![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() haha. ofzo
De PNAC kan inderdaad bestempeld worden als een stelletje extremisten. Het verschil tussen de PNAC en de PvdA is echter dat de PNAC invloed heeft op het beleid van Bush, en de PvdA niet. Dat feit afdoen als een complottheorie of als extreem-links gewauwel zal niks afdoen van de waarheid ervan. Het PNAC-scenario is een langetermijnsscenario, waarvan het doel inderdaad nog veraf is. Maar Irak kadert wel in dat scenario. Ook weer iets dat niet te ontkennen valt. Op mijn beurt omzeil ik dan weer helemaal niet het feit dat er een dictator uit de weg geruimd wordt, alleen vind ik het dom om dat als enige doel en gevolg van de oorlog te zien. En als u "fuck off" al agressief noemt, meer nog gaat zien als een eerste stap naar iemand bij elkaar slaan, dan voorspel ik u nog een heel zwaar, moeilijk leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je reinste onzin. Het is een feit dat Bush conservatief is (Doh) en dat hij meer macht wil voor de VS (Double doh). Guess what Chirac wants for France, Poetke for Russia etc. Het feit dat er een dictator wordt afgezet is een goede zaak. Ik heb nooit beweerd dat dit de enige motivatie van deze oorlog was, zoals u insinueerd. U hebt anders wel al te kennen gegeven dat u dat argument voor oorlog beu was. U bent het waarschijnlijk beu omdat het waar is. Wat 'Fuck off' betreft: Als u dat niet als aggressief beschouwt en het blijft gebruiken, dan voorspel ik u nog vele pakken slaag van disgruntled people in uw leven.
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De regering-Bush is niet conservatief, maar NEOconservatief, een belangrijk onderscheid, omdat het verschil tussen de "oude" conservatieven en de neo's juist de grootte is van de macht die ze willen bereiken. Tuurlijk wil Chirac macht, maar je mag mij eens de plannen tonen van de Fransen om van hun land de enige politieke, economische en militaire supermacht ter wereld te maken. Er is maar één land dat daar effectief aan werkt momenteel, en dat zijn de VS. |
|
![]() |
![]() |