![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zei De Gaulle ook in Algiers de 4 de juni 1958. In 1962 was het een ander verhaal.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom hé, laat ons ernstig blijven. Begin eens met naar de kiesuitslagen te kijken. En me dan te vertellen hoe erg de meeste Vlamingen wakker liggen van immigratie. Of minstens toch zich zodanig in de luren laten leggen door de oude machtspartijen en de groensels, om toch iets anders te stemmen. Het zal nog lang duren, dat timmeren aan de weg. Iets minder lang, als je het intelligent aanpakt. En dat doet het Belang niet. Integendeel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest moogt ge eens vertellen wie De Wever al opgeofferd heeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verder nog Vuye en Wouters omdat ze de communautaire koers van N-VA wilden bewaken. vermoedelijk ook Elke Sleurs om baan te maken voor parvenu Bracke. nog vragen? Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2018 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nva zegt dat al jaren. De Wever heeft het al zo vaak gezegd. Met onmiddellijk daar bij dat er wezenlijke verschillen zijn in de programma's die samenwerking quasi onmogelijk maken. Theo herhaalde het partijstandpunt. Theo is een nog veel betere partijslaaf dan ikzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vele rechtsen snappen niet dat SP.A en Groen 2 verschillende partijen zijn Deze groep linksen en rechtsen stemt trouwens meestal op de partij van de stilstand: CD&v
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig blijven he schoof... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoof kan precies niet verder terugdenken dan gisteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zit !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() dat zijn alleen maar die die me zo binnen de minuut te binnen schoten. mocht ik wat opzoeken of ook betwistbare beslissingen meenemen (zoals Kim Geybels) het zou wellicht een heel lange lijst worden.
|
![]() |
![]() |