![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's gelijk mijn schoonmoeder, die maakt ook eten maar heeft geen smaakzin.
Allez, dat vermoed ik toch na er nekeer te zijn gaan eten.
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan verschillende vormen van slechtziendheid , en dat is iets wat sommige gewoonweg niet wil snappen !! Totdat ze zelf door omstandigheden .... https://www.blindenzorglichtenliefde...ten/index/2325 (gedeeltelijke) kleurenblindheid fotofobia tunnelzicht wazig of onscherp zicht continu bibberende ogen .... Citaat:
Moppen tappen op zowat alles , echter .... sommige dulden geen moppen , en ze willen bovendien nog hun absoluut gelijk krijgen ook !! Citaat:
https://www.bbc.com/news/disability-41850498 https://www.quora.com/What-do-you-as...99s-Got-Talent https://www.reddit.com/r/agt/comment...is_really_deaf
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan schijnt aldaar de zon niet , handig zelfs
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Allee dan , hopelijk is dit geschreven tekstje nu wel leesbaar ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() IRL en online , maar wie doelbewust er al treiterend overgaat .... Er is hier destijds op't forum nog maar 1 persoon die mij doelbewust probeerde te treiteren , die heeft toen uiteindelijk 1x het deksel tegen de neus gekregen , nadien geen last meer van gehad !! Nadien is die nog eens 2x gebannen door eigen toedoen op andere , waarvan geen enkele aanval op mij !! Ik heb die na z'n of haar eerste "vrijlating" toen als enige op mijn negeerlijst gezet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 april 2019 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg ook geregeld: Om door mijne bril te zien , moet je goede ogen hebben !! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |