![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Strand afsluiten behalve voor niet rokers. Longattest voorleggen, geurtest, fouilleren op cigaretten...enfin ik extrapoleer maar van wat ik hier lees van de mentaliteit van Schoof. Law en order voor waar men niet aan mee doet en vrijheid voor de eigen vunzigheden. Zuipen en hoeren of zo.
Laatst gewijzigd door Bach : 28 maart 2019 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vergelijkende voetbal, wielertoerisme en pedofilie is helemaal van de pot gerukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door quercus : 28 maart 2019 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zijn voorbeelden waren volledig gelijkaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, een islamiet als burgemeester. Strraks alle studentes een hoofddoek en geen varkensbrochetten meer op restaurant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind iemand die rookt op het strand enorm storend. Dat zou inderdaad moeten verboden worden. Je gaat naar zee om gezonde lucht op te doen en je krijgt rook binnen. Want doorgaans door de wind roken de omstaanders mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, maar |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezonde lucht aan de zee. Heb ik iets gemist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kijken hoe stapje voor stapje alles wordt afgebroken dat de moslims niet bevalt. En niemand durft iets zeggen, want racisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen maar dat hij wat aan het trollen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De burgemeester van Leuven gaf in de pers zijn motivering.
En die is inderdaad nogal Islamitisch van grondslag. Foei zijn alcohol, dansen, .... (en voor de zeikerds: ook de burgemeester van Oostende, een liberaal, gaf zijn mening. Kijk maar in de juiste draad daarover. Er staat zelfs de kritiek bij van een Oostendse sos. Die dan vergeet dat de sossenburgemeester van een buurgemeente ... ook zoiets invoerde ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig was ik in een groot sauna complex dit weekend met sauna en zwemkom en hammam etc binnen en ook zwembad en rustweide etc buiten. Er werd daar gerookt buiten en dat vond ik wel storend. Op termijn vind ik dat roken in drukke straten, parken etc moet verboden worden. In de US is het al zo dat rokers 20-30 meter van de uitgang van drukke buildings moet blijven. Dit om samentroepende rokende werknemers verder weg te houden. Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 maart 2019 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker zo'n maatschappij waar niks meer mag.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 maart 2019 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |