![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de helft van t personeel hier werkt onder 'bring your own device'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je daar dikwijls aan?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Die zit op facebook.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 november 2018 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen ik jaaaaren terug de laptop van onze algemene beheerder moest vervangen was het enige waar hij over bezig was zijn iTunes-bibliotheek.
Daar speciaal een SSD van 512GB voor moeten bestellen toen SSD's helemaal nog niet courant waren.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er zijn best mensen die gevaarlijke software en andere leukerds op een pc, laptop, iPad of wat anders zetten. Waren er een tijd geleden eens geen mensen die een dienst opgestart waren om de PC's op bedrijven op hun goede werking na te komen kijken? Die tegen een vriendelijk bedrag de PC's nakeken op de goede werking (OS en opgrades) en daarbij de rommel, FB, Twitter, chatsoftware en andere zever zoals keyloggers, malware, ransomware, chocolateware, industriële spionage (andere leukerds) ... naar de eeuwige jachtvelden wisten te sturen? ![]() Zie ik dat weer veel te dramatisch, dat zou best kunnen. ![]() p.s. Vergeet u ook niet uw toestel 'eigen werkcomputer & gsm (andere)' even snel op te laden op de kosten van het bedrijf waar u werkt. (ik kende vroeger iemand die dat altijd wist te doen, heeft er wel eens series voor naar zijn botten gekregen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 november 2018 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vb ge laat enkel toe om connectie naar VDI of RDP te maken. Citaat:
Soms ik wat info verzamelen over een medewerker voldoende om van ene n van de helpdesk een paswoord te krijgen. Genoeg meegemaakt dat ik op een dienst kom (medicatiekot op verpleegeenheid bvb) en het login en paswoord op een post-it staan. Of dat ik ergens op een pc zit te tokkelen waar niemand me kent, en geen kat opkijkt of mijn badge komt vragen. Hoewel, hier dan toch, tijden zijn veranderd.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 november 2018 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die heeft jou goed ingeschat en gedacht ' die ga ik geen klassiek loon aanbieden want dan scheur ik mijn broek '
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intern is een SSD wel leuk en zeker géén overdreven optie meer. Op huidig ogenblik zijn de M.2 SSD's nog leuker.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd dat we nog gewoon de gazet of een tijdschrift lazen op het bureau. Tot kwart na 8 dan moesten we beginnen met werken.
Behalve de baas, die mocht rustig verder lezen. Ah ja, die moest toch zien hoe het met de koersen gesteld was! Beurskoersen of velokoersen, dat weet ik niet precies ![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die werkcomputer neemt hij gewoon de 'Beursduivel' ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Vliegen doodmeppen.
Dat heeft me al twee nieuwe klavieren gekost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Op de computer zitten is zo ongeveer het enige werk dat ik nog doe, het is dus wel een werkcomputer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |