Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2004, 16:14   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Kunnen we die wachtlijsten niet wat inkorten met wat mensen te euthanaseren ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 16:19   #22
Tegendradigaard

Standaard

Sommige hebben toch echt geen menswaardig bestaan meer he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 25 november 2004, 16:50   #23
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Kunnen we die wachtlijsten niet wat inkorten met wat mensen te euthanaseren ?
ik ben ook wel een beetje rebel en een beetje libertijn en een beetje tegendraads maar wat zo cynisch brengt...
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 17:11   #24
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Maar mensen toch.... als de economische toestand het niet toelaat is het onverantwoord tijdens hoogconjunctuur gestemde zaken door te voeren...met de tjeven en de sossen samen waren er nooit geen verminderingen gekomen... jullie opmerkingen zijn kortzichtig en steunen op geen enkel oordeel... enkel stemmingmakerij t.o.v. van de enige premier die ooit iets deed om de belastingen te verminderen...
maar ja....ik haal me zeker weer banbliksems over het hoofd van een stel onnadenkenden...
Mijne lieve vriend Steenbok,

Laten we wel wezen, ik heb wel degelijk een partijkaart van de VLD maar heb niet meer gestemd voor VLD in de voorbije verkiezingen en om geen enkele onduidelijkheid te laten naar de andere forumleden zal ik niet meer VLD stemmen zolang Verhofstadt aan de macht is. Hij ware beter naar Toscanïë gegaan, en de macht overgedragen aan echte liberalen die weten wat het verschil is tussen democratie en een papieren brugermanifest waar hij zelfs niet meer wil aan herinnerd worden.

Uwe Allah Verhofstadt is persoonlijk verantwoordelijk voor de katastrofe in zijn parij. U kan dit persoonlijk zien in de switch van de stemmen. 90 % daling VLD te verklaren en terug te vinden VB.

Hier tekent uw voorman de rekening voor af.

Zolang binnen VLD geen democratisch alternatief bestaat voor een modern vlaams liberalisme en wij met loopjongetjes zullen moeten voortploeteren, zal het niet werken.

. In ben dus zeer nadenkend geweest - om uw terminologie te gebruiken- en u misschien onnadenkend en volgzaam.

Laatst gewijzigd door PieterP : 25 november 2004 om 17:13.
Oud 25 november 2004, 17:38   #25
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Op een ander forum heb ik het volgende gevonden:

De werkelijke woorden van Verhofstadt ("Ja") als antwoord op een duidelijke vraag van Devlies kan je bekijken via de website van de kamer

http://www.dekamer.be/streaming/getPage.asp?page=2&itemGUID=20041014-2&original=true#

klik op debat en op de eerste link naar Carl Devlies.

Geen commentaar nodig.

U moet dit zonder fout doen (=video), rechtstreeks opgenomen vanuit de Kamer!!!!
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 18:45   #26
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Op een ander forum heb ik het volgende gevonden:

De werkelijke woorden van Verhofstadt ("Ja") als antwoord op een duidelijke vraag van Devlies kan je bekijken via de website van de kamer

[/color]http://www.dekamer.be/streaming/getPage.asp?page=2&itemGUID=20041014-2&original=true#
klik op debat en op de eerste link naar Carl Devlies.
Geen commentaar nodig.

U moet dit zonder fout doen (=video), rechtstreeks opgenomen vanuit de Kamer!!!!
Dank voor de tip. Pech dat het mij niet lukt. Nochtans heb ik Telenet.

Inmiddels zag ik dat niemand van VB ingeschreven was voor dit debat. Vermoedelijk was het hoofd van de Studiedienst nog bezig met renovatiewerken of hoe moet je dat nu heden ten dage noemen?

Doch back naar de hoofdredenering: Vandaag lees ik in GVA dat Verhofstadt " novnchanlant " zou geantwoord hebben op de vraag. Verdore, dat is ook niet het punt.

De zaak is aan het licht gekomen door SD Worxs, een sociaal secretariaat dat maandelijks de loonafrekening maakt voor 500.000 vlamingen. Deze heeft de omzendbrief van Reynders vergeleken met de regeringsverklaringen en heeft de vraag doen stellen: wat is het nu eigenlijk. Hoeveel bedrijfsleiders in ons land hebben telkens opnieuw dezelfde vraag moeten stellen: wat is het nu eigenlijk. DHL behoorde tot deze groep.

En eigenlijk gaat het er om dat de regering geen geld heeft en dat ze nu liever direct de oude personenbelasting int en dan belooft om respectievelijk in 2006 en 2007 het verschil terug te betalen.

Een korte reactie: indien ik dat zou doen als bedrijfsleider, ik zeg zo maar iets: " vandaag krijgt u een korting van 1 %, ( dat is de gemiddelde teoretische niet geactualiseerde daling van de directe belastingen), -vandaag krijgt u een waardebon van 1 % u mag die maar komen incasseren in 2006 of in 2007?
Ja dan stond Test Aankoop aan mijn deur, de ekonomische Inspectie, dan kwam ik op TV met bedriegelijke relame en dies meer. Ik wordt zelfs veroordeeld als oplichter. Maar dat proces kan nog twee jaar duren.

Thanks for the info over de beelden uit de kamer. Als je mij meer weet te zeggen hoe ik de videobeelden uit de kamer kan zien, dan zal ik uw naam in mijn geheurgen griffen.
Oud 25 november 2004, 22:28   #27
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Dank voor de tip. Pech dat het mij niet lukt. Nochtans heb ik Telenet.

Inmiddels zag ik dat niemand van VB ingeschreven was voor dit debat. Vermoedelijk was het hoofd van de Studiedienst nog bezig met renovatiewerken of hoe moet je dat nu heden ten dage noemen?

Doch back naar de hoofdredenering: Vandaag lees ik in GVA dat Verhofstadt " novnchanlant " zou geantwoord hebben op de vraag. Verdore, dat is ook niet het punt.

De zaak is aan het licht gekomen door SD Worxs, een sociaal secretariaat dat maandelijks de loonafrekening maakt voor 500.000 vlamingen. Deze heeft de omzendbrief van Reynders vergeleken met de regeringsverklaringen en heeft de vraag doen stellen: wat is het nu eigenlijk. Hoeveel bedrijfsleiders in ons land hebben telkens opnieuw dezelfde vraag moeten stellen: wat is het nu eigenlijk. DHL behoorde tot deze groep.

En eigenlijk gaat het er om dat de regering geen geld heeft en dat ze nu liever direct de oude personenbelasting int en dan belooft om respectievelijk in 2006 en 2007 het verschil terug te betalen.

Een korte reactie: indien ik dat zou doen als bedrijfsleider, ik zeg zo maar iets: " vandaag krijgt u een korting van 1 %, ( dat is de gemiddelde teoretische niet geactualiseerde daling van de directe belastingen), -vandaag krijgt u een waardebon van 1 % u mag die maar komen incasseren in 2006 of in 2007?
Ja dan stond Test Aankoop aan mijn deur, de ekonomische Inspectie, dan kwam ik op TV met bedriegelijke relame en dies meer. Ik wordt zelfs veroordeeld als oplichter. Maar dat proces kan nog twee jaar duren.

Thanks for the info over de beelden uit de kamer. Als je mij meer weet te zeggen hoe ik de videobeelden uit de kamer kan zien, dan zal ik uw naam in mijn geheurgen griffen.
Het zou toch moeten lukken (zeker met Telenet, gezien ik dit ook gebruik)... en de link is juist. Wel duurt het een tijdje vooraleer er videobeelden te zien zijn...
Probeer het nog maar eens... Echt de moeite waard. Ik begrijp trouwens niet waarom men deze beelden bvb niet op de VRT heeft laten zien als ultiem bewijs!
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 09:48   #28
PieterP
Gouverneur

Standaard

Laatst gewijzigd door PieterP : 26 november 2004 om 10:02.
Oud 26 november 2004, 09:51   #29
PieterP
Gouverneur

Standaard

Geachte

Ik heb verklaard dat de belastingverlaging 1,1 miljard bedraagt en start op 1 januari 2005. Of hoorde niet goe zeker?

En al de rest is gazettepraat.

Wat gij schrijft is gewoon misdadig. De vakbonden hebben er al dankbaar misbruik van gemaakt. Ik had ze al gezegd dat het netto loon met 1 % ging stijgen. Wat gij doet is crimineel.

Gij zijt ook een tjeef zeker? Bogaert had zijn plaat nog maar opgezet en ze was al versleten.

Snapt ge het nu nog altijd niet? Er is er ene dit het wel snapt, dat is die Vanderkelen van Het Laatste Nieuws. De timing van de belastingverlaging is in functie van de verkiezingsdatums. In juli en augustus 2006 zullen veel mensen hun geld terug krijgen. en dan zullen ze stemmen voor mijn partij in de verkiezingen voor de gemeenteraad.

met de grootste minachting

Laatst gewijzigd door PieterP : 26 november 2004 om 09:59.
Oud 26 november 2004, 16:19   #30
PieterP
Gouverneur

Standaard

Uitreksel Nieuwsbrief VLD

" Tenslotte valt op dat dezelfde auteur in dezelfde krant al op 20 januari 2004 een gelijkaardig bericht de wereld in stuurde."

Mijnheer de Premier,

In mijn humaniora heb ik geleerd dat scheldwoorden het argument zijn van sukkelaars die geen argumenten meer hebben of zelfs nooit gehad hebben.

Ik stel vast dat zo wat iedereen inmiddels rustig alle teksten heeft nagezien en dat zowat iedereen akkoord gaat dat de effecten van de belastingverlaging pas in 2007 zullen merkbaar zijn. Dat er een verschil is tussen uw verklaring van 14/10 en 25/11 is maar een mineur détail. Zowat iedereen, zoals de Bond van de Gezinnen, de vakbond en andere organisatie. zowat iedereen, met uizondering uiteraard van uw trouwe knecht Bart Somers. Als die 55 jaar wordt moet die man toch ook eens een serieuze post krijgen. Iets beters dan Minister President want dat dat was toch een beetje te vroeg voor hem.

Ik betreur uw uitval en uw taalgebruik met een woord zoals " gazettepraat". Ik hoop dat u niet bedoelt dat u de naam van betrokken journalist in uw geheugen gegrift hebt en dat deze opmerking niet als een waarschuwing hebt bedoeld. Wel staat u bekend dat u nogal driftig journalisten persoonlijk kan opbellen om ze de laan uit te vegen als ze niet geschreven hebt wat u wilde. Ja, is dat eigenlijk niet een soort van machtsmisbruik?

Dit soort problemen zou zich niet echter niet stelen Premier, indien u gewoon de waarheid zou spreken, beginnen naar met te luistern naar mensen die de technische kanten van het dossier kennen, stoppen met beloftes te doen die u niet kan houden , en wanneer, zoals uw vrienden zeggen,enige nonchalance optreedt, eerlijk te durven toegeven, " Sorry, ik heb mij vergist ".

Premier ik praat nog liever met een extreem linkse trotskist, een mosilimfundamentalist, een extreem rechtse wanneer die weliswaar een andere mening heeft, doch waneer die correct en eerlijk is, dan iemand die politieke correctheid hoog in zijn vaandel draagt doch die de waarheid systematisch geweld aandoet wat door de meeste mensen gekwalificeerd wordt als leugen.

Een Minister , laat staan een eerte Minister liegt niet.
Oud 26 november 2004, 16:25   #31
Tegendradigaard

Standaard

hear hear hear...

Oud 26 november 2004, 17:15   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

[SIZE=5]tegen 2007 zit de nieuwe regering al met een deficit van meer dan 1,1 miljard euro... 1,1 miljard euro... hoort ge dat goed !!!!!!!!!!!!! [/SIZE]

wat zegt ge ???????????????

[SIZE=4]FOERT !!!!!!!!![/SIZE]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 26 november 2004 om 17:16.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2004, 20:36   #33
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Grappig hoe "de mensen" van Steve Stunt hem vandaag aan het uitlachen waren op De Zevende Dag ivm de geciteerde belastingverlaging. De leugens pakken zo goed niet meer, lijkt het.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be