaal geen zin heeft en ik doe het dan ook niet. Ergernissen zijn er overal. Je er door laten vangen doen ze niet verdwijnen.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik Delhaize ook om boodschappen op het net te doen.
Online winkelen!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leven was beter toen, dat is meer dan duidelijk. Ik ben geen senioor maar ik heb met het midden van de jaren 70, al de jaren 80 en 90 gegroeid. Wat een verschil met die tijd van nu. De huidige maatschappij en vooral de jonge generatie van nu is om te huilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb je objectieve gegevens om dat te staven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u eigenlijk iets te vertellen? Of enkele stommiteiten in te tikken om te laten zien hoe grappig u bent?
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe oud bent u? 12?
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tweede zal misschien ergens tussen de 40 en de 50 geweest zijn. Senioren? Ik ben wel degelijk een senior en ik heb enkel een GSM, niks smart, niks i, ook geen tablet.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 29 oktober 2018 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel gaat er weer naar ontwikkelingshulp? Ook van mijn pensioen? En waarom moeten we ze dan hier ook nog kost en inwoon geven als we al zoveel naar hun thuislanden sturen?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
There is a time and a place for everything! En aan een kassa staan is geen tijd of plaats om met de Phone te spelen!
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Binnen afzienbare tijd zal je in supermarkten nog enkel inkopen kunnen doen met een smartphone op zak. Vanwaar die drang om je te verzetten tegen vooruitgang ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik op mijn papieren boodschappenlijstje kijk wat ik nog moet hebben, duurt dat maximum enkele seconden en het ding verdwijnt onmiddellijk weer in mijn jaszak. Waarom hebben klanten die zogenaamd hun boodschappenlijst in de Phone hebben staan daar zoveel meer tijd voor nodig. Ik ben senior, als ik aan de snelkassa kom, gaat het zo : Hebt u alle artikelen kunnen scannen? Ik tik op ja. Ik scan mijn klantenkaart die ik klaar heb zitten. Het systeem haalt mijn artikelen op en ik tik op betalen. Ik tik op kredietkaart (om te vermijden dat er extra tijd verloren gaat met bankkaart want dan vraagt het systeem of men het juiste bedrag wil). Ik voer mijn kredietkaart in, tik mijn pin-code in, druk op OK, als de code aanvaard is, haal ik mijn kaart eruit, ik neem mijn kasticket, loopt naar het poortje, scan de code en ben weg. Dat alles duurt nauwelijks langer dan een halve minuut.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders die erop rekenen dat hun kinderen hen dure cadeau's gaan geven zijn DIKKE EGOÏSTEN ! Wat een mentaliteit!
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als men op die manier winkelt, is het ook niet de bedoeling dat men intussen anderen ophoudt. Heeft er hier iemand een idee waarom de corrector hier Phone altijd met een hoofdletter schrijft? ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |