![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zeg en ik blijf herhalen nooit en echt NOOIT heb ik iets gehoord of gezien dat niet door de beugel kon! En het zijn toffe gasten en vrouwen daarbij! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En als ge niet ziet dat het blok niet deugt, en met gespleten tong propaganda voert dan heb ik nog een nuttig linkje voor u: http://www.hansanders.nl/ ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was toen 16 kereltje en xa4 heeft zoiets nooit gedaan ,pure laster en afrekening! En gespleten tong ?! De waarheid en niets anders kereltje! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Wat er ook moet gezegd worden, dat is dat ik effectief geen schandalen kan vinden omtrent mr Dewinter, dat er al honderden intervieuws met Dewinter gehouden zijn waar hij nog nooit op enige kritieke uitspraken is kunnen gepakt worden. Een andere keer zijn er twee partijleden wegens ongeoorloofde uitingen aan het adres van de holocaust effectief uit de partij gezet. 'k heb vanacht op een joodse site nogal wat gelezen waarvan ik toch achterover viel. Voordeel van de twijfel is hier duidelijk op z'n plaats... Vergeet niet dat er in ELKE partij rascisten van allerhande slag rondlopen die antisemiet of iets dergelijks zijn !!! Dewinter is sinds enkele jaren bevriend met een rabbijn, waarbij die band nog sterker geworden is na 11 sept (dacht ik te hebben gelezen op de israëlisch joodse krant ! ) Het intervieuw tussen Dewinter en die rabbijn hebben me toch weer eens aan het denken gezet... maar de andere argumenten van pakweg de linksen zijn ook niet te verwerpen natuurlijk... Ik zit ergens tussen twee vuren... alle meningen die ik hier tegenkom, zowel links als rechts, als neutraal, als ik weetniewa doet een mens bijwijlen serieus twijfelen, want ik sta steeds weer open voor gelijk welke mening die enige juistheid betreft...
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
1/een wapen 2/bewijzen van schuld Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat betreft de verharde bruine verf liever deze verf dan de tricolore snertkleuren! |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Afschaffen cordon om deze reden (ik ben geen Vlaams Blokker):
1. iedereen heeft het recht een visie te hebben en deze te uiten 2. indien de visie ondemocratisch is, dan moet ze via het gerecht vervolgd worden (konden ze al 20 jaar doen) 3. het Vlaamse Blok kan niets doen dat tegen de Europese wetgeving ingaat 4. als de migranten mogen stemmen om gehoord te worden, waarom worden de stemgerechtigden dan niet gehoord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() empty - gemist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Schrik om hun fout toe te geven ? Schrik om met de stem van het volk geconfronteerd te worden? Schrik om hun macht te verliezen ? Schrik om tot de constatatie te komen dat het blok het misschien beter kan ?
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() waarom bestaat het cordon? Heel simpel: eigenbelang, machtsstrijd, angst ... kortom: zelfzucht. Daarom wordt de inhoud van het Vlaams Blok vaak verkeerd voorgesteld: vrouwen aan de haard? dat staat nergens in het programma. Afschaffen van vakbonden? Ook niet. Ik heb het programma gelezen een tiental jaren geleden. Er zal een ondertoon in van discriminatie. Maar veel van wat beweerd wordt door tegenstanders is zeker onwaar. Ik zou het programma nog eens moeten lezen. Misschien zijn er al aanpassingen en zijn de scherpe kanten wat afgerond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Terwijl wij en heel wat migranten elke dag hard gaan werken als fabrieksarbeider of bediende, dunkt mij dat de mensen van het Vlaams Blok met niet veel anders bezig lijken dan hun dagen te vullen met hun obsessie zich te focussen op het minste kleine misstapje van Moustapha, dat er dan uit te lichten en op te blazen tot ongekende propoties en dan te roepen:
ZIET GE WEL, DE PROFITEURS, DE WERKAFPAKKERS, KINDERGELDOPSTRIJKERS Ergens vind ik dat wel wraakroepend. Dat ze verdorie een gewone job gaan doen zoals ieder van ons zonder op ons kosten hun dagen te vullen met redenen te zoeken ons tegen een groep mensen uit onze samenleving op te zetten. Uiteindelijk zijn het ook maar mensen, maar hoe scheef dat Marokkanen en Turken in Antwerpen door sommige openlijk Vlaamsblokstemmers bekeken worden lijkt mij echt pathologisch. Een goeie vijfdaagse teambuildingscursus met die mensen in een survivalsituatie kan hier wonderen doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ge zegt precies dat een blokker niet werkt, en op u kosten leeft. Dat dit niet zo is moet ik niet bewijzen want volgens mij gelooft ge zelf uw eigen onzin niet. Misschien kunt ge zelf eens een cursus gaan volgen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Datri, ik bedoel hier wel dat Filip de Winter en anderen op ons kosten ons hier aan het opzetten zijn tegen anderen.
Dit ipv zich bv in te zetten om mensen aan te moedigen eens ietske te gaan drinken met Mohammed of of om eens samen met Rachid, na de moskee gedaan te hebben. eens een kerk binnen te stappen. Een beetje ludieker om elkaar wat beter te leren apprecieren dan zo streng afkeurend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat Thomas en NuMarx niet te overtuigen zijn. Voor hen telt niet het programma van het Vlaams Blok.
Zij zijn helderziend en in hun glazen bol zien ze wat het echte programma van die sloebers is. En dan verzinnen ze maar de meest onwaarschijnlijke toestanden en verwijten. VEEL VERWIJTEN MAAR GEEN FEITEN! Heer vergeef het hen. |
![]() |
![]() |