![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge ziet: ik kan ook zwanzen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu een klein beetje moeite doen, om te snappen wat ik bedoel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat en de dieseltaks. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2019 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men zou onderzocht hebben dat de grootste doorstroom, en de gemiddeld hoogste snelheid (dat is wat we willen he: gemiddeld ergens het rapste zijn) bereikt wordt bij snelheid X, zou een goed pleidooi voor snelheid X zijn. Redeneren van "minder ongelukken" gaat U altijd laten "optimiseren" naar snelheid < 10km/u. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2019 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marathon Dafjes hoop ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 1 april 2019 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Gaat 2025 niet zowat samenvallen met de grote werken die ze aan de Ring nog dienen uit te voeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Het is logisch he. Er is minder tussenafstand nodig bij lagere snelheden, waardoor de autosnelweg een hogere capaciteit heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitzonderlijk wellicht.
Gisteren nog gedaan, een rit heen en een rit weer. Amper een moment dat de maximaal toegelaten snelheden niet bereikt konden worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De optimale gemiddelde snelheid van de verkeersstroom ligt vanaf 80 kmh tot 100 kmh. Toch om het fileverkeer wat langer uit te stellen.
Al wat lager of hoger ligt verhoogt de kans om eerder file te hebben vanaf een bepaald debiet per rijstrook. Of een hogere of lagere snelheid gaat de rijstrookcapaciteit verlagen. Stelt men een limiet van 80 kmh in, dan moet men hopen dat de voertuigen alvast 5-10 kmh sneller rijden als 80 kmh op hun snelheidsmeter. ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 april 2019 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overal waar het verkeer vertraagd krijg je file.
Iedereen zou dat al moeten ondervonden hebben. Rij je op een normale weg waar ze beginnen te vertragen om bv fotootjes te nemen van een ongeval langs de andere kant...file. En op iedere normale weg bouwen ze wel wat versmalling of hindernissen in ....en daar staan dan de files. En dan krijg je kmtaks..omwille van de files. Expres doen ze het!
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN