![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want uiteindelijk moet je wel in acht nemen wie steeds kiest voor die brutale aanvallen. Het is niet meer dan normaal dat mensen zich dan gaan verdedigen. Of hoe moet men dan reageren op iemand die dreigt de tanden van Vranckx uit te slaan opdat die (journalist ) zijn werk doet ? Zijn dat mensen die open staan voor een dialoog ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2019 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men begint te begrijpen waarom links in België zo'n goede vriendjes is met de moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 de zin "De beledigingen variëren van: ‘Is je arafatsjaaltje al gestreken?‘ tot ‘Sukkel, maak eens een reportage in je eigen land’. " komt niet van mij, maar uit het artikel zelf hoor, waarnaar ik de link plaatste ook. dus dim maar al wat met uw insinuaties en polarisatie. en uitgelachen ? ja, ik heb daar momenteel plezier in, mag het? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 januari 2019 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat moet dat dan inhouden? Enlighten me
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, absoluut niet. Dat is net mijn punt.
Het kan echter wel op die manier worden gebruikt. Als iemand zegt 'amai, dat is echt kei gay', dan wordt dat gebruikt als scheldwoord (minstens als iets negatiefs). Als het gaat over 'Dries en zijn gay clubje' wordt er ook een negatieve betekenis gekoppeld aan gay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() het probleem met Rudi is dat hij een belabberd journalist is.
voor een journalist die zijn job wil doen is neutraliteit het hoogste goed, zo'n journalist wordt niet betrapt met kledij die een politiek statement is, want dat zou tegen de kern van zijn stiel in gaan. maar Rudi is geen trotse stielman, Rudi is een politiek activist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
END OF STORY. (Rudy naar topic Niet-Vroegtijdig-Overleden-Kiekens a.u.b.) [Universalia: gij zijt goed in die dinges: maak zulk een topikske effe aan, met wat extra uitleg voor de omschrijving van geposte woordjes. Dank. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Je lachte Vranckx uit alsof hij een soort van overgevoelig doetje zou zijn dat niet tegen beledigingen kan en 'vergat' daarbij dat het om veel meer ging dan beledigingen, namelijk persoonlijke bedreigingen. Ik denk dat zowat iedereen dat gedrag van je hier wel door heeft hoor. Wat je Vranckx verwijt doe je hier zelf.
Laatst gewijzigd door Bach : 8 januari 2019 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rudi heeft aandacht nodig, en tweet daarom en maakt er een mediarelletje van. Strafbare zaken, daar ga je voor naar de politie. maar ik zal je nog eens iets verklappen, daar is zelfs niks strafbaars geschreven, de politie zou Rudi uitlachen als hij met die zever bij hen kwam. Rudi is een overgevoelig doetje dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
qed Rudi blaast een akkefietje op om zichzelf nog eens in de kijker te zetten en wat aan politiek te doen, er komen verkiezingen aan in BE. ergo, Rudi is een belabberd journalist, Rudi is een politiek activist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge wilt betaal ik je stekske in Vilvaure, dan kannik je ook es bekijken in 'riel laif'! ![]()
![]() |